|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maxvtx
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 21:45, 20 Wrz 2015 Temat postu: Ile można obniżyć wersję sm |
|
|
Witam serdecznie wszystkich.
Jak w temacie prosiłbym o wsparcie danymi, które macie ze swojego doświadczenia odnośnie maksymalnego obniżenia modeli 450 exc, sx-f, smr.
Użytkowanie w 90% asfalt, ale fajnie jest mieć możliwość pośmigania na przełaj, przeskoczyć rów i pognać przed siebie przez las...
Zastanawiam sie ile max obniży zestaw koubalink, czy faktycznie te 10cm?
Interesuje mnie 450, ale 690 także biorę pod uwagę i chyba można ją bardziej obniżyć tylko jej waga zniechęca...
Jeśli się uda zejść poniżej 10cm, sprzedaje ukochaną drz-400 jednocześnie rezygnując z tuningu na podniesienie pojemności do 480cm.
Zapraszam do dyskusji.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maxvtx dnia Pon 16:30, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maxvtx
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 1:12, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Rozmawiałem dziś z technikiem firmy POWER4 serwisu amortyzatorów, można wg. nich obniżyć przód exc o 5cm. a tył max 3 cm. zmieniając sprężyny na dostępne..
To daje razem jakieś 2,5 - 3 cm, no nic pozostaje jeszcze nadzieja w firmie z USA Koubalink mają mocny zestaw niestety tylko do 690, KTM8-Dakar -100 mm, chyba że źle doczytałem.
Pytanie więc ile można opuścić exc450 max w dół na regulacjach...
Ile można uzyskać na wyciętej kanapie z wkładką żelową...
Ciekawe że w modelu smr450 z 2008r. na stronie "ścigacz" podają wysokość siedziska 855cm. czyżby błąd z ich strony, w rozmowie ze sprzedającym ten motocykl z 2010r. uslyszalem wysokość 90 cm.
Czy smr450 ma inną ramę niż exc ? Czy ta rama siedzi tylko w tym modelu ?
Jeśli tak pozostaje tylko szukać zarejestrowanej niezajechanej amatorskiej smr450 ... o ile takie istnieją
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maxvtx dnia Wto 1:29, 22 Wrz 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dreed
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kato
|
Wysłany: Nie 15:46, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Masz wystawionego smra akurat na forum sm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 15:54, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
smr nie ma papierów a skoro patrzysz na wysokość to znaczy, że chcesz tym latać po ulicy więc odpada.
Jeżeli jeździsz na seryjnej DRZ SM i taka wysokość ci odpowiada to spokojnie poradzisz sobie z każdą inną 450 w supermoto.
KTM RFS jest faktycznie niższy od nowszych ktm.
KTM 690 SMC jest wysokim motocyklem.
Mój berg 450 jest w tej chwili niższy od drz zachowując normalne parametry itd.
Bo ja osobiście nie chciałbym motocykla supermoto ze skróconym zawieszeniem o 50mm bo to już wadzisz o krawężnik a w terenie kosisz trawę silnikiem itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 15:58, 11 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|