|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati09.9
Dołączył: 07 Cze 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:29, 08 Cze 2014 Temat postu: Tuning KTM Duke 125 |
|
|
Posiadam KTMa od paru miesięcy i zacząłem się interesować jego tuningiem.
Mam parę pytań co mogę zrobić aby choć trochę dawał frajdę jak na tym filmie. https://www.youtube.com/watch?v=hNAt0vi6wzw
Jaki tłumik będzie najlepszy do Duke 125.
Czy klatkę robić czy kupić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mati09.9 dnia Nie 20:30, 08 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:10, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
hehe wiesz co trzeba zrobic zeby jeździc jak na filmiku ? zamiast siedzieć na forum isc na jakis zamknięty plac i cwiczyc. moc tutaj nie ma znaczenia tylko i wyłącznie technika. no mozna by zebatke zmienic z tyłu na wiekszą na tuningowa, nie kupisz jej w sklepie ktma, ale gdzies dorabianą mozna dorwać. u kogos kto dorabia. i cwiczyc cwiczyc cwiczyc
bez sensu ładowac kase w tuning jak i tak niewiele co uzyskasz mocowo.
najlepszy tłumik jest fabryczny bo jest za darmo, sportowe kosztują majątek a tak na prawde mozesz nwet nie poczuc wzrostu mocy
wejdz sobie na ktm.com masz tam zakładke powerparts wpisz swój sprzet i bedziesz miał wszystkie fabryczne tuningowe dodatki do swojego sprzetu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati09.9
Dołączył: 07 Cze 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:38, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tłumik tak czy tak wymienię bo ten dźwięk mię dobija, podajcie jakąś markę kominów
która jest najlepsza. A o kase się nie martw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:55, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
akrapovic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebar1
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 12:34, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | akrapovic |
zapomnij....
sprzedawane sa tylko prze KTM i cena to około 2800...
Przerabiam własnie taki temat tyle, że do 390tki.
Najsensowniejsza oferta jaka znalazłem to oferta hiszpańskiego IXILa.
Importer jest w Krakowie.
Tu masz ceny:
OM 3050 VSE KTM DUKE 125-200 11-13 CE - OVAL XTREM INOX SHORT EVOLUTIONSOVE 1073,00
OM 3050 VCG KTM DUKE 125-200 11-13 CE - OVAL XTREM CARBONO COV 1523,00
OM 3050 VXS KTM DUKE 125-200 11-13 CE - XTREM BLACK - OVAL SHORT SILENC.XOVS 1218,00
XM 3350 X KTM DUKE 125-200 11-13 CE - DUAL HYPERLOW XL L3X 1231,00
FM 3850 S KTM DUKE 125-200 11-13 CE - SLASHED CONE XTREM X55 1324,00
stronę IXILa masz w necie ze zdjęciami wyżej wymienionych kominów.
Niestety nie mogę wkleić adresu.
Pozdrawiam,
Sebastian
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebar1 dnia Wto 12:36, 10 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:02, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
czemu ma zapomnieć ? to sa najlepsze wydechy i mi nic nie wcisniesz że jakis ixil jest lepszy
o kase sie gosc nie martwi wiec co mu wyskakujesz z jakimiś zamiennikami ;D jak chciałby tani to bym mu polecił dominatora za 300 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebar1
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 6:16, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | czemu ma zapomnieć ? to sa najlepsze wydechy i mi nic nie wcisniesz że jakis ixil jest lepszy |
lepszy? gorszy? wydaję mi się, że użyłem słowa "najrozsądniejszy"
zwłaszcza w 125 cm gdzie jedynie co uzyska to poprawę dźwięku...
Nawet map pod niego nie ma.
Podałem alternatywę, kupi co będzie chciał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebar1 dnia Śro 6:28, 11 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rysic
Gość
|
Wysłany: Pią 13:29, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ja Was ludzie troche nie rozumiem... sam kupilem KTM-a 125 i jestem zadowolony, ale przed jego zakupem nie oszukiwalem sie, ze bedzie to moto o jakiejs nieziemskiej mocy czy brzmieniu. Na wielu forach widze jak ludzie kupuja takie moto i oszukuja sie, ze po tuningu bedzie z niego jakas bestia.
To ma byc zwinny, fajny moto na miasto, ktory malo pali i ogolnie jest "przyjemnym motorkiem", jak ktos chce potwora to niech kupi taki motor a nie stara sie z kanarka zrobic orla... Zazwyczaj konczy sie to wydaniem kasu rzedu polowy ceny KTM-a po czym i tak jest wystawiany na allegro, bo i tak sie nie udalo osiagnac celu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:21, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
sebar1 napisał: | henio12323 napisał: | czemu ma zapomnieć ? to sa najlepsze wydechy i mi nic nie wcisniesz że jakis ixil jest lepszy |
lepszy? gorszy? wydaję mi się, że użyłem słowa "najrozsądniejszy"
zwłaszcza w 125 cm gdzie jedynie co uzyska to poprawę dźwięku...
Nawet map pod niego nie ma.
Podałem alternatywę, kupi co będzie chciał. |
Są mapy - przynajmniej w ASO mają jakąs pod bardziej przelotowe wydechy niż fabryczny (takie bez kata). Wgranie w Bielsku Białej 250 zł. Jak przyjdzie mój IXIL Conical, to pojadę wgrac i zobaczę czy to coś zmienia. Druga kwestia - ciekawe czy ta mapa przesuwa odcięcie obrotów.
Zrobiłem sobie kablel do interfejsu OBD Bluetooth, więc moge mniej więcej monitorowac parametr korekty mieszanki - może się uda zauważyć czy rzeczywiście po zamontowaniu wydechu bez kata mieszanka jest za uboga i potrzebne jest wgranie innej mapy wtrysku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zielonyakablu
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:38, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o odcięcie to na 1 i 2 biegu chyba możesz przesunąć sam na liczniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu80
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danktmfan
Gość
|
Wysłany: Sob 7:15, 24 Cze 2017 Temat postu: tłumik |
|
|
Sam mam duka 125. kiedy go kupiłem miał już włożony tłumik scorpion. Nie jest to może jakieś cudo, ale daje głocu i fajny głeboki dżwiek popyrkiwania silnika. Serdecznie polecam, bo w sumie ten dźwięk pozwolił mi sie zakochać w Duke'u.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pantomas
Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:57, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Myślę, że tuningowanie nic nie da. W ramach testu lałem paliwo Shell V-Power. Niestety żadnej różnicy. Więc nie wiem co można by zrobić, żeby poprawić osiągi. Trzeba akceptować ten motor takim jakim jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:21, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
przed laniem paliwa warto poczytać co taki shell Vpower dla takiego silnika da - otóż nie da nic jeżeli chodzi o liczbe oktanową, jedyna zaleta stosowania paliw premum to EWENTUALNE bo tez nie zawsze, lepszej czystosci paliwo dostajesz - mniej syfu, mniej wody itd...
zeby poprawić osiągi trzeba wymienic motocykl na inny mozna sie bawic w delikatne podkręcania - wydech, inna mapa, doda to jakis % mocy maksymalnej, ale jak na 125tke to i tak jedzie całkiem sensownie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 10:01, 05 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Poza tym to jest 125 w 4t - cudów nie ma i nie będzie. To nie są czasy RS, NSR czy Mito...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|