Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

250 a 300 EXC jak rozpoznać?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 8:54, 02 Lut 2012    Temat postu: 250 a 300 EXC jak rozpoznać?

Jak rozpoznać silniki 250 od 300 exc roczniki 98-03, gdzie jest wybita pojemnośc na tych silnikach, jakie różnice pomiędzy dyfuzorami byly w 250 i 300, bo jest patrze na 300tki to każda ma inny dyfuzor, niektóre maja taka samo zagięty ku tyłowi po lewej stronie jak 250 inne maja bardziej prosty w tym miejscu a jest wtedy dłuższy po prawej stronie silnika.

Zauważylem różnice w oslonach chlodnic, jedne mają trzy srubki, drugie tylko dwie widoczne z boku.
Może ktoś mnie oświeci?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 9:42, 02 Lut 2012    Temat postu:

po samym dyfuzorze poznasz 300 ma wiekszy dyfuzor. na cylku tez pisze po lewej stronie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 10:37, 02 Lut 2012    Temat postu:

właśnie przed chwilą patrzyłem na fiszki i mają ten sam dyfuzor. Jest napisane dyfuzor 250/300/380 EXC i ten sam numer do wszystkich więc powinny mieć taki sam.
Czyli na cylku jest napisana pojemnośc, to dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:45, 02 Lut 2012    Temat postu:

tak na cylku pisze Very Happy
dyfuzory od 200 w góre raczej te same są
300 kozak sprzęt Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 14:27, 02 Lut 2012    Temat postu:


np ten co ma za dyfuzor? jest inny niż reszta 300tek, rocznik niby 2000


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Czw 14:32, 02 Lut 2012    Temat postu:

Silniki są takie same 250-300 ciężko jest spostrzec różnice gołym okiem jedyna wbita pojemność jest po lewej stronie przy stopie cylindra powinno być nabite 248ccm dyfuzory są takie same ja w 300

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Czw 14:34, 02 Lut 2012    Temat postu:

Na tej fotce końcówka tłumika wyglądają jak z 4T

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:01, 02 Lut 2012    Temat postu:

może byc tak że np ogrinalny dyfuzor różni sie od jakiegos innego firmowego i dla tego wyglądaja inaczej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 15:41, 02 Lut 2012    Temat postu:

czyli ten z foty nie tylko ma rzeźbiony tlumik ale i dyfuzor pewnie jakieś innej firmy niż oryginal.
jest różnica miedzy tym:

tak samo ten z foty pierwszej nie ma śruby na osłonach chłodnic tej na środku pod literą K z okleiny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:02, 02 Lut 2012    Temat postu:

380 na pewno ma inny dyfuzor niż 250/300

Silniki 250 i 300 są z zewnątrz takie same.
Tak ja wyżej napisali poznasz je tylko po napisie "STROKE" na cylindrze.

250 ma STROKE 69,5
300 ma STROKE 73
380 ma STROKE 77




Nie ma też żadnych różnic w śrubkach na osłonach chłodnic.
Bak, plastiki itp są wszędzie te same.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 17:03, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 21:52, 02 Lut 2012    Temat postu:

dzięki pomogłes mi. Ale jakaś róznica w plastikach rocznikowo musi tez być, widac na obu zdjęciach, na jednym są trzy śrubki na osłonie chłodnicy na drugiej tylko dwie. podejrzewam że te na dwie śruby to takie rocznikowo do 2000

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:06, 02 Lut 2012    Temat postu:

na focie z garażu to rocznik 01-02, na oryginalnej focie to rocznik 99-00

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 9:13, 03 Lut 2012    Temat postu:

KristofSX napisał:
na focie z garażu to rocznik 01-02, na oryginalnej focie to rocznik 99-00

bo...?
Rozwiń proszę myśl, niech wszyscy się czegoś nauczą.
Po vinie ten z garażu to 2000


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pią 11:05, 03 Lut 2012    Temat postu:

Silnik do roku 98 stary silnik 98-03 nowszy silnik najbardziej udana konstrukcja silnikowa
03-06 pozmieniane parę rzeczy w porównaniu do silnika z 00-03 roku
rama 98-03 bardzo wysoka nadaje się najbardziej na długie loty
03-06 nowa rama chromowo-molibdenowa troszkę lżejsza, pozmieniane kąty cieki, czemu motor jest znacznie niższe i lepiej się kładzie w zakręty jest tylko jeden mankament pęka przy główce ramy
03-04, rocznik 05 i 06 już poprawiono
zawieszenie 98-00 zwykła zaniecha średnio się sprawuje
00-03 zawiesza upsd 43 mm bardzo ładnie pracuje z tym ze się często przy upadkach lubi się wyginąć i trzeba wtedy luzować śruby
03-07 zawiecha upsd 48 bardzo sztywna Konstrukcja, ładnie się kładzie po zakrętach to mniej więcej na tyle z waznieszych rzeczy, najlepsze roczniki to 05-06, ale te z roczników 00-03 miały najlepszy silnik i najmniej się psuły


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszczu768




Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:02, 05 Lut 2012    Temat postu:

hacker33 to ja mam pytanie, ojciec kupując ktm'a był zapewniany że jest to EXC 250 99r, no ale gdy wczoraj spojrzałem na cylinder, widnieje na nim napis stroke 60, a według Ciebie 250ccm to jest stroke 67, eee wytłumaczy mi ktoś o co chodzi? Dyfuzor mam taki jak kumpel w sx'ie 250 z napisem exc 523.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin