|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu80
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:02, 02 Wrz 2015 Temat postu: KTM DUKE 125 2015 gaśnie przy redukcji |
|
|
Witam!
Mój KTM DUKE 125 2015 ABS (przebieg 2000 km) od jakiegoś czasu gaśnie przy redukcji biegów (dojeżdżaniu do skrzyżowania) - zwłaszcza przy redukcji z 5-ki lub 6-ki w dół.
Po zgaśnięciu odpala po naciśnięciu przycisku rozruchu.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i jaka może być jego przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravag
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:33, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Udało Ci się kolego rozwiązać swój problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu80
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:50, 02 Mar 2016 Temat postu: Gaśnie przy redukcji |
|
|
A co - masz ten sam problem?
Ja problem rozwiązałem tak, że kiedy dojeżdżam do skrzyżowania i mam zamiar zrzucić biegi, to najpierw wciskam sprzęgło i czekam sekundę-dwie aż obroty same spadną do obrotów jałowych. Dopiero wtedy redukuje w dół. Problem chyba leży w zbyt wolnej pracy silniczka krokowego. Jak wiadomo działa on na biegu jałowym oraz na każdym innym biegu przy wciśniętym sprzęgle.
Kiedy szybko redukujemy biegi wciskając sprzęgło zbyt krótko silnik krokowy chyba nie zdąża odpowiednio ustawiać położenia przepustnicy i silnik się dławi. ale to tylko moja teoria.
Przetestuj moją metodę - przy zrzucaniu z 5-ki, czy 4-ki w dół przed zredukowaniem wciśnij sprzęgło i poczekaj aż obroty spadną do poziomu obrotów na biegu jałowym i dopiero zrzuć biegi do zera, a następnie puść sprzęgło.
Jak wypróbujesz,to daj znać czy u ciebie też to działa?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomu80 dnia Śro 7:58, 02 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravag
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:55, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie jak gasło to winny był czujnik wywrotowy motocykla ale nie było reguły. Twój motocykl jest jeszcze na gwarancji to pojechałbym do ASO żeby się mu przyjrzeli. Jeszcze przychodzi mi do głowy, że może masz za niskie obroty jałowe ustawione. U mnie jest 1400-1500 obr/min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravag
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:55, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie jak gasło to winny był czujnik wywrotowy motocykla ale nie było reguły. Twój motocykl jest jeszcze na gwarancji to pojechałbym do ASO żeby się mu przyjrzeli. Jeszcze przychodzi mi do głowy, że może masz za niskie obroty jałowe ustawione. U mnie jest 1400-1500 obr/min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|