Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

16lat ponad 180cm. Czy 450 to dobry pomysł?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:50, 03 Kwi 2018    Temat postu:

Zgadzam się z Heniem...

Ostatni moj motocykl to KXF 450, tylko ciagle wydawal mi sie ociezaly, mało zwrotny, za mocny dół wiec sprzedalem.

Jezdzilem znajomego 250 w 4T i stwierdzilem ze to jest to jesli chodzi o jakosc prowadzenia, lecz troszke za malo mocy, wiec wybor padl na 350 Smile Sporo slabszy dol niz w 450 mocno pomaga przy jezdzie enduro i podjazdach, ale jak juz sie podniesie ciut z obrotow to wariat.

Wszystko zalezy gdzie chcesz jezdzic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Wto 18:54, 03 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:01, 03 Kwi 2018    Temat postu:

HusqvarnaaFC350 napisał:
Zgadzam się z Heniem...

Ostatni moj motocykl to KXF 450, tylko ciagle wydawal mi sie ociezaly, mało zwrotny, za mocny dół wiec sprzedalem.



no nie wiem, dla mnie dół nigdy nie jest za mocny w terenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:35, 03 Kwi 2018    Temat postu:

Jeśli nie zrozumiałeś przekazu to napewno Ci tego nie wytłumaczę Smile

Jak często motocykl wyjezdza Ci z pod tyłka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:49, 03 Kwi 2018    Temat postu:

HusqvarnaaFC350 napisał:

Jak często motocykl wyjezdza Ci z pod tyłka?


w zasadzie nigdy bo 99% czasu spędzam w pozycji stojącej... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:11, 03 Kwi 2018    Temat postu:

A jak stoisz to pod czym masz motocykl? Nie pod tyłkiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Budyniu




Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:38, 03 Kwi 2018    Temat postu:

motif napisał:
no nie wiem, dla mnie dół nigdy nie jest za mocny w terenie Smile

Polemizowałbym. Gliniaste wąwozy czy trawersy z kłodami czyli tam gdzie walczysz o trakcje, to tam każda agresywność silnika przeszkadza mocno, a jak wiadomo 450 w crossówce łagodne nie jest Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:09, 03 Kwi 2018    Temat postu:

Juz myślałem że nikt mnie nie rozumie Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:33, 04 Kwi 2018    Temat postu:

Budyniu napisał:
motif napisał:
no nie wiem, dla mnie dół nigdy nie jest za mocny w terenie Smile

Polemizowałbym. Gliniaste wąwozy czy trawersy z kłodami czyli tam gdzie walczysz o trakcje, to tam każda agresywność silnika przeszkadza mocno, a jak wiadomo 450 w crossówce łagodne nie jest Laughing


masz traction control w swojej lewej ręce, a przy najmniej powinieneś mieć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:43, 04 Kwi 2018    Temat postu:

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Mamy do czynienia z prawdziwym gwiazdorem.

Chylę czoła i wątpię żebym kiedykolwiek doszedł z umiejętnościami do Twojego poziomu, przynajmniej tak mi się wydaje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 11:45, 04 Kwi 2018    Temat postu:

motif napisał:
Budyniu napisał:
motif napisał:
no nie wiem, dla mnie dół nigdy nie jest za mocny w terenie Smile

Polemizowałbym. Gliniaste wąwozy czy trawersy z kłodami czyli tam gdzie walczysz o trakcje, to tam każda agresywność silnika przeszkadza mocno, a jak wiadomo 450 w crossówce łagodne nie jest Laughing


masz traction control w swojej lewej ręce, a przy najmniej powinieneś mieć.


Aż się dziwię, że nie widać Ciebie w czołówce zawodów hard enduro. Pokazałbyś tym leszczom co to jeżdżą na na excf 250 albo 350 co to znaczy kontrola manety Very Happy Szczególnie Taddy jest cienki jak skóra na kaszance, skoro zawsze wybiera ćwiarę albo 350, widocznie nie okiełznuje manety Cool


A kończąc tą ironię to powiem tak - do efektywnej jazdy moc zwykle przeszkadza, ale z drugiej strony nadmiar mocy często daje olbrzymią przyjemność jazdy, a przecież o to na naszym amatorskim poziomie chodzi. Każdy sam musi sobie odpowiedzieć na pytanie, czy woli mniej spektakularnie osiągać lepsze wyniki, czy kosztem osiągnięć dostawać większą dawkę adrenaliny wynikającą z mniejszej kontroli Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 12:18, 04 Kwi 2018    Temat postu:

HusqvarnaaFC350 napisał:
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Mamy do czynienia z prawdziwym gwiazdorem.

Chylę czoła i wątpię żebym kiedykolwiek doszedł z umiejętnościami do Twojego poziomu, przynajmniej tak mi się wydaje Very Happy


wiedzę że masz naście lat dopiero więc masz szansę.
To są podstawowe umiejetności jazdy motocyklem, ale cóż dziś się dzieci już tego nie uczy tylko dodaje elektronicznę trakcje.

p.s.
to że Tadek wybiera 250 czy 350 to zupełnie inna inna historia i nie ten powód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Śro 15:15, 04 Kwi 2018    Temat postu:

Cytat:

masz traction control w swojej lewej ręce, a przy najmniej powinieneś mieć.


Ja mam gaz chyba w prawej manetce, ale mogę się mylić Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:38, 04 Kwi 2018    Temat postu:

ale gazem sie nie szuka trakcji tylko sprzegłem Razz tu sie zgodze

aczkolwiek 500ta jako jedyny słuszne moto to nieporozumienie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:48, 05 Kwi 2018    Temat postu:

motif napisał:


wiedzę że masz naście lat dopiero więc masz szansę.
To są podstawowe umiejetności jazdy motocyklem, ale cóż dziś się dzieci już tego nie uczy tylko dodaje elektronicznę trakcje.



Niestety ale Twoje informacje nijak maja sie do stanu faktycznego Smile

Chcialbym miec wlasnie to "nascie", a jesli chodzi o technike jazdy mysle ze mocno bys sie zdziwil i co nie co moglbys sie jeszcze naucz. Ale fakt, czlowiek czasem zapomina ze uczy sie przez cale swoje zycie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Czw 9:49, 05 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Pią 0:55, 06 Kwi 2018    Temat postu:

Wypowiem się, bo sam byłem w podobnej sytuacji. Obecnie mam 18 lat(82kg,187cm)dwa lata temu miałem DT 125, później RS 125. Rok temu pożyczyłem od znajomego EXC 530 z 2009r. Na 3 miesiące. Mocą byłem zszokowany, przesiadka z 125 2T dała się we znaki.530 idealnie na przeloty. Obecnie jestem właścicielem tego kata od stycznia, miałem już wiele razy okazję sprawdzić moje możliwości oraz możliwości tego silnika na torze super enduro, szczerze mówiąc jestem zawiedziony tym, że nie mogę wykorzystywać mocy w 100%, na super enduro maksymalnie wbiłem drugi bieg, przełożenia mam 14/48. Próbowałem sił na profesjonalnym torze MX, również max 2 bieg. Nawet nie można ruszyć z bloku z pełnego gazu siedząc na baku, bo od razu moto idzie w pion, nawet po wbiciu 2 biegu. Ogólnie moto fajne, elastyczne, cholernie mocne, lecz dla mnie aż niepotrzebnie, wiem, że następcą mojego exc 530 będzie exc 350, idealne rozwiązanie które uzupełnia dziurę między 250, a 450/530. Wiem, że exc 530 to nie 450 jak w temacie, ale to jedynie rozwiercona wersja ciut mocniejsza. Masz 16 lat, tez miałem tyle dwa lata temu i tez chciałem coś najmocniejszego, żeby nie brakowało mocy, okazało się ze tej mocy jest za duzo, bo nie ma gdzie jej wykorzystać, nawet na przelotach pełen ogień na polnej drodze, prędkość ~100kmh a wbity 3 czy 4 bieg, ale tak już jest w dużych crossach czy hard endurakach że nie używa się wysokich obrotów w znacznym stopniu jak to jest w 125/250. Jakieś pytania, chętnie odpowiem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez YoungEnduras dnia Pią 0:59, 06 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin