|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomjag
Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polanica-Zdrój
|
Wysłany: Pon 11:06, 02 Lip 2018 Temat postu: Automatyczne sprzęgło. |
|
|
Oglądając sklep KTM-a znalazłem takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś o tym słyszał ustrojstwie?
Czy może ktoś to już montował?
Jak to naprawdę działa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:59, 02 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
na forum było nie raz- nie jedna osoba ma pewnie cos tego typu
działa to tak że na wilnych obrotach nie ma siły odsrodkowej która "zapina" sprzęgło czyli sie rozłacza, czyli wbijasz bieg puszczasz sprzęgło a moto stoi - dodajesz gazu i sprzegło sie załącza i zaczyna jechać. troche tak jak np napęd w pile spalinowej. troche tez jak w skuterku.
z tego co kojarze masz duke - tam takie ustrojstwo ani troche nie jest potrzebne - a nawet troche utrudnia to zycie bo wg mnie ma wiecej wad niz zalet.
przez ten sprzet ciezej chodzi sprzegło ( klamke cięzej wcisnąc - wiekszy jest opór ) jak sie dotaczasz do swiateł to nie do konca wiadomo kiedy sie sprzęgło rozłączy, twierdza że jest nizsza temperatura sprzęgła - ja mam odwrotne wrazenia i wiem że te sprzegła zawsze łapią uslizgi wiec szybciej sie sprzegło zuzywa ( tu zalezy od jazdy tez i kierowcy )
moze meic to sens np w góry na potoki wbijajac sie po kamieniach - nie trzeba trzymac palca na sprzegle, wiec mocniej mozna trzymac kiere ( ma to znaczenie po dłuzszej jeździe gdzie juz sił brak ) i w zasadzie jedyne zastosowanie jak dla mnie sensowne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomjag
Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polanica-Zdrój
|
Wysłany: Pon 21:15, 02 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Czyli takie "wolne koło" montowane w 2-taktach. Uniemożliwia albo ogranicza to hamowanie silnikiem. To rzeczywiście do dupy ustrojstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 6:49, 03 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
nie nie do konca tak jest to nie jest wolne koło.
i w zaden sposób nie ogranicza hamowanie silnikiem - moze jedynie " rozpiać " napęd jak juz sie dotaczasz bardzo wolno np 5 km h troche zalezy jak sie ustawi sprzęgło,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|