Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM Duke 390
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:29, 02 Gru 2016    Temat postu: KTM Duke 390

Witam .
Czy orientuje sie jaki jest rozmiar oryginalnego klucza do swiec w ktm duke 390 ? ponieważ nie mam takiego klucza i nie wiem jak odkrecic swiece .
Jaki olej i ile go wchodzi Motul 5100 10W40 bedzie dobry ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:37, 03 Gru 2016    Temat postu:

na stronie ngk masz szyfrator świec
wpisujesz model świecy i pokaże Ci wszystko łącznie z rozmiarem klucza

chyba że nie masz ngk tylko denso to też jak wpiszesz w google nazwę świecy to pokaże ci wszystkie dane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rozkmin




Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:18, 07 Gru 2016    Temat postu:

Oryginalnie w Duke 390 na 100% nie ma NGK tylko coś innego. Żeby było śmieszniej, klucz do wymiany świecy który znajdziemy w zestawie narzędzi jest dedykowany do 125' i nie pasuje do 390' - w 390' piec jest wyższy i klucz cały wpada do środka.

Ja u siebie świecę odkręcałem jakimś kluczem pożyczonym od ojca co chyba mu jeszcze został z przed kilkunastu lat kiedy jeździł małym fiatem. Jak będziesz miał problem ze znalezieniem rozmiaru to pisz, a pójdę do garażu i poszukam starej świecy bo chyba jej nie wyrzucałem tylko gdzieś leży.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Czw 21:24, 15 Gru 2016    Temat postu:

Z racji tego, że jestem nowym posiadaczem, jednak postanowiłem sobie, że wszystkie ewentualne serwisy będę robił sam, zacząłem zgłębiać temat części, akcesorii i tym podobnych. Odkryłem, że oryginalna świeca to Bosch VR5NE (NEU) , natomiast odpowiednik NGK to LKAR8A-9 ewentualnie droższa irydowa LKAR8AI-9. Obie są dostępne bez problemowo na Allegro.Lub w sklepie Larssona.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomjag dnia Czw 21:29, 15 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Pon 19:27, 27 Lut 2017    Temat postu:

Dziś wreszcie udało mi się przetestować mojego Duke 390. Zrobiłem ponad 100 km i wszystko cacy. Jedyne co mnie dziwi to wskazania temperatury. Mam tak zwaną jedną wolny "pasek" przed końcem temperatury roboczej. Moje pytanie, czy to normalne?
Na dworze było średnio ciepło (12-16 st C), więc dziwi mnie takie wskazanie, chociaż temperatura ani nie rosła, ani nie malała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:42, 27 Lut 2017    Temat postu:

Wiesz co to normalka w 125 tez tak mialem i bylo wszystki ok Smile Teraz mam tez 390 i mi sie za mocno podnosi temperatura ale mysle , ze to wina wycieku w okolicach termostatu jutro to zrobie i zobacze jak bedzie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Pon 20:51, 27 Lut 2017    Temat postu:

Ok dziękuje za odpowiedź.
Wcześniej jeździłem Hondą CBR250R i nigdy nie udało mi się nie udało przekroczyć połowy stanu skali temperatury, nawet gdy jechałem w 35-stopniowym upale w korku. A tutaj temperatura dość szybko wzrasta powyżej połowy. Na szczęście po osiągnięciu tegoż stanu pozostaje w miejscu.
Mam nadzieję, że uda Ci się opanować powyższą usterkę. Wyciek, który posiadasz może przyczyniać się do zapowietrzania układu, co powoduje lekkie przegrzewanie. Miałem podobnie w samochodzie. Zawsze trzeba pamiętać o odpowiednim odpowietrzeniu układu -pozbyciu się bąbelków powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rozkmin




Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:39, 02 Mar 2017    Temat postu:

U mnie temperatura też wzrasta bardzo wysoko, ale nigdy nie doszła do poziomu maksymalnego. Do puki tak się nie stanie, to ja bym się nie przejmował - zrobiłem już 10kkm i w niczym to nie przeszkadza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Pią 17:07, 03 Mar 2017    Temat postu:

Dziś napisałem do serwisu w tej sprawie. Oddzwoniono do mnie i mechanik powiedział mi dość w wymijający sposób, że chyba ma tak być, ale żebym często zmieniał prędkości obrotowe silnika i nie przekraczał dozwolonego na dotarciu poziomu 7000 obrotów. Oczywiście mam pozwolenia jazdy tylko solo. Ta temperatura może być powodowana docieraniem się silnika, "gorszym" olejem jako że takowy jest lany przed pierwszym serwisem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Sob 14:31, 04 Mar 2017    Temat postu:

Zrobiona następna setka. O dziwo temperatura tym razem trzyma się z trzema paskami przed stanem przegrzania i to mimo to, że dzisiejszy dzień był cieplejszy od ostatniego latania. Spalanie mnie też się podoba: 2,83 l/100 km. Ma się to ni jak do wskazań komputera pokładowego. Tak momentami pokazuje takie bzdury, że nie wiem czy się mam śmiać, czy tez płakać? Ogólnie zadowolony jestem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:40, 10 Mar 2017    Temat postu:

U mnie tez juz wszystko ok . Okazalo sie , ze to kolanko co wchodzi do termostatu bylo podbite przez co dobrze sruby nie dociagaly i oring nie uszczelnial dobrze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Sob 14:51, 11 Mar 2017    Temat postu:

adi1529 napisał:
U mnie tez juz wszystko ok . Okazalo sie , ze to kolanko co wchodzi do termostatu bylo podbite przez co dobrze sruby nie dociagaly i oring nie uszczelnial dobrze Smile


To super. że udało Ci się usunąć usterkę.
Adi a jaki masz przebieg?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:20, 13 Mar 2017    Temat postu:

8000 km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Nie 13:58, 26 Mar 2017    Temat postu:

A ja dziś sobie nawywijałem Sad
Chciałem przestawić zegar, no bo dziś nastąpiła zmiana czasu i tak szperałem, że sobie wykasowałem inspekcję serwisową Sad. Teraz mam na przegląd jechać za 7500 km. Mam nadzieje, że nie będzie to powodem jakiś perturbacji przy serwisie gwarancyjnym..Najgorsze jest to, że jakbym chciał powtórzyć tą czynność to nie wiem jak. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Pon 5:12, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Dziś udaje się na pierwszy serwis. Co prawda nie udało mi się osiągnąć nawet 1000 km, ale jest blisko. Wszystko spowodowane pogodą. Może gdyby było tylko zimno nawinąłbym te kilometry, ale przyczyną był śnieg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin