Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

350 EXCF gubi zapłon na jałowym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ledjonn




Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szymanów/Wrocław

PostWysłany: Pią 16:32, 04 Wrz 2020    Temat postu: 350 EXCF gubi zapłon na jałowym

Witam, moja 350tka zaczęła kuśtykać na biegu jałowym. Nie ma z nią żadnych problemów. Wystarczy, ze zostawie go bez gazu i gubi zapłon czasem nawet potrafi tak pokustykac, ze gasnie. Problem pojawia sie coraz częściej. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny czasem chodzi ok a czasem nie. Jakieś pomysły?
Swieca ma 30 mth, wtrysk czyszczony 30 mth temu.
Ogólny przebieg 230 mth.

Czy podpięcie pod kompa w serwisie cos da?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ledjonn dnia Pią 16:33, 04 Wrz 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 16:36, 04 Wrz 2020    Temat postu:

niewiele da
chociaz moze wyjsc tam z odczytu ze uszkodzony jest jakis czujnik
moze ci po prostu wtrysk pada - czyszczenie tych wtrysków niewiele daje. moze po prostu zalewa motocykl i dlatego taki objaw. chociaz działo by sie to bardziej na gorąco niz na zimno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 16:39, 04 Wrz 2020    Temat postu:

wymieniałeś filtr na pompie i filtr przed wtryskiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L0rdGrax




Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:08, 04 Wrz 2020    Temat postu:

Bardzo często przyczyną takich objawów jest pęknięta izolacja fajki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:41, 04 Wrz 2020    Temat postu:

L0rdGrax napisał:
Bardzo często przyczyną takich objawów jest pęknięta izolacja fajki.

którą trzeba wymienić, razem ze świecą, co ok 100mth wtedy nie ma niespodzianek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ledjonn




Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szymanów/Wrocław

PostWysłany: Sob 8:51, 05 Wrz 2020    Temat postu:

Filtry wymienione wszystkie, to pęknięcie da sie zauważyć bez problemu? A wtrysk nie objawiałby sie problemami w całym zakresie obrotów?
Dodam, ze problem ten pojawił sie na jednym z treningów jakies 3 mth temu. Potem zniknął i teraz tak jak pisałem powyżej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ledjonn dnia Sob 9:04, 05 Wrz 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 10:14, 05 Wrz 2020    Temat postu:

zobacz jeszcze kable przy wtyczce wtrysku, ja miałem lekko ukręcony jeden przewód przy samej wtyczce i też działy się dziwne rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 12:35, 05 Wrz 2020    Temat postu:

trzeba zrobic pelna diagnostyke, na pewno wymiana filterków nie zaszkodzi, wtrysk roznie sie objawia, jak przepuszcza to silnik zaleje na wolnych obrotach, na wysokich nie ma znaczenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ledjonn




Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szymanów/Wrocław

PostWysłany: Sob 12:42, 05 Wrz 2020    Temat postu:

Dzięki za wskazówki! Dzisiaj latałem i bez problemu. Będę obserwował jak znowu się pogorszy to będę grzebał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin