|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinXT
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:17, 03 Gru 2013 Temat postu: Opinie na temat 690 SMC |
|
|
Witajcie,
w przyszłym sezonie przymierzam się do zmiany motocykla. I tak od dawna niezmiernie podoba mi się KTM 690. Jakie największe wady ma ten motocykl, jeśli chodzi o silnik? Jest to ogólnie udana konstrukcja, czy sprawia problemy, jest awaryjny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:20, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobry motocykl.
Jeden z lepszych.
Mocny, nie lekki ale też nie klocowaty, rzadki serwis - więc i tani.
Sprzęt na miasto, po bułki i na tor. O jakiś poważnych usterkach nie słyszałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:02, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Super sprzęt do użytku codziennego.
Sam chętnie bym ugościł zdrową sztukę w swoim garażu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 23:32, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Bardzo dobry motocykl.
Jeden z lepszych.
Mocny, nie lekki ale też nie klocowaty, rzadki serwis - więc i tani.
Sprzęt na miasto, po bułki i na tor. O jakiś poważnych usterkach nie słyszałem. |
to ja poproszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinXT
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:20, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Myślałem, że wypowie się jakiś właściciel 690, bo z tego co już czytałem nie jest tak kolorowo z tym modelem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:31, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A co wyczytałeś?
Jak chcesz info o 690 to zadaj pytanie na forum supermoto.
Tam ich jest od groma.
Mój kolega jeździ 690 smc.
I oprócz brudnego filtra paliwa i źle poprowadzonego przewdu odpowietrzającego zbiornik paliwa nic więcej się z tym modelem nie dzieje.
Nie przypominam sobie aby ktokolwiek założył na forum supermoto jakikolwiek temat odnośnie jakiś problemów z tym silnikiem.
Nic nie pęka, nic się nie urywa, nic się nie zaciera, zawsze odpala, leci jak zły a gumy stawia aż miło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:01, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
podobno maja problemy z wolnymi obrotami, potrafia zgasnac od tak sobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 18:25, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | podobno maja problemy z wolnymi obrotami, potrafia zgasnac od tak sobie. |
Najczęściej jest to powodem zmiany wydechu lub filtra powietrza.
Jakakolwiek ingerencja w któryś z tych dwóch układów bez późniejszego resetu kompa i wgraniu odpowiedniej mapy zapłonu kończy się falowaniem obrotów, mułem, problemem z odpalaniem itp.
Jeżeli kupisz wydech Akrapa to wgrywasz mapę Akrapa.
Jeżeli kupisz inny wydech to mapa Akrapa się nie sprawdza.
Na forum supermoto jest jeden koleś który ogarnia to na medal i jest w stanie wgrać Ci odpowiednią mapę zapłonu z domu przez neta.
Musisz mieć tylko kabel do połączenia kompa z moto z komputerem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 18:26, 05 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinXT
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:34, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | A co wyczytałeś? |
Wyczytałem, że zawieszenie nie jest do końca takie wytrzymałe [link widoczny dla zalogowanych]
, że łożyska w rozrządzie trzeba zmieniać wraz z regulacją luzów zaworowych, bo mogą się rozsypać, o problemach z dekompresatorem, o tym że kostki łączące przewody nie są wodoszczelne i moto zgasnąć potrafi w czasie jazdy.
Albo po 12tys. mil pęknięty pierścień olejowy [link widoczny dla zalogowanych]
Generalnie mam obiekcje, bo jak wydam tyle kasy to oczekuję przyzwoitej jakości.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MarcinXT dnia Czw 18:35, 05 Gru 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 20:28, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
MarcinXT napisał: | hacker33 napisał: | A co wyczytałeś? |
Wyczytałem, że zawieszenie nie jest do końca takie wytrzymałe
|
to mi wygląda na zbyt późną wymianę łożyska , nie wierzę żeby tak jebło samo z siebie[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:31, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
no i pewnie co innego supermoto a co innego enduro na supermoto takie łozyska maja znacznie wiekszą zywotnosc. a co do tych pierdół - owszem może i są i występują ale w kazdym motocyklu cos jest. to że akurat łozyska - moze akurat takie jest zalecenie serwisowe i juz. nie wszystko da się zrobic żeby było lekkie mocne i dożywotnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|