|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Logitech54
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:38, 15 Mar 2017 Temat postu: RIDE BY WIRE cóż to takiego ? |
|
|
Jak w temacie co to jest wiem tylko ze dotyczy manetki jakie są zalety lub wady nigdzie nie moge znaleźc informacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:29, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
chyba chodzi o elektrycznie sterowaną przepustnice żadna nowosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:55, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
dokładnie to tak jak w samochodach teraz
jak dajesz gazu to nie ciagniesz linką przepustnicy mechanicznie, tylko masz " potencjometr" ( tak jak w radiu głosniej ciszej ) i na podstawie odczytu, silniczek sobie otwiera albo zamyka gaz
zaleta jest taka, ze komputer steruje poziomem otworzenia gazu - jak ustawisz że masz deszcz to komputer bedzie " zamulony" w stosunku do twojej ręki, i bedzie trudno o uslizg koła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Logitech54
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:20, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
czyli generalnie to wspomaga bezpieczeństwo w jakims stopniu czyli system jest na +
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rozkmin
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:40, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No bezpieczeństwo też. Nie wiem jak w Duke, ale ride by wire ma bardzo szeroki wachlarz możliwości.
Możesz np ograniczyć możliwość wheele, tak aby motocykl podnosił się tylko o jakiś zdefiniowany kąt.
Można ograniczyć szansę na uślizg koła poprzez 'kastrowanie' mocy na stałe, albo chwilowe (ale do tego trzeba już chyba systemu esp).
Można też zrobić tak, że np moc motocykla jest obcinana, jeżeli manetka jest odkręcona mniej niż do połowy. Dzięki temu też trudniej o uślizg koła. Chodzi o to, że jak masz mocno odkręconą manetkę to komputer wie że jesteś w trybie 'zabawy' a jak mało to przyjmuje że jedziesz spokojnie i nie jest ci potrzebna pełna moc silnika.
Wydaje mi się, że ride by wire daje też możliwość lepszej optymalizacji pracy silnika pod kątem spalania i emisji spalin, ale akurat tego nie jestem pewien na 100% - ale no, na 90%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|