|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jws
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 7:33, 14 Paź 2014 Temat postu: 125 EXC 2006 |
|
|
Cześć,
ja z prośbą o pomoc do bardziej doświadczonych użytkowników ktm. Trafił mi się do kupienia KTM 125 EXC z 2006 roku. Wszyscy zawsze powtarzali sprawdź vin więc tak też zrobiłem. I tu mam mały zonk. W manual'u z 2006 roku pobranym ze strony dealeara jest opis razem ze zdjęciem na którym numer jest nabity na ramę. Natomiast w motorze, który chciałbym kupić jest tabliczka znamionowa z numerem. Pytanie czy ma to jakieś znaczenie? Będą się czepiać na badaniu technicznym? Nie chce sobie brać kolejnego strupa na głowę:/
Dzięki wielkie za pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:42, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
bedą bo tabliczka to jedno, a numer wybity to drugie. swoją droga ktos musiałdobrze dbać jak w 2006 roku jeszcze widać tabliczke - chyba że ktoś sobie dorabiał. bo zazwyczaj ona sie szybko wyciera.
numer ma byc nabity na ramie po prawej stronie, ale sprawdź czy moto np nie było malowane. wtedy po piaskowaniu i malowaniu czesto numer jest niewidoczny. albo opcja że ktoś sobie numer spiłował, rame pomalował, dał tabliczke dorabianą z nowymi danymi i tak jexdzi. na badaniu technicznym czasami nawet nie sprawdzają tego, u mnie np gość kazał mi czytać numer bo on ślepy i nie widział. wiec w sumie na pamiec jakbym sie nauczył to bezproblemu mogłbym tam mówic cokolwiek ;P aby sie z dowodem zgadzało. oczywiscie gorzej też jest w razie jakiegos problemu typu kolizja czy cos na drodze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jws
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 8:11, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No właśnie jedyny powód dla którego chcę EXC to papiery. Dlatego wolałbym się na minę nie wpakować
Czyli w oryginale powinny być oba, numer nabity na ramę i tabliczka ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jws dnia Wto 8:12, 14 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 8:20, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, tabliczka swoją drogą, a nr na ramie też musi być i zgadzać się z tabliczką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jws
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 8:28, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A masz może zdjęcie jak to powinno wyglądać? Byłbym dozgonnie wdzięczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 8:36, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No vin masz na ramie po prawej stronie ( na ramie przy kierownicy, główka ramy, nie wiem jak to wyjaśnić)
-> wydrapany vin spod farby, bo został zamalowany, przez mądrego Pana, który ściągnął zabezoieczenie z tego miejsca by nie został zamalowany
Tablicka znamionowa dorobiona na stacji diagnostycznej
Oryginalna tabliczka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Wto 8:37, 14 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jws
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 8:52, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Super, dziękuję Ci bardzo Teraz wiem czego szukać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Śro 22:11, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
a tak dla przypomnienia to tłok w 125 miej wiecej przy 30 czy 40 mth wymieniamy ? Dawno juz nie mialem 125 a chcem wrucic do cr 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:26, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
zalezy sx czy exc, w SXie co 40 mth srednio z amatorską jazdą, w EXC spoko mozna i 100 mth nabić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|