Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

350 excf 2017 gasnie przy szybkim dodawaniu gazu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skotniol




Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: silesia

PostWysłany: Nie 15:35, 26 Sie 2018    Temat postu: 350 excf 2017 gasnie przy szybkim dodawaniu gazu

Moto kupione od pierwszego właścicielaz polskiego salonu, ze znikomym przebiegiem 3,5mth praktycznie nówka sztuka, stała przez rok nieużywana.

Problem pojawia się przy szybkich ruchach rolgazem jest taki jakby strzał w tłumik i gasnie, taka sama sytuacja podczas jazdy i próbie dodania szybko gazu jakby go nagle zalewało strzał i gaśnie.

gdzie szukać przyczyny?

filterek w szybkozłączce wymieniony i zalane nowe paliwo

dla poglądu 2 filmy
https://www.youtube.com/watch?v=ZdJcU2EUlB8&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=3CLgAlTPPm0&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 15:48, 26 Sie 2018    Temat postu:

tam jest jakby pompka przyspieszająca - jakby bo sterowana komputerem, czasem jak jest bogato to takie szybkei ruchy na postoju mogą zalać sprzeta.

czy dzieje sie tak w terenie ? bo jak w terenie podczas normalnej jazdy jest ok, a tylko wystepuje to na postoju to temat trzeba olać Very Happy

jezeli i w terenie jest tak, to trzeba by sprawdzic czy mapa odpowiednia wgrana bo to raczej komputerowe tematy
opcja inna - nie jest zrobione pełne odblokowanie motocykla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skotniol




Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: silesia

PostWysłany: Nie 16:00, 26 Sie 2018    Temat postu:

występuje w każdej sytuacji i na postoju i w czasie jazdy energiczne dodanie gazu kończy się strzałem w wydech i zgaśnięciem bez różnicy czy silnik zimny czy rozgrzany

poprzedni właściciel nie ogarnięty był w temacie co było zrobione w serwisie czy odblokowany do końca, kupił motocykl przestrzelił na koło i chyba mu się odechciało Smile a twierdził że mu się tak nie działo bo delikatnie gaz odkręcał

bezpieczniki też sprawdzone są OK, chciałem jeszcze dzisiaj rozbierać wtrysk przeczyścić ale przy takim znikomym przebiegu to chyba nie ma sensu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 16:04, 26 Sie 2018    Temat postu:

nie ma sensu, jeszcze pogorszysz pewnie Smile

moge ci szybko opisac jakie sa blokady
1) katalizator na połączeniu koncówki wydechu z kolektorem, 2) sitko na koncu koncówki wydechu, 3) zwęzka w dolocie. 4) sonda lambada, po tym trzeba wgrac odpowiednią mape, i zaadoptowac nastawy - i ma chodzić dobrze. jak ktos wgrał złą mape, albo nie wywalił wszystkich blokad moga byc takie problemy

raczej nie stawiam tu na jakies uszkodzenia/zasyfienia itp za mały przebieg. chociaz waidomo zdazyc sie może wszystko.

akurat zasyfiony wtrysk powodował by problemy z rozuchem i problem na wysokich obrotach tez.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skotniol




Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: silesia

PostWysłany: Nie 16:15, 26 Sie 2018    Temat postu:

katalizatora nie ma, sitka też, zwężka w dolocie muszę sprawdzić tak samo jak sondę

motocykl był sprzedawany/odblokowywany w KTM Duust w Warszawie także nie wiem jaką opinią się cieszy ich serwis ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:31, 26 Sie 2018    Temat postu:

Moja 450 exc 2018 też potrafiła „czknąć” i zgasnąć, nie za często ale zdarzało się, w terenie to słaby temat bo można nieźle wycedzić przez to. Problem ten naprawiłem regulując TPS na przepustnicy. Teraz walcze z zawieszającymi się obrotami...Te nowe katy to porażka, tyle powiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 16:59, 26 Sie 2018    Temat postu:

ustawienie obrotów i TPS do regulacji i będzie dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:01, 26 Sie 2018    Temat postu:

my w KTM lublin mamy inne wnioski
jak smigam nowymi to nie widze zeby był problem z czkaniem względem starszych
ale jak juz ktos chce w ta strone isc to TPSem nie kręcimy. troche testów było i to nie daje rezultatów, najlepsza opcja to komputer i modyfikowanie mapy, dławienie jest przez małą ilosc paliwa - na dotrysku mozna mu dobic troche wieksza ilosc paliwa, moto nie dość że ciezej zadusic to duzo mocniejszy sie robi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:08, 26 Sie 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
my w KTM lublin mamy inne wnioski
jak smigam nowymi to nie widze zeby był problem z czkaniem względem starszych
ale jak juz ktos chce w ta strone isc to TPSem nie kręcimy. troche testów było i to nie daje rezultatów, najlepsza opcja to komputer i modyfikowanie mapy, dławienie jest przez małą ilosc paliwa - na dotrysku mozna mu dobic troche wieksza ilosc paliwa, moto nie dość że ciezej zadusic to duzo mocniejszy sie robi

ale sprawdzenie TPSu jest w liscie czynnosci serwisowcyh i dobrze jest od czasu do czasu zobaczyc i ewenntualnie skorygować ustawienie
u mnie taki objaw miałem (w trochę mniejszym stopniu) jak miałem ustawione 0.54 ,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:30, 26 Sie 2018    Temat postu:

z tym sie zgodze, ale wiem że niektórzy kombinuja za bardzo i ustawiaja poza zakresy dopuszczalne Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:36, 26 Sie 2018    Temat postu:

ja sprawdzałem 0.42 0.44 0.46 0.56.0.69. 0.72 i 0.76
i jakoś wyszło że na 0.44 chodzi najlepiej (chyba Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:43, 26 Sie 2018    Temat postu:

Regulacja tps pomaga bo robilem to kilka dni temu. Mapa pewnie jest jeszcze lepszym rozwiązaniem ale kurde to już lekka przesada żeby bulić prawie 4 dychy za moto, które trzeba jeszcze wozić do serwisu na poprawki mapy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skotniol




Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: silesia

PostWysłany: Nie 19:00, 26 Sie 2018    Temat postu:

czy macie do regulacji TPS-a kupiony specjalny kabelek czy idzie to jakoś obejść bez ?



swoją drogą szkoda że do tych nowych enduro na wtrysku niema czegoś podobnego jak Tuneecu do 690/990, ułatwiło by to mocno życie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:04, 26 Sie 2018    Temat postu:

Ja takim regulowałem:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skotniol




Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: silesia

PostWysłany: Nie 19:09, 26 Sie 2018    Temat postu:

Masz może jakiś namiar gdzie można taki kupić ? ten kabel powyżej co wkleiłem to koszt 36$

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin