|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 9:01, 15 Wrz 2013 Temat postu: 350 EXCF Problem |
|
|
Mam 350 EXC-F Six Days model 2014 przebieg 4,5mth i jest problem mianowicie ciezko pali a jak juz zapali to zaraz gasnie nawet jak jest rozgrzany.dzis nawet na treningu kilka razy zgasl. Sprawdzilem wtrysk - jest ok ( nawet wymienilem na nowy i to samo ), TPS - jest ok, mapa zaplunu - powrot do standardu - i dalej gasnie. na co jeszcze moge zwrocic uwage?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 12:45, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
hej
a świeca/elektryka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 15:00, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
swieca wymieniona na nowa oryginalna, napiecie jest prawidlowe, nawet manometr pod pompe paliwa podlaczylem i jest ok a motor jak gasl tak gasnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:33, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
gaśnie nagle jak by się zapłon odcięło? ja bym wpierw dokładnie sprawdził elekrykę i wszystkie czujniki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Nie 20:35, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 21:07, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
objaw jest taki ze chodzi chodzi pofaluja obroty przez chwile w dolnym zakresie i kaput.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 11:40, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
W yamaszce którą robiłem było tak samo ale gasła w sposób jakby ją coś zatrzymywało okazało że się przytarł korbowód na wale i chwile chodził i się zacinał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 15:05, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
no ale u mnie korbowod raczej mozna wyeliminowac bo nowa sztuka.ale z drugiej strony w dzisiejszych czasach to juz te nowe ktm to nie to co kiedys wiec chyba silnik trzeba rozgrzebac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 15:21, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
kopki raczej w nim nie ma bo to nowy rocznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:04, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To EXC więc "kopke" posiada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 20:02, 24 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
problem rozwiazany - przyczyna na kolanku od wtrysku podwiniety byl oring - tylko ze to juz tak z fabryki wyszlo ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNT
Gość
|
Wysłany: Wto 7:58, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ale skoro oring był podwinięty to dlaczego nie lało się tam paliwo? Ja mam podobny problem w KTM sxf 350 z 2011r. Zimny odpala a na ciepłym pochodzi sekundę lub dwie i gaśnie. Co może być przyczyną?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|