|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:50, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Heniem...
Ostatni moj motocykl to KXF 450, tylko ciagle wydawal mi sie ociezaly, mało zwrotny, za mocny dół wiec sprzedalem.
Jezdzilem znajomego 250 w 4T i stwierdzilem ze to jest to jesli chodzi o jakosc prowadzenia, lecz troszke za malo mocy, wiec wybor padl na 350 Sporo slabszy dol niz w 450 mocno pomaga przy jezdzie enduro i podjazdach, ale jak juz sie podniesie ciut z obrotow to wariat.
Wszystko zalezy gdzie chcesz jezdzic.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Wto 18:54, 03 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:01, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
HusqvarnaaFC350 napisał: | Zgadzam się z Heniem...
Ostatni moj motocykl to KXF 450, tylko ciagle wydawal mi sie ociezaly, mało zwrotny, za mocny dół wiec sprzedalem.
|
no nie wiem, dla mnie dół nigdy nie jest za mocny w terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:35, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie zrozumiałeś przekazu to napewno Ci tego nie wytłumaczę
Jak często motocykl wyjezdza Ci z pod tyłka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:49, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
HusqvarnaaFC350 napisał: |
Jak często motocykl wyjezdza Ci z pod tyłka? |
w zasadzie nigdy bo 99% czasu spędzam w pozycji stojącej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:11, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
A jak stoisz to pod czym masz motocykl? Nie pod tyłkiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Budyniu
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:38, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
motif napisał: | no nie wiem, dla mnie dół nigdy nie jest za mocny w terenie |
Polemizowałbym. Gliniaste wąwozy czy trawersy z kłodami czyli tam gdzie walczysz o trakcje, to tam każda agresywność silnika przeszkadza mocno, a jak wiadomo 450 w crossówce łagodne nie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:09, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Juz myślałem że nikt mnie nie rozumie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:33, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Budyniu napisał: | motif napisał: | no nie wiem, dla mnie dół nigdy nie jest za mocny w terenie |
Polemizowałbym. Gliniaste wąwozy czy trawersy z kłodami czyli tam gdzie walczysz o trakcje, to tam każda agresywność silnika przeszkadza mocno, a jak wiadomo 450 w crossówce łagodne nie jest |
masz traction control w swojej lewej ręce, a przy najmniej powinieneś mieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:43, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Mamy do czynienia z prawdziwym gwiazdorem.
Chylę czoła i wątpię żebym kiedykolwiek doszedł z umiejętnościami do Twojego poziomu, przynajmniej tak mi się wydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 11:45, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
motif napisał: | Budyniu napisał: | motif napisał: | no nie wiem, dla mnie dół nigdy nie jest za mocny w terenie |
Polemizowałbym. Gliniaste wąwozy czy trawersy z kłodami czyli tam gdzie walczysz o trakcje, to tam każda agresywność silnika przeszkadza mocno, a jak wiadomo 450 w crossówce łagodne nie jest |
masz traction control w swojej lewej ręce, a przy najmniej powinieneś mieć. |
Aż się dziwię, że nie widać Ciebie w czołówce zawodów hard enduro. Pokazałbyś tym leszczom co to jeżdżą na na excf 250 albo 350 co to znaczy kontrola manety Szczególnie Taddy jest cienki jak skóra na kaszance, skoro zawsze wybiera ćwiarę albo 350, widocznie nie okiełznuje manety
A kończąc tą ironię to powiem tak - do efektywnej jazdy moc zwykle przeszkadza, ale z drugiej strony nadmiar mocy często daje olbrzymią przyjemność jazdy, a przecież o to na naszym amatorskim poziomie chodzi. Każdy sam musi sobie odpowiedzieć na pytanie, czy woli mniej spektakularnie osiągać lepsze wyniki, czy kosztem osiągnięć dostawać większą dawkę adrenaliny wynikającą z mniejszej kontroli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 12:18, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
HusqvarnaaFC350 napisał: |
Mamy do czynienia z prawdziwym gwiazdorem.
Chylę czoła i wątpię żebym kiedykolwiek doszedł z umiejętnościami do Twojego poziomu, przynajmniej tak mi się wydaje |
wiedzę że masz naście lat dopiero więc masz szansę.
To są podstawowe umiejetności jazdy motocyklem, ale cóż dziś się dzieci już tego nie uczy tylko dodaje elektronicznę trakcje.
p.s.
to że Tadek wybiera 250 czy 350 to zupełnie inna inna historia i nie ten powód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Śro 15:15, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
masz traction control w swojej lewej ręce, a przy najmniej powinieneś mieć. |
Ja mam gaz chyba w prawej manetce, ale mogę się mylić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:38, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
ale gazem sie nie szuka trakcji tylko sprzegłem tu sie zgodze
aczkolwiek 500ta jako jedyny słuszne moto to nieporozumienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:48, 05 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
motif napisał: |
wiedzę że masz naście lat dopiero więc masz szansę.
To są podstawowe umiejetności jazdy motocyklem, ale cóż dziś się dzieci już tego nie uczy tylko dodaje elektronicznę trakcje.
|
Niestety ale Twoje informacje nijak maja sie do stanu faktycznego
Chcialbym miec wlasnie to "nascie", a jesli chodzi o technike jazdy mysle ze mocno bys sie zdziwil i co nie co moglbys sie jeszcze naucz. Ale fakt, czlowiek czasem zapomina ze uczy sie przez cale swoje zycie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Czw 9:49, 05 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YoungEnduras
Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin (okolice)
|
Wysłany: Pią 0:55, 06 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Wypowiem się, bo sam byłem w podobnej sytuacji. Obecnie mam 18 lat(82kg,187cm)dwa lata temu miałem DT 125, później RS 125. Rok temu pożyczyłem od znajomego EXC 530 z 2009r. Na 3 miesiące. Mocą byłem zszokowany, przesiadka z 125 2T dała się we znaki.530 idealnie na przeloty. Obecnie jestem właścicielem tego kata od stycznia, miałem już wiele razy okazję sprawdzić moje możliwości oraz możliwości tego silnika na torze super enduro, szczerze mówiąc jestem zawiedziony tym, że nie mogę wykorzystywać mocy w 100%, na super enduro maksymalnie wbiłem drugi bieg, przełożenia mam 14/48. Próbowałem sił na profesjonalnym torze MX, również max 2 bieg. Nawet nie można ruszyć z bloku z pełnego gazu siedząc na baku, bo od razu moto idzie w pion, nawet po wbiciu 2 biegu. Ogólnie moto fajne, elastyczne, cholernie mocne, lecz dla mnie aż niepotrzebnie, wiem, że następcą mojego exc 530 będzie exc 350, idealne rozwiązanie które uzupełnia dziurę między 250, a 450/530. Wiem, że exc 530 to nie 450 jak w temacie, ale to jedynie rozwiercona wersja ciut mocniejsza. Masz 16 lat, tez miałem tyle dwa lata temu i tez chciałem coś najmocniejszego, żeby nie brakowało mocy, okazało się ze tej mocy jest za duzo, bo nie ma gdzie jej wykorzystać, nawet na przelotach pełen ogień na polnej drodze, prędkość ~100kmh a wbity 3 czy 4 bieg, ale tak już jest w dużych crossach czy hard endurakach że nie używa się wysokich obrotów w znacznym stopniu jak to jest w 125/250. Jakieś pytania, chętnie odpowiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez YoungEnduras dnia Pią 0:59, 06 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|