Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm Duke 390 gaśnie podczas jazdy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OctanePL




Dołączył: 19 Sie 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 10:36, 19 Sie 2019    Temat postu: Ktm Duke 390 gaśnie podczas jazdy

Witam, mam problem z 390tka która podczas jazdy gaśnie - jazda na autostradzie, 150 na zegarze, 6 bieg, powyżej 7tys obrotów, nagle pyk i wszystko zgaslo. Próba odpalenia po ucieczce na prawy pas, na wyświetlaczu pustka prócz kodu zaczynającego się od IG - niestry nie pamiętam co było napisane dalej, zajęty byłem ratowaniem sytuacji. Po 4, 5 razie odpalił, pojechałem dalej. Wcześniej podobny problem zdarzył się raz, podczas ruszania ale sądziłem, że coś pomieszalem ze sprzęgłem i biegiem.

Jakieś tropy? Na innych forach errors Ig opisane są jako problem z napięciem/aku/ecu - czy faktycznie potencjalny problem z aku czy statorem może powodować wyłączenie podczas biegu i to na tak wysokim biegu i prędkości?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 11:04, 19 Sie 2019    Temat postu:

ciezko tak na prawde powiedziec bardziej to wróżenie niż jakas konkretna podpowiedź,
widac ze jakis problem z prądem, sprawdź napięcie ładowania akumulatora, mozna sprawdzic sprawność samej baterii, profilaktycznie mozna przejrzec połączenia prądowe, masy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OctanePL




Dołączył: 19 Sie 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 11:16, 19 Sie 2019    Temat postu:

Ok, ślicznie dziękuję, od tego zacznę!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 11:21, 19 Sie 2019    Temat postu:

msz tez chyba w okolicy dealera ktma, ciekawe cyz nie został slad w historii, mozna by umowic sie na odczyt pamieci diagnostycznej moze tam bedzie jakas wskazówka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasis84
Gość






PostWysłany: Czw 16:22, 22 Sie 2019    Temat postu:

Siema, miałem podobny problem. Sugeruję sprawdzić przekaźniki pompy paliwa. Fabryczne BAJAJA wymieniłem na japończyki i problem minął
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 18:18, 22 Sie 2019    Temat postu:

Dzięki bardzo - obczaje w weekend!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 18:20, 22 Sie 2019    Temat postu:

stasis84 napisał:
Siema, miałem podobny problem. Sugeruję sprawdzić przekaźniki pompy paliwa. Fabryczne BAJAJA wymieniłem na japończyki i problem minął


Czy przy okazji mógłbym zapytać jakie przekaźniki konkretnie kupiłeś?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasis84
Gość






PostWysłany: Pią 7:32, 23 Sie 2019    Temat postu:

Siema, niestety zakładał mi je serwis (MK Moto z Piaseczna), więc nie mogę powiedzieć konkretnie. Założyli mi używane z jakiegoś japońca i wszystko śmiga, mówili że te fabryczne są mało odporne na wilgoć
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 18:34, 23 Sie 2019    Temat postu:

Mogę się podpiąć do tematu? Posiadam od miesiąca 390 i nie wiem czy to moja maszyna, czy tak wszystkie mają że są bardzo czułe na kręcenie manetki gazu, nawet milimetr przekrecenia powoduje reakcje na silniku podczas jazdy... nigdy nie jeździłem motocyklem z elektroniczną przepustnica więc dręczy mnie to troszkę
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:09, 23 Sie 2019    Temat postu:

to nie kwestia elektronicznej przepustnicy tylko wtrysku paliwa - i niestety, wiele osób po przesiadce z "potulnego" gaźnika ma takie odczucie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin