Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

super duke

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiler600r
Gość






PostWysłany: Czw 20:36, 11 Sie 2011    Temat postu: super duke

witam wszystkich

zdecydowalem sie na przesiadke z xx'sa i wybor padl wlasnie na super duka;
pojezdzilem troche na touno kumpla i stwierdzilem ze to jest to, ale duke bardziej mi sie podoba;
i tu mam do Was pare pytan:

jak wyglada awaryjnosc sprzeta i wogole motocykli ktm? rozne opinie slyszalem? czy jest prawda ze lubi sie sypnac wysprzeglik hydrauliczny, skrzynia? slyszalem to od kumpla ktory z ma z ktm do czynienia juz pare lat, ale to same single

jak wygladaja koszta utrzymania? serwis, ceny czesci, czesci eksploatacyjne typu filtry, klocki itp i czesci zamienne, spalanie wiem... przygotowalem sie psychicznie, ale w sumie przesiadam sie na taki sprzet bo robie malo kolometrow rocznie

na co zwrocic uwage przy zakupie, szukam czegos do max 20tyś.


z góry dzięki za wszelki informacje
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krl




Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 12:28, 17 Sie 2011    Temat postu:

Zacznę od tego że naprawdę szczerze uważam że KTM SD to dobry wybór.
Awaryjność KTM moim zdaniem jest owiana opowieściami podobnymi do tych na temat Ducati, oczywiście najwięcej wiedzą ci którzy nigdy nie mieli tych sprzętów.
Ja aktualnie mam RC8R i SD 990 zresztą mój SD jest na sprzedaż ale dodam że zamierzam kupić nowy myślę że to wystarczy jako reklama.

- Koszty i awaryjność:
Przeglądy to średnio ok 700zł, w czasie czterech lat eksploatacji wymieniłem omawiany wyżej wysprzęglik ale doradzono mi zakup akcesoryjnego by uniknąć wymiany za jakiś czas fabrycznego który faktycznie jest dość wadliwy koszt 685zł, kolejną wymianą był wadliwy wiatrak koszt wymiany to 460zł i to tyle jeżeli chodzi o koszty serwisów, w okresie czterech lat wymieniłem jeszcze dwukrotnie klocki przód razem 520zł i komplet opon 1400zł tak więc serwis od nowości to koszt ok 4000zł.
- Spalanie bardzo dużo kilometrów wykonałem SD z pasażerem średnie spalanie w trasie to ok 7,2l w mieście ok 9l.
Motocykl naprawdę świetnie sprawuje się w eksploatacji na co dzień jest lekki i dość dynamiczny, świetnie hamuje.
O dziwi można pozwolić sobie na dalekie wypady nawet w dwie osoby pamiętając jednak że na stację trzeba zaglądać co 130-180km w zależności od tępa podróży.

WADY:

-NALEŻY BARDZO CZĘSTO ZAGLĄDAĆ DO PŁYNU CHŁODNICZEGO, PONIEWAŻ MOTOCYKL MA TENDENCJĘ DO NABIERANIA WYSOKIEJ TEMPERATURY WIĘC BY NIE DOPROWADZIĆ DO AWARII TRZEBA TAM ZAGLĄDAC I UZUPEŁNIAĆ PŁYN.

-MIMO IŻ O V-KACH MÓWI SIE ŻE MAJĄ WYSOKI MOMENT I CIĄGNĄ OD DOŁU W KTM SD JAZDA PONIŻEJ 4 TYŚ POWODUJE DOSYĆ MOCNE SZARPANIE ŁAŃCUCHEM- MOŻNA SIĘ DO TEGO PRZYZWYCZAIĆ ALE MOGŁOBY BYĆ LEPIEJ.

Według mnie to jedyne wady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Duke i SM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin