Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM Duke 390
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Śro 11:45, 22 Lis 2017    Temat postu:

A powiedz kolego, czy sprawdzasz zaraz po jeździe? Zauważyłem, że jak jest maszyna ciepła to rzeczywiście oczko jest do końca pełne. Jednak jak postoi i wystygnie poziom się zmienia na właściwy.
Przynajmniej u mnie tak było - jest Razz.
A tak po za tym to gratuluje zakupu. Niech Ci służy.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Tomjag dnia Śro 11:52, 22 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valdi




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:38, 22 Lis 2017    Temat postu:

Sprawdzałem jakieś 5 -10 minut po jeździe ale silnik był dość ciepły. W takim razie sprawdzę tak jak mówisz na zimnym i dam znać. Dzięki kolego za odpowiedź. Narazie z zakupu jestem bardzo zadowolony.

Sprawdzałem na zimno i rzeczywiście teraz poziom jest prawidłowy. Dzięki serdeczne za pomoc bo już miałem spuszczać nadmiar Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Valdi dnia Czw 9:40, 23 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Czw 16:40, 23 Lis 2017    Temat postu:

Przyznam się, że też chciałem "odlewać" olej. Bym to nawet zrobił, ale na tyle długo szukałem narzędzi, że na szczęście poziom wrócił do poziomu właściwego.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:01, 27 Lis 2017    Temat postu:

Chcę kupić nowego Duke 390 na pierwsze moto, czy możecie napisać, czy poza wyświetlaczem i lampą jest to w miarę niezawodny i trwały sprzęt (chodzi mi o silnik, zawieszenie itp). Jeśli macie dostęp do takich informacji z zagranicznychh forum, będę wdzięczny za linki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrek9999




Dołączył: 27 Lis 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:02, 27 Lis 2017    Temat postu:

Chcę kupić nowego Duke 390 na pierwsze moto, czy możecie napisać, czy poza wyświetlaczem i lampą jest to w miarę niezawodny i trwały sprzęt (chodzi mi o silnik, zawieszenie itp). Jeśli macie dostęp do takich informacji z zagranicznychh forum, będę wdzięczny za linki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:16, 27 Lis 2017    Temat postu:

nowy wyszedł dopiero w tym roku, wiec mało kto narobił sporo km żeby rzetelnie oceniac

my kilka sprzedalismy, wszystko bezproblemowo, poza własnie wymaganymi zmianami oprogramowania licznika głownie o lampe i podswietlanie licznika chodziło.

silnik sie nie zmienił, a jak juz to kosmetycznie więc to dobra jednostka. ogólnie jeździ sie na prawde fajnie, mysle że to najlepszy motocykl w tej klasie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrek9999




Dołączył: 27 Lis 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:32, 27 Lis 2017    Temat postu:

W sensie, że trzeba zrobić update oprogramowania na starcie? Z tą lampą to jakieś duże problemy- nie świeci, czy po prostu paruje?

Wiem że sprzęt stosunkowo tani, ale przy średniej cenie powiedzmy 10k za motocykl używany na polskim rynku, to i tak pozycja dość wyszukana jak na początek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:19, 27 Lis 2017    Temat postu:

własciwie jak kupujesz nówke, to od razu dostajesz bezproblemowy motocykl, ( no chyba że dealer mocno zlewa klienta i po rozpakowaniu przekazuje od razu klientowi )

z lampa było cos nie tak z czujnikami, np potrafiły sie wyłączać swiatła jak cos oswietliło czujnik swiatła ( np mocna latarnia) i w nocy sie jechało chwile bez swiateł, albo przygasał/ mocno sie włączało podswietlenie licznika, nie działały tez swiatła do jazdy dziennej ( bo masz w sumie 3 pozycje z przodu - jazda dzienna, potem normalnie oswietlanie w nocy swiatła mijania + drogowe) przed wgraniem, czasem nie było w ogóle swiateł do jazdy dziennej - wszystko sie wiąze chyba z tym czujnikiem swiatla, bo tak samo swiatła dzienne są wyzwalane przy duzym swietle tylko. po wgraniu oprogramowania w licznik problemów nie mamy, wszystko działa, nikt sie nei skarzył na problemy.

wyszukana - czy ja wiem, nie wiem ile bys chciał dać za dobry markowy motocykl. jaka cena taka jakość ( powiedzmy ) chinski pojazd kupujesz za 7-9 tysiecy powiedzmy w podobnej gamie - np romet division. tylko że po 2-3 latach takie moto traci znacznie wiecej na wartosci, poza tym bedzie miało znacznie wiecej usterek, te ktmy serwisujemy ( starsze modele) z ogromnymi przebiegami czasem i tam sie niewiele dzieje. silnikowo daje rade. taki romet jeździ tez znacznie gorzej, dynamika jazdy, komfort prowadzenia na duzo nizzszym poziomie, a cena nawet nie jest połowe niższa niz zakup nowego ktma. także moim zdaniem cena nie jest przesadzona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrek9999




Dołączył: 27 Lis 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:28, 28 Lis 2017    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedź, czyli wgranie nowego softu załatwia sprawę, szczelność wyświetlacza to już losowa sprawa.Wierzę że silnik jest dopracowany, w końcu Ktm słynie z jednocylindrowych silników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valdi




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:53, 04 Mar 2018    Temat postu:

Panowie jak to jest z tym docieraniem nowego silnika ? Trzymać się książki i starać się nie osiągać wysokich obrotów czy jeździć normalnie bo już zgłupiałem czytając różne porady odnośnie docierania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:08, 04 Mar 2018    Temat postu:

w serwisie powinni ci ustawic lampke albo jak amsz nowszy model to ostrzeżenie o obrotach - spoko mozna jeździc do tych ostrzeżeń i bedzie ok, dobrze rozgrzewaj przed jazdą, nie jeździj na wysokich biegach i niskich predkosciach obrotowych bo to jest gorsze niz odkręcenie czasem ostrzej gazu.

warto pierwszy olej szybko zmienić, i druga wymiane tez bym zrobił dosyc szybką. a reszta wg serwisówki to tak jak chcesz dbac

bo tak na prawde, nawet jak olejesz temat to nic ci sie nie stanie, dzisiejsze silniki są tak dokładnie wykonane, ze nie bardzo jest tam co docierać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valdi




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:45, 04 Mar 2018    Temat postu:

Tak już mam ten nowy model właśnie gdzie pokazuje mi kiedy mam bieg zmienić. Dopiero 100 km zrobiłem. Zmieniać już olej czy pojeździć jeszcze trochę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Nie 14:14, 04 Mar 2018    Temat postu:

Olej zmieniamy przy 1000 km. Najlepiej w serwisie, bo oprócz samej wymiany jest konieczne sprawdzenie luzów zaworowych i nie tylko. Ja zmieniłem przy 860 km, bo tak umówiony serwis miałem. Korzystałem z niego, bo zdarzają się przypadki gdzie coś się zepsuć może, a gdy nie masz inspekcji w ASO, to masz po gwarancji i za drogą naprawę zapłacisz sam.
Warto pamiętać, że należy jeździć starając się często zmieniać prędkość obrotową silnika, czyli zmieniać biegi w miarę możliwości jak najczęściej.
Pamiętaj, że sezon idzie i warto już wcześniej umówić się na serwis, bo roboty będą mieli dużo i będziesz czekał na swoją kolejkę, tym bardziej, że nie ma zbyt dużo miejsc gdzie można to zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 14:19, 04 Mar 2018    Temat postu:

dokładnie w okolicach 1000 km pierwszy serwis z luzami zaworowymi - to wazny serwis, bo wszystko sie ułozyło i ja dobry serwis to sprawdza rózne rzeczy które normalnie do glowy nie przychodza ' bo nówka sztuka to co sie moze stać" a bywa że cos sie poluzowało, np w terenowych sprzetach potrafia sie zluzować szprychy w kołach.

ktm jeszcze stety albo niestety wciska mobility service - gdziekolwiek ci sprzet padnie masz zapewnione jakiestam usługi, odstawienie moto to najblizszego ASO, dojazdy czy hotele dla ciebie itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valdi




Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:35, 04 Mar 2018    Temat postu:

Dzięki Panowie za cenne wskazówki. W takim razie olej zmienie przy pierwszym serwisie i umówię się trochę wcześniej. Narazie z zakupu jestem zadowolony oprócz jednej rzeczy. Jak jadę na nizszych obrotach coś mi z przodu strasznie terkocze, tak jakby jakiś plastik dostawał wibracji od silnika. Strasznie to irytuje.


PS. Tydzień temu własnie ta karta mobilty service przyszła do mnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Valdi dnia Nie 14:38, 04 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin