|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:15, 06 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
noo wiec pierwsze wady wtrysków bedą moze obczajone dopiero w 2018 ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:44, 06 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | teraz 2016 exc 300 niema jeszcze wtrysku,ale przecież ma być w 2017roku już w 2t.,,.,.no to w sumie za 2 lata? |
W przyszłym będzie z produkcji 2016, model 2017 na wtrysku..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:34, 06 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
pogubiłem się,.,.,czyli wtrysk wchodzi w 2017 roku? Bo np. jak teraz są wystawiane nowe motocykle to w aukcji pisze ze to model 2016(rok produkcji 2015).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 21:57, 06 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | pogubiłem się,.,.,czyli wtrysk wchodzi w 2017 roku? Bo np. jak teraz są wystawiane nowe motocykle to w aukcji pisze ze to model 2016(rok produkcji 2015). |
tak, wtrysk 2T w modelu 2017, czyli w sprzedaży ( i w produkcji) od około czerwca 2016,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Sob 21:58, 06 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:08, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] A co sadzicie o tej 300EXC?,cena wysoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:00, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | http://olx.pl/oferta/ktm-exc-300-super-stan-CID5-IDahqaL.html#cb40bcfa5b A co sadzicie o tej 300EXC?,cena wysoka |
Na fotkach widać tylko dużo plaku, nowe plastiki i okleinę. Dekiel sprzęgła pewnie odmalowany lub wymieniony na nowy. Naklejki na felgi przykleja się do sprzedaży żeby nie było widać rys. Cena bardzo wysoka, za niewiele więcej kupisz exc od 2012 na nowszej ramie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:12, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
ja też plakuje czesto moto - nie lepi sie tak błoto i ogólnie maszyna lepiej wygląda. i też malowałem dekiel u siebie - bo mi ładniej moto miało wyglądać. a naklejki nakleiłem bo mi sie podobają - i nie robiłem nic z tych rzeczy pod sprzedaż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Śro 16:46, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
a mam takie pytanie,bo mogę kupić 250exc 09 do remontu,i czy mogę kupić do niej cylinder i tłok od 300exc,czy takie zmiany są dopuszczalne,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:54, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
tak tyle, że to droga impreza' taki zestaw (cylinder, tłok, głowica, uszczelki i bodajże moduł - który nie jest potrzebny) ponad 4tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:43, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
odpuszczam to sztukę, , szukam dalej, dzięki Paweł za opinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:41, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
przeglądam ogłoszenia i się zastanawiam czy jest możliwe ze przy przebiegu 150m trzeba już wymienić korbowód,wszystkie łożyska w skrzyni,kompletne sprzęgło,Niektórzy robią ponad 200mth na korbie i nadal jest dobra, czy to jakiś mordownik jeździł na tym motorze. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Wto 16:43, 30 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 16:58, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
u kolezanki w EXC 200 nówce, po troche ponad 100 godzinach przy zmienie tłoka mechanik mówił że korba juz pomału do wymiany. wiec jest to realne. a jak juz ktos rozbiera dół silnika to czesto wymienia wszystko co sie da żeby potem nie pruć bebechów dla jednego łozysja.
a sprzęgło spalić mozna na jednym wyjeździe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:10, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nie ma takiej opcji aby korba w 250/300 była do wymiany przy 150 godzin. Mechanicy sugerują wymieniać bo mają z tego kasę. A w realu jest tak że 250 exc na oryginalnej korbie robi 500godz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 18:11, 30 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:43, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
a ja wymienialem korbe po ok 200h dla spokoju
lozyska walu to samo
wole dac te 400zł niz wyjmować korbe z karterów
500h to moze wytrzyma przy pyrkaniu po kamyczkach ale nie jak krecisz dajesz w palnik i np startujesz po zawodach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:00, 01 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | a ja wymienialem korbe po ok 200h dla spokoju
lozyska walu to samo
wole dac te 400zł niz wyjmować korbe z karterów
500h to moze wytrzyma przy pyrkaniu po kamyczkach ale nie jak krecisz dajesz w palnik i np startujesz po zawodach | Akurat korba lubi wysokie obroty a zabójcze dla niej jest pyrkanie i zamulanie. Ale co ja tam się znam....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|