|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blazej_ktm
Dołączył: 13 Paź 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:26, 13 Paź 2020 Temat postu: KTM Duke 390 - modyfikacje |
|
|
Cześć,
na wstępie witam wszystkich.
Jeżdżę obecnie na KTM Duke 390, rok 2018. Na nowy sezon planuję zakupić coś nowego a KTM przeznaczyć do szkolenia się na krakowskim torze.
W związku z chęcią wykorzystania motoru na torze, chciałbym go trochę zmodyfikować. Opiszę plany od punktów i chciałbym posłuchać waszej opinii bądź pomocy bo nie na wszystkim się znam.
1) Tarcze hamulcowe. Tu temat jest prosty, KTM posiada w ofercie dedykowany upgrade zarówna na przód i tył. Części nr 93309960000 oraz 95810960000
2) Klocki hamulcowe. Nie znalazłem żadnych z oferty KTM. Czy macie jakieś sprawdzone? Widzę, że Brembo coś proponuje ale nie jestem wstanie stwierdzić czy na pewno pod te tarcze będą pasować.
3) Linki hamulcowe. Temat raczej też prosty. Założę linki w stalowym oplocie. Jednak w salonie KTM uzyskałem odpowiedź, że standardowe są już w oplocie stalowym. Czy to jest prawda?
4) Filtr powietrza. Zamontowałbym filtr K&N nr 723.19.18 . Czy po zmianie filtra trzeba grzebać coś w sofcie?
5) Tłumik. Tutaj już mam Akrapovic bez DB killera. Motocykl od kogoś odkupiłem i nie wiem czy były wgrywane mapy pod ten tłumik? Czy w ogóle jest konieczność zmiany map? Czy samemu można sprawdzić jakie mamy mapy? Z tłumikiem nie chcę więcej kombinować z uwagi na hałas, obecnie nie jest już najcichszy.
Czy oprócz powyższych coś jeszcze można w tym moto zrobić aby polepszyć jego parametry?
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 16:45, 13 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
1) zacznij jeździc na oem tarczy, tatarcza jak widze ma tą sama srednice, jedynie jest pływajaca - jakiegos drastycznego progresu nie bedzie, fabryczne heble sa dosyc skuteczne, moim zdaniem zbędny wydatek
2) mysle ze znajdziesz brembo, szukaj jak najbardziej sportowych - jakbys miał problem pisz na PW cos poszukam, czerwone brembo robią robote i na szosie i na torze
3) tak, standardowe sa w oplocie, nic tu nie poprawisz
4) nie sam filtr mozesz zamontować. nie trzeba przy tym grzebac w sofcie
5) jak pamietam to fabryczna mapa ma obejmować tez akrapa ( duza samoadaptacja) ale pewnie jakis powercommander ( zamiast np tarcz hamulcowych ) moze pozwolic wykrzesac troche lepsze osiągi.
ja bym pomyslal nad gmolami - przy takich zabawach łatwiej o wywrotke, szkoda troche fury. + slidery na osie.
zamiast tarcz wolalbym załozyć też lepsze opony - zdecydowanie więcej poprawia niz inne tarcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blazej_ktm
Dołączył: 13 Paź 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:49, 20 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za odpowiedzi.
Gmole/slidery oczywiście będą montowane.
Jeździcie Panowie na torach? Możecie polecić jakieś opony na ulice+tor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:24, 20 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
pirelli diablo rosso/corsa - niezła oponka i na codzien i na tor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|