|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skotniol
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: silesia
|
Wysłany: Nie 15:35, 26 Sie 2018 Temat postu: 350 excf 2017 gasnie przy szybkim dodawaniu gazu |
|
|
Moto kupione od pierwszego właścicielaz polskiego salonu, ze znikomym przebiegiem 3,5mth praktycznie nówka sztuka, stała przez rok nieużywana.
Problem pojawia się przy szybkich ruchach rolgazem jest taki jakby strzał w tłumik i gasnie, taka sama sytuacja podczas jazdy i próbie dodania szybko gazu jakby go nagle zalewało strzał i gaśnie.
gdzie szukać przyczyny?
filterek w szybkozłączce wymieniony i zalane nowe paliwo
dla poglądu 2 filmy
https://www.youtube.com/watch?v=ZdJcU2EUlB8&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=3CLgAlTPPm0&feature=youtu.be
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:48, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
tam jest jakby pompka przyspieszająca - jakby bo sterowana komputerem, czasem jak jest bogato to takie szybkei ruchy na postoju mogą zalać sprzeta.
czy dzieje sie tak w terenie ? bo jak w terenie podczas normalnej jazdy jest ok, a tylko wystepuje to na postoju to temat trzeba olać
jezeli i w terenie jest tak, to trzeba by sprawdzic czy mapa odpowiednia wgrana bo to raczej komputerowe tematy
opcja inna - nie jest zrobione pełne odblokowanie motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skotniol
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: silesia
|
Wysłany: Nie 16:00, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
występuje w każdej sytuacji i na postoju i w czasie jazdy energiczne dodanie gazu kończy się strzałem w wydech i zgaśnięciem bez różnicy czy silnik zimny czy rozgrzany
poprzedni właściciel nie ogarnięty był w temacie co było zrobione w serwisie czy odblokowany do końca, kupił motocykl przestrzelił na koło i chyba mu się odechciało a twierdził że mu się tak nie działo bo delikatnie gaz odkręcał
bezpieczniki też sprawdzone są OK, chciałem jeszcze dzisiaj rozbierać wtrysk przeczyścić ale przy takim znikomym przebiegu to chyba nie ma sensu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:04, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
nie ma sensu, jeszcze pogorszysz pewnie
moge ci szybko opisac jakie sa blokady
1) katalizator na połączeniu koncówki wydechu z kolektorem, 2) sitko na koncu koncówki wydechu, 3) zwęzka w dolocie. 4) sonda lambada, po tym trzeba wgrac odpowiednią mape, i zaadoptowac nastawy - i ma chodzić dobrze. jak ktos wgrał złą mape, albo nie wywalił wszystkich blokad moga byc takie problemy
raczej nie stawiam tu na jakies uszkodzenia/zasyfienia itp za mały przebieg. chociaz waidomo zdazyc sie może wszystko.
akurat zasyfiony wtrysk powodował by problemy z rozuchem i problem na wysokich obrotach tez.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skotniol
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: silesia
|
Wysłany: Nie 16:15, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
katalizatora nie ma, sitka też, zwężka w dolocie muszę sprawdzić tak samo jak sondę
motocykl był sprzedawany/odblokowywany w KTM Duust w Warszawie także nie wiem jaką opinią się cieszy ich serwis ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:31, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Moja 450 exc 2018 też potrafiła „czknąć” i zgasnąć, nie za często ale zdarzało się, w terenie to słaby temat bo można nieźle wycedzić przez to. Problem ten naprawiłem regulując TPS na przepustnicy. Teraz walcze z zawieszającymi się obrotami...Te nowe katy to porażka, tyle powiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 16:59, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
ustawienie obrotów i TPS do regulacji i będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:01, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
my w KTM lublin mamy inne wnioski
jak smigam nowymi to nie widze zeby był problem z czkaniem względem starszych
ale jak juz ktos chce w ta strone isc to TPSem nie kręcimy. troche testów było i to nie daje rezultatów, najlepsza opcja to komputer i modyfikowanie mapy, dławienie jest przez małą ilosc paliwa - na dotrysku mozna mu dobic troche wieksza ilosc paliwa, moto nie dość że ciezej zadusic to duzo mocniejszy sie robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 17:08, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | my w KTM lublin mamy inne wnioski
jak smigam nowymi to nie widze zeby był problem z czkaniem względem starszych
ale jak juz ktos chce w ta strone isc to TPSem nie kręcimy. troche testów było i to nie daje rezultatów, najlepsza opcja to komputer i modyfikowanie mapy, dławienie jest przez małą ilosc paliwa - na dotrysku mozna mu dobic troche wieksza ilosc paliwa, moto nie dość że ciezej zadusic to duzo mocniejszy sie robi |
ale sprawdzenie TPSu jest w liscie czynnosci serwisowcyh i dobrze jest od czasu do czasu zobaczyc i ewenntualnie skorygować ustawienie
u mnie taki objaw miałem (w trochę mniejszym stopniu) jak miałem ustawione 0.54 ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:30, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
z tym sie zgodze, ale wiem że niektórzy kombinuja za bardzo i ustawiaja poza zakresy dopuszczalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 17:36, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
ja sprawdzałem 0.42 0.44 0.46 0.56.0.69. 0.72 i 0.76
i jakoś wyszło że na 0.44 chodzi najlepiej (chyba )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:43, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Regulacja tps pomaga bo robilem to kilka dni temu. Mapa pewnie jest jeszcze lepszym rozwiązaniem ale kurde to już lekka przesada żeby bulić prawie 4 dychy za moto, które trzeba jeszcze wozić do serwisu na poprawki mapy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skotniol
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: silesia
|
Wysłany: Nie 19:00, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
czy macie do regulacji TPS-a kupiony specjalny kabelek czy idzie to jakoś obejść bez ?
swoją drogą szkoda że do tych nowych enduro na wtrysku niema czegoś podobnego jak Tuneecu do 690/990, ułatwiło by to mocno życie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:04, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Ja takim regulowałem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skotniol
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: silesia
|
Wysłany: Nie 19:09, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Masz może jakiś namiar gdzie można taki kupić ? ten kabel powyżej co wkleiłem to koszt 36$
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|