|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:40, 28 Gru 2014 Temat postu: 300 exc 2015 jakie zmiany? |
|
|
Witam!
Jak w temacie co zostało zmienione w 300 exc model 2015? Coś słyszałem o głowicy i gaźniku ale numery części pozostały te same także chyba nie, na pewno w gaźniku mamy inne iglice i trochę inne ustawienia; coś poprawiono w rozruszniku i dano mocniejszy aku. Tyle wiem ale jak jest na prawdę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:01, 29 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Przesiadłem się z modelu 2013 na 2015, zmiany jakie zaobserwowałem to:
czarna kierownica, czarne felgi(chyba Giant), pomarańczowa rama, nowy licznik, inna prowadnica łańcucha, inna membrana, inne nastawy gaźnika(przykładowo w modelu 2013 standardem były dysze główne 162, 165 a tu jest 172, 175), inne handbary, inna pompa sprzęgła, inna pompa hamulca przód. Inne plastiki i okleina, szczególnie inny jest przedni błotnik i lampa, reszta plastików jest zamienna ze starszymi modelami. Żarówka w przedniej lampie to już nie bańka tylko normalne H4. Podobno coś zmieniono w przeniesieniu napędu rozrusznika i podobno głowica jest inna ale tam jeszcze nie zaglądałem więc mówię "podobno". Z pierdół to jest inna kostka łącząca tylną lampę z wiązką elektryczną i inna główna śruba na sztycy od półek przedniego zawieszenia( poprostu na mniejszy klucz). Dostajesz inną torbę z dokumentami oraz oryginalne klucze są spakowane w lepszą torbę niż ta stara saszetka.
Zawieszenie jest to samo, nie czuję praktycznie żadnej różnicy, tyle tylko że jest nowe nie wyhuśtane.
Najważniejsza różnica to charakterystyka silnika która jest inna i czuć to odrazu od pierwszych metrów. Jeszcze mocniejszy dół i środek obrotów, góry jeszcze nie testowałem. Wręcz bym powiedział że moto jest bardziej agresywne i bardziej czułe na gaz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:40, 29 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie chodzi mi o to oddawanie mocy bo faktycznie model 2015 jedzie trochę agresywniej i płynniej niż poprzednie modele; sądzę, że to ustawienia gaźnika ale czy tylko?, membrana zmieniona była w 14 (u mnie jest już nowsza) nic mam już iglicę (podstawową od nowego modelu) zmienię nastawy gaźnika i dam znać co to dało.
Patrząc jeszcze po numerach części wynika, że faktycznie są zmiany w napędzie rozrusznika i jest mocniejsze aku 4ah, natomiast głowica bez zmian, także obstawiam gaźnik.
Reszta zmian to w zasadzie kosmetyka nie mająca wpływu na jazdę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:50, 30 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
zmieniłem ustawienia gaźnika stosując iglicę od modelu '15 no i powiem wam, że ta iglica "robi robotę", motocykl trochę agresywniejszy i płynniej oddaje moc, 30zł (dysze miałem) a tyle radości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|