|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukaszKTM125
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Śro 18:34, 04 Kwi 2018 Temat postu: Lagi ile wlac oleju |
|
|
witam Panowie wymieniam olej w lagach i uszczelniacze ile nalezy wlac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:41, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
tyle ile zaleca producent do twojego MODELU motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukaszKTM125
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Śro 19:54, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
gdybym wiedział to bym nie pisał zapytania ktm duke125 2012 r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:23, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
gdybysmy wiedzieli o jaki pojazd chodziło od początku było by łatwiej
450 ml 5W tak mówi ksiazka serwisowa
[link widoczny dla zalogowanych] tu jakiegos linka znalazłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukaszKTM125
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Śro 20:32, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
dziekuje Ci bardzo !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jar091
Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:24, 25 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Witam, mam problem z wyjeciem uszczelniacza :/ filmików jest pełno tyle tylko że w Duke jest jakoś inaczej nie da się go wyciągnąć szarpać za golen i rurę bo rura normalnie sobie schodzi z golenia :/ nie mam zielonego pojęcia jak wyrwać stary uszczelniacz :/ siedzę w garażu, myślę i się męczę z wyjeciem na piechotę :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jar091 dnia Śro 18:25, 25 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 18:53, 25 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Jar091 napisał: | Witam, mam problem z wyjeciem uszczelniacza :/ filmików jest pełno tyle tylko że w Duke jest jakoś inaczej nie da się go wyciągnąć szarpać za golen i rurę bo rura normalnie sobie schodzi z golenia :/ nie mam zielonego pojęcia jak wyrwać stary uszczelniacz :/ siedzę w garażu, myślę i się męczę z wyjeciem na piechotę :/ |
który rocznik? poratuję manualem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jar091
Dołączył: 17 Lip 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:59, 25 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
2013 jedna na piechotę wyjąłem.. Ale masakra..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:20, 25 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
jak wyszła golen a zostały uszczelniacze to jest kilka metod - podwazyć np ( warto wczesniej nagrzac )
chociaz jest jedna ciekawsza metoda i znacznie bezpieczniejsza - wsadź z powrotem lage - wczesniej wyjmij uszczelniacz kurzowy on łatwy jest do wyjęcia, zdejmij zabezpieczenie, wsadź goleń, zalej oleju ( byle jakiego jak myjesz lagi to nawet przepracowanego) zakręc od góry korek - nie musisz spinać bebechów, i sprezyna musi byc wyjeta - i wciskaj, oleju nalej oczywiscie na max cisnienie ładnie wypchnie uszczelniacz i nic nie uszkodzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|