|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 8:54, 02 Lut 2012 Temat postu: 250 a 300 EXC jak rozpoznać? |
|
|
Jak rozpoznać silniki 250 od 300 exc roczniki 98-03, gdzie jest wybita pojemnośc na tych silnikach, jakie różnice pomiędzy dyfuzorami byly w 250 i 300, bo jest patrze na 300tki to każda ma inny dyfuzor, niektóre maja taka samo zagięty ku tyłowi po lewej stronie jak 250 inne maja bardziej prosty w tym miejscu a jest wtedy dłuższy po prawej stronie silnika.
Zauważylem różnice w oslonach chlodnic, jedne mają trzy srubki, drugie tylko dwie widoczne z boku.
Może ktoś mnie oświeci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:42, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
po samym dyfuzorze poznasz 300 ma wiekszy dyfuzor. na cylku tez pisze po lewej stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 10:37, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
właśnie przed chwilą patrzyłem na fiszki i mają ten sam dyfuzor. Jest napisane dyfuzor 250/300/380 EXC i ten sam numer do wszystkich więc powinny mieć taki sam.
Czyli na cylku jest napisana pojemnośc, to dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:45, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tak na cylku pisze
dyfuzory od 200 w góre raczej te same są
300 kozak sprzęt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 14:27, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
np ten co ma za dyfuzor? jest inny niż reszta 300tek, rocznik niby 2000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Czw 14:32, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Silniki są takie same 250-300 ciężko jest spostrzec różnice gołym okiem jedyna wbita pojemność jest po lewej stronie przy stopie cylindra powinno być nabite 248ccm dyfuzory są takie same ja w 300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Czw 14:34, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Na tej fotce końcówka tłumika wyglądają jak z 4T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:01, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
może byc tak że np ogrinalny dyfuzor różni sie od jakiegos innego firmowego i dla tego wyglądaja inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 15:41, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
czyli ten z foty nie tylko ma rzeźbiony tlumik ale i dyfuzor pewnie jakieś innej firmy niż oryginal.
jest różnica miedzy tym:
tak samo ten z foty pierwszej nie ma śruby na osłonach chłodnic tej na środku pod literą K z okleiny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:02, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
380 na pewno ma inny dyfuzor niż 250/300
Silniki 250 i 300 są z zewnątrz takie same.
Tak ja wyżej napisali poznasz je tylko po napisie "STROKE" na cylindrze.
250 ma STROKE 69,5
300 ma STROKE 73
380 ma STROKE 77
Nie ma też żadnych różnic w śrubkach na osłonach chłodnic.
Bak, plastiki itp są wszędzie te same.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 17:03, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 21:52, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki pomogłes mi. Ale jakaś róznica w plastikach rocznikowo musi tez być, widac na obu zdjęciach, na jednym są trzy śrubki na osłonie chłodnicy na drugiej tylko dwie. podejrzewam że te na dwie śruby to takie rocznikowo do 2000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:06, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
na focie z garażu to rocznik 01-02, na oryginalnej focie to rocznik 99-00
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 9:13, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | na focie z garażu to rocznik 01-02, na oryginalnej focie to rocznik 99-00 |
bo...?
Rozwiń proszę myśl, niech wszyscy się czegoś nauczą.
Po vinie ten z garażu to 2000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pią 11:05, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik do roku 98 stary silnik 98-03 nowszy silnik najbardziej udana konstrukcja silnikowa
03-06 pozmieniane parę rzeczy w porównaniu do silnika z 00-03 roku
rama 98-03 bardzo wysoka nadaje się najbardziej na długie loty
03-06 nowa rama chromowo-molibdenowa troszkę lżejsza, pozmieniane kąty cieki, czemu motor jest znacznie niższe i lepiej się kładzie w zakręty jest tylko jeden mankament pęka przy główce ramy
03-04, rocznik 05 i 06 już poprawiono
zawieszenie 98-00 zwykła zaniecha średnio się sprawuje
00-03 zawiesza upsd 43 mm bardzo ładnie pracuje z tym ze się często przy upadkach lubi się wyginąć i trzeba wtedy luzować śruby
03-07 zawiecha upsd 48 bardzo sztywna Konstrukcja, ładnie się kładzie po zakrętach to mniej więcej na tyle z waznieszych rzeczy, najlepsze roczniki to 05-06, ale te z roczników 00-03 miały najlepszy silnik i najmniej się psuły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszczu768
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:02, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hacker33 to ja mam pytanie, ojciec kupując ktm'a był zapewniany że jest to EXC 250 99r, no ale gdy wczoraj spojrzałem na cylinder, widnieje na nim napis stroke 60, a według Ciebie 250ccm to jest stroke 67, eee wytłumaczy mi ktoś o co chodzi? Dyfuzor mam taki jak kumpel w sx'ie 250 z napisem exc 523.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|