Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DUKE 200 czy jednak 390
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morusek




Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:59, 15 Lip 2016    Temat postu: DUKE 200 czy jednak 390

Wydaje się, że potrzebuje takiego motocykla. Tej klasy, tej urodziwości i tego charakteru, tej poręczności i lekkości i że to jest singiel ! Smile. Tylko ale ale Wink Celem miał być 200, a może jednak 390 ? Moto służył będzie prawdopodobnie do dość częstego używania do dojechania na drugi koniec mojej wsi do kumpla, do miasta na kawusie z kobietą, albo sam na bezalkoholowe piwo z kumplem. Żadnego terenu, żadnego ekstremalnego używania. Na co dzień mam 100KM obute w kolorowe plastiki Very Happy i tu jak zajedzie potrzeba mogę sobie odwinąć na długiej prostej. Choć z drugiej strony jakoś nie przepadam za tym odwijaniem i kręceniem na czerwone. Może z racji wieku już konkretnego. Może , że się boję szybko jeździć. Piękny DUKE ma być po prostu dla radochy i może też do nauki jazdy dla mojej kobiety która kiedyś tam na jakimś komarku jeździła, wiec całkiem zielona nie jest, choć rower ma zielony Smile
Czy na DUKE 200 i 390 biker ma tą samą pozycje ? Mam 180 cm długie nogi, długie ręce i ledwo 70 kg wagi Smile Pozycja za kierownikiem istotna rzecz bo wiek, bo kręgosłup, bo nie ma mowy o jakimś pochylaniu się.
Co Wy na to, doświadczeni w stajni KTMa ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Morusek dnia Pią 11:02, 15 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rrr
Gość






PostWysłany: Pią 12:23, 15 Lip 2016    Temat postu: Czy nie za mały??

Witam moje pytanie jest podobne czy duke 390 nie będzie dla mnie za mały. Mam 185 wzrostu i wazę około 86 kg. Potrzebuje motocykla na A2 a Duke robi na mnie miłe wrażenie .
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morusek




Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:20, 15 Lip 2016    Temat postu:

Jest tak strona gdzie możesz się wirtualnie przymierzyć do moto wybierając cm wzrostu, i właściwy model

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rrr
Gość






PostWysłany: Pią 15:05, 15 Lip 2016    Temat postu:

Masz jakiś link do tej stronki ??Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 15:51, 15 Lip 2016    Temat postu:

Tylko 390, 200 jedzie jak 125 czyli nie jedzie. Jeżeli miałbym brać 200, to wolałbym fajny rower np. KTMa z wspomaganiem elektrycznym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morusek




Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:45, 15 Lip 2016    Temat postu:

Rrr napisał:
Masz jakiś link do tej stronki ??Wink

tak ma linkę, ale jako nowy nie mogę zamieszczać jeszcze, może wieczorem już


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morusek




Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:47, 15 Lip 2016    Temat postu:

żółf napisał:
Tylko 390, 200 jedzie jak 125 czyli nie jedzie..
generalnie to ja mam czym pojechać i też nie wykorzystuje. DUKE raczej dla radości i komfortowego używania motocykla bez stresu, że trzeba, upsss można odkręcać gdzieś pod 240 Smile Na spacerki po prostu. Patrzę na filmiki w necie i widzę , że DUKE 200 fajnie bzyczy do setki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 21:14, 15 Lip 2016    Temat postu:

Zapomnij o 200tce.
Jeśli jeździsz normalnym motocyklem to 390tka to absolutne minimum a ja i tak na Twoim miejscu rozważył bym jeszcze 690. Nie chodzi o to, że trzeba cisnąć jak diabeł ale zapas mocy i momentu zawsze jest bardziej komfortowy i przyjemny niż jej deficyt. 690 ulicznym potworem nie jest a 390 to zabawka - dobra do miasta dla osoby, która stawia pierwsze kroki w świecie moto, nie do końca wie czego chce a i gabaryty ma raczej filigranowe... Moto fajne ale przemyśl to jeszcze - nawet 690tka przy normalnych drogowych sprzętach będzie jak rower, 390tka będzie totalnym rowerem a niżej(jeśli nie musisz) nawet nie zaglądaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morusek




Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:09, 15 Lip 2016    Temat postu:

Rrr napisał:
Masz jakiś link do tej stronki ??Wink


tu link do wirtualnej przymierzalni do motocykli

[link widoczny dla zalogowanych]

Spidi napisał:
Zapomnij o 200tce.
Jeśli jeździsz normalnym motocyklem to 390tka to absolutne minimum a ja i tak na Twoim miejscu rozważył bym jeszcze 690....

He he przyznam szczerze, że o 690 z chciwości myślałem, gdzieś się przewija w myślach tyle, że może być to moto za bliskie mojemu sprzętowi. Jakby w sprzeczności do założeń o lekkim moto.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Morusek dnia Pią 23:13, 15 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 9:11, 16 Lip 2016    Temat postu:

Wierz mi - 690tka jest ultra lekka i poręczna w stosunku do klasycznych motocykli drogowych z wielocylindrowymi silnikami. Masa na papierze nie oddaje tej przepaści między nimi.
Zanim podejmiesz decyzję koniecznie przymierz się do 690tki. Moim zdaniem będzie bardziej uniwersalna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morusek




Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:35, 16 Lip 2016    Temat postu:

Czytam, oglądam obrazki Smile drążę temat i fakt 690 intrygująca jest. Niestety albo stety modele roku 2012 do 2014 to jest dokładnie to co mi się podoba. Wcześniejsze wersie na które bardziej bym kasę miał (bo mniej) już tak bardzo mi nie podchodzą. Fakt , faktem, że dla mnie starszego pana taki Duke 690 pewnie stal bym się podstawowym motocyklem, czuje to przez skórę. Moja typowo miejska szybka 600tka stała by nie używana, albo poszła na sprzedaż, co też szkoda.

ps.
Czy 690 jest w Austrii produkowana czy w Indiach ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Morusek dnia Sob 10:36, 16 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 11:18, 16 Lip 2016    Temat postu:

690 jest europejskie. Małe Duke i RC są indyjskie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rrr
Gość






PostWysłany: Sob 12:50, 16 Lip 2016    Temat postu:

Ja potrzebuje na A2 gdy by nie to to napewno rozglądał bym się za 690, i właśnie się obawiam ze 390 bd trochę za małe dla mnie ..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 18:09, 16 Lip 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
690 jest europejskie....

tzn w jakim kraju produkowane obecnie są modele DUKE 690
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 18:27, 16 Lip 2016    Temat postu:

duke 690 też jest chyba klepany w chinach
tak słyszałem i tak podawał ktm kilka lat temu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin