Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

250 tpi problem, dławi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:01, 06 Wrz 2018    Temat postu: 250 tpi problem, dławi

hej koledzy, mam taki problem od dwóch weekendów tpi mi dławi, muli jak jest na wysokich obrotach to jedzie dobrze ale na chwile jak odpuszczę to ma już biedę się zebrać. Dodatkowo dzisiaj zauważyłem że nie ma różnicy po odpaleniu czy jest na ssaniu czy nei obroty na ssaniu nie zwiększają się.


dzieje się podobnie jak u gości ana filmiku :

https://www.youtube.com/watch?v=VZ-VpbL-CLc

Ktoś ma jakiś pomysł ?

Z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:33, 07 Wrz 2018    Temat postu:

zacznij od ogólnej diagnostyki, przepatrz czy czujniki podpodpinane odpowiedniom, czy nie ma syfu nigdzie ( np w dolocie)

błędów zadnych nie wyrzuca ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:10, 12 Wrz 2018    Temat postu:

Rozkręciłem, przejrzałem, świece sprawdziłem ma kolor kawa z mlekiem wiec chyba ok. wyciągnąłem przepustnice w środku czysto dolot czysty membrana czysta :/

Zauważyłem że jak by ma za niskie wolne obroty jednak jest fabryczne oznaczenie podciągnałem o obórt i jest trochę lepiej, natomiast dalej go dławi jak sie dłużej jedzie na niskich obrotach, tak jak by go zalewało delikatnie, bo jak idzie piecem cały czas to jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 17:33, 12 Wrz 2018    Temat postu:

masz moto od nowosci ? na pewno dobra mapa wgrana ? wszystkie blokady zdjęte ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:25, 12 Wrz 2018    Temat postu:

Tak, moto kupiłem od nowości. Tak jak kiedyś pisałem wydawał mi sie straszny muł z dołu względem freerida 250, ale szarpania i przerywania nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Śro 18:35, 12 Wrz 2018    Temat postu:

a jest tam jakiś filtr paliwa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:50, 12 Wrz 2018    Temat postu:

wymieniłem ten mikro filterek co jest w wężyku do wtrysku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Śro 19:15, 12 Wrz 2018    Temat postu:

zeppelin napisał:
wymieniłem ten mikro filterek co jest w wężyku do wtrysku


A ten w baku zaglądałeś ? z


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:31, 12 Wrz 2018    Temat postu:

zwykle jak jest problem z cisnieniem ( zapchane filtry ) to padają wysokie obroty

ciezko cokolwiek doradzic - to niestety problem motocykli które nie są sterowane mechanicznie tylko komputerem

trzeba podpiąc kompa sprawdzic parametry, sprawdzić cisnienie paliwa jakie jest, jeszcze raz sprawdzić mape - nie wiem od kiedy masz moto ale nowa dostepna mapa do tego modelu ma ze 2 moze 3 miesiące


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:41, 12 Wrz 2018    Temat postu:

A z innej beczki czy widział ktoś taki adapter w Polszy ?


[link widoczny dla zalogowanych]

Mam takiego elm32 do auta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:08, 12 Wrz 2018    Temat postu:

Jakie jest wejście diagnostyczne w ktmie? Chodzi o TPI.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rams dnia Śro 20:09, 12 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Śro 20:16, 12 Wrz 2018    Temat postu:

zeppelin napisał:


Mam takiego elm32 do auta.


I jakim oprogramowaniem chciałbyś zrobić diagnostykę ?

Jednorazowo można podłączyć "na pająka", ale problemem nie jest interfejs tylko software


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:09, 12 Wrz 2018    Temat postu:

Czytałem ze do odczytu błędów i parametrów używają normalnych samochodowych programów? Czy działa to tak do końca to nie wiem ale myśle ze warto sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:39, 17 Wrz 2018    Temat postu:

Panowie podobno to wina złego zestrojenia, wrzucam zdjęcie świecy. może ktoś to potwierdzić ? Bo ręcznie nic nie zrobię tylko trzeba chyba nową mapę mapę wgrać.


[img]https://zapodaj.net/1ddc99f1dfacb.jpg.html[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:54, 18 Wrz 2018    Temat postu:

swieca taka o - nie najgorsza, nie wyglada na problemy z dolotem ( w tym z paliwem ) , bardziej wyglada na kiepsko dokręconą ( duzo gwintu okopcone )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin