Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

No i się zdu.cył

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Pią 17:29, 07 Lip 2017    Temat postu: No i się zdu.cył

No i po półrocznym użytkowaniu i przejechaniu prawie 6000 km mój Duke zawiódł mnie na Bieszczadzkiej pętli. Jadąc nagle wyświetlił się komunikat na wyświetlaczu "side stund down" i motocykl zgasł. Na miejscu nic nie potrafiłem wykombinować samemu, nawet zatrzymujący się inni motocykliści nie potrafili rozwiązać choć doraźnie powstałego problemu. Na szczęście posiadałem pełne wypasione assistance, które umożliwiło mi organizację lawety i transport Duka do wrocławskiego Intermotors. Dodatkowo zorganizowano mi zastępczy transport na czas dni urlopu i powrotu do domu.
Usterka sensora nóżki bocznej będzie naprawiona w ramach gwarancji, jednak czas oczekiwania na decyzję centrali KTM oraz zamówienie powyższego dynksa trwa, także jestem bez moto, co mnie niemiłosiernie wkurza. I tak oto części wartości niespełna 20 PLN trochę popsuła mi krwi i podważyła zaufanie do mojego DUKA. Mam nadzieję, że to tylko jednorazowy epizod. Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 18:15, 07 Lip 2017    Temat postu:

no niestety duke nie jest wyrazem najwyzszej jakosci - produkcja indyjska robi swoje...

jaki to model duke ?

jednak wiedza techniczna sie przydaje Very Happy w ostatecznosci mozna było uciąc przewody i je zmostkowac i cisnąć dalej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Śro 16:39, 12 Lip 2017    Temat postu:

Teraz żałuje, że tego nie zrobiłem. Moto nadal w serwisie. Bałem sie utraty gwarancji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Wto 16:34, 18 Lip 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
[...]
jednak wiedza techniczna sie przydaje Very Happy w ostatecznosci mozna było uciąc przewody i je zmostkowac i cisnąć dalej


Jak się dowiedziałem, to niestety tego typu zabieg nie pomógłby. Odcięcie zapłonu nie działa zero-jedynkowo, a na zasadzie różnicy napięć. Konieczny wiec byłby magnes odpowiedniej siły.
Na szczęście dostałem informację, że wreszcie dotarła nowa część i została wymieniona. Jutro lecę po maszynę. mam nadzieję, że pogoda się nie zepsuje, bo dziś dość przyjemnie było, co pozwoliło mi pojechać do pracy motocyklem żony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Nie 10:55, 03 Wrz 2017    Temat postu:

Maszyna została naprawiona po dwóch tygodniach oczekiwania. Powodem były opóźnienia w dotarciu nowych części. KTM nie wysyła pojedynczych tylko musi coś się tam nazbierać, aby mogło być wysłane. tak mi powiedział pracownik KTM-Długołeka. Ze względu na oszczędności jest tak przyjęte. Szkoda tylko, że kosztem klienta, który czeka na swój motocykl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:41, 03 Wrz 2017    Temat postu:

To jakbys potrzebowal na szybko czesci zapraszam na pw. Tez zamawiamy czesci z austrii i codziennie jest pyszczane zamowienie. I czas oczekiwania 2-3 dni robocze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Nie 16:53, 03 Wrz 2017    Temat postu:

Będę pamiętał. W sumie Olej, filtry jak kupuje, to przez KTM Sklep, jednak w Czechach same materiały są droższe niż w Polsce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomjag




Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polanica-Zdrój

PostWysłany: Pon 15:41, 05 Mar 2018    Temat postu:

Kurza twarz! Ponownie zonk. Dziś do garażu idę z akumulatorkiem, wkładam go do środka, śrubki przykręcam i kluczyk wprawo a tu nic, zero, nawet nic nie błysło na rozdzielczej. Akumulator nie żyje. Próbowałem go podłączyć do ładowania ponownie, ale żaden z prostowników ani ładowarek jakie w domu mam go nie widzi i nie inauguruje ładowania. Dzwonie do salonu i słyszę, że na aku nie ma gwarancji Sad .

Szybka decyzja, jazda po nowy, na szczęście mieli, więc kupiłem, teraz zalałem go elektrolitem i czekam na sformatowanie.
Mam nadzieję, że jeszcze dziś może odpalę.
W sumie to muszę przyznać , że akumulator dziwnie zachowywał się od początku. Zaraz na drugi dzień po zakupie pojawił się komunikat "Low Battery". Mimo to motocykl zapalał, choć w kwietniu po 2 tygodniowym przestoju spowodowanym nagłym powrotem zimy sytuacja zmusiła mnie do ładowania akumulatora, bo już nie miał siły zakręcić rozrusznikiem. Potem przez cały czas eksploatacji jako tako nie było problemów oprócz szybkiego wyświetlania się komunikatu Low Battery, gdy dłużej chciałem pobawić się ustawieniami na wyłączonym silniku.
Jak mi powiedziano, to najprawdopodobniej trafiłem na felerną baterię i tyle, ale gwarancji i tak nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin