Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 690 Duke 2014 mapa akrapa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pekin




Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:12, 19 Sie 2019    Temat postu: KTM 690 Duke 2014 mapa akrapa

Witam czy jest ktoś w Poznaniu lub okolicach kto ogarnia wgranie mapy akrapa do sprzętu jak w temacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:13, 19 Sie 2019    Temat postu:

w poznaniu masz dealera ktma on ma taka mozliwosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pekin




Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 13:09, 19 Sie 2019    Temat postu:

Wiem nawet umówiłem się na termin ale autoryzowany serwis za samo podpięcie kompa serwisowego woła 250 PLN i aż boję się ile zawołają za wgranie mapy. Shocked
Mam falowanie obrotów na biegu jałowym i pierwsze pytanie dotyczyło czy jest wydech przelotowy,jest orginalny dedykowany akrap do którego podobno nie trzeba wgrywać nowych map (tak napisali na stronie KTM) . Wszystko pojawiło się po odłączeniu akumulatora . Wcześniej wszystko było ok i nic się nie działo. Moto zapierdala aż miło tylko na jałowym przebiera i czasami gaśnie. Nie podobno żeby po każdym odłączeniu akumulatora komp gubił parametry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 13:15, 19 Sie 2019    Temat postu:

skoro wczesniej było ok to mapa nagle nie mogła sie wgrać inna. w kazdym pojeździe sie resetują parametry adaptacyjne przy braku zasilania. w przypadku ktma zalecaja odpalic na jałowym biegu na 10 minut bez dodawania gazu, nawet jak gaśnie to sie powinno odpalic i dac mu dalej chodzić. widze w każdym wątku próbujesz szczęscia z rozwiązaniem problemu, trzeba zrobic jakas diagnostyke problemu, sprawdzic ustawienia TPS, sprawdzic szczelność układu, napiecia w układzie - moze kiepskie aku i nie trzyma pradu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pekin




Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:01, 19 Sie 2019    Temat postu:

Akumulator ok z 2017 roku sprawdzony i doładowany. Luz zaworowy 0,13 na wydechu i 0,07 i0.1 na ssących. Nic jednak poczekam na diagnostykę w serwisie i zobaczymy co wyskoczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pekin




Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 16:48, 20 Sie 2019    Temat postu:

Temat opanowany przyczyna banalna ale ciekawa. Wymieniłem świece zapłonowe (niepotrzebnie ale niech ma) i tutaj jest mała pułapka. Świece są dwie cewki też. Otóż jedna
z cewek w trakcie wkładania na świece wysunęła się z obudowy która ja trzyma. Myślałem że to jest monolit w plastykowej obudowie a to dwa osobne ustrojstwa ...złośliwa menda dotykała świecę na tyle że coś prądu tam przechodziło ale na wolnych to było za mało i telepało. Po odwinięciu wszystko było ok.
Warto mieć to na uwadze i docisnąć obie osobno porządnie z góry.
W naszych wibratorach takie coś może się zdarzyć samo z siebie ... choć nie powinno . Zanim zaczniesz rozbierać motor sprawdź ten element bo mógł ci spłatać figla tak jak mi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin