|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesoi
Dołączył: 02 Lip 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:52, 08 Wrz 2016 Temat postu: Duke 125 wajcha zmiany biegów |
|
|
Hej.
Orientuje się ktoś z forumowiczów, czy jest możliwa wymiana wajchy od biegów, tej wychodzącej z lewej strony silnika?
Po ostatniej przygodzie mam ją przekrzywioną i z simeringu cieknie olej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 22:16, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesoi
Dołączył: 02 Lip 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:18, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli za wajchę, uszczelniacze koło 200zł?
Jeszcze dodam pytanie, czy jest opcja wymiany tego w domowych warunkach?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czesoi dnia Czw 22:29, 08 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rozkmin
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:41, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
W sensie w domu? - uważaj żeby nie zafajdać olejem dywanu
A tak serio to wszystkie zewnętrzne części Duke odkręcisz sam bez problemu (silnika jeszcze nie rozbierałem). Tylko przygotuj się w jakiś sensowny zestaw kluczy bo z moich doświadczeń wynika, że indyjscy inżynierowie za punkt honoru postawili sobie próbę wykorzystania w swoich produktach maksymalnej ilości rodzajów wielkości śrub tak aby broń boże nie dało się tego naprawić standardowym zestawem kluczy.
edit. Zastanów się nad kupnem Gmoli. Ja po dwóch glebach których wynikiem były dwie urwane wajchy hamulca (w sumie ponad 200zł) zainwestowałem w rury. Moto mi leżało 2 razy od ich montażu i wajchy nie ucierpiały. Oczywiście mówimy tu o tzw parkingówkach przy prędkości <5km/h, dzwona na szczęście do tej pory nie uświadczyłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rozkmin dnia Pią 13:45, 09 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesoi
Dołączył: 02 Lip 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:00, 15 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
To silnik mam wykręcony i rozkręcony. Teraz tylko dorobić klucz do kosza sprzęgłowego i czekać na części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|