|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tpirat
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gryfino
|
Wysłany: Sob 16:15, 10 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Po wizycie w salonie i podłączeniu do kompa nawet dwóch okazało się, że KTM od 2017 wzwyż ma tylko jedną mapę która jest wgrana. I nie ma nawet dedykowanej do Akrapovica. Tyle w temacie zmiany mapy. Jeździć obserwować. Jeszcze kupię zębatkę 50 na tył bo próbowałem 52, 48 to czas na 50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 17:00, 10 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
jeszcze możesz dorzucić twin air power flow kit i pobawić się ustawieniem TPSa,
mam ten kit i moto robi się żwawsze i lepiej jedzie z dołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 8:36, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Kurde, rozważałem zakup nowego modelu 350, ale jak czytam że ma słaby dòł, to mnie trochę zniechęca, bo szukam moto do lasu, czyli podjazdy, korzenie i potoki. Z drugiej strony jak mówicie, ze moc oddaje liniowo, to akurat im plus.
Jak całkiem odbije, to wezmę Tpi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 8:59, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Kurde, rozważałem zakup nowego modelu 350, ale jak czytam że ma słaby dòł, to mnie trochę zniechęca, bo szukam moto do lasu, czyli podjazdy, korzenie i potoki. Z drugiej strony jak mówicie, ze moc oddaje liniowo, to akurat im plus.
Jak całkiem odbije, to wezmę Tpi |
jak założysz leśne przełożenie czyli mniej niż 14x52 (kolega tutaj mówi że to bardzo krótkie przełożenie , ale do lasu i extreme to zdecydowanie za długie) to możesz z moto robić wszystko.
na dole jest spokojnie , od połowy obrotów w górę jest ostrzej ale wszystko fajnie się kontroluje.
ale jak lubisz jeździć tylko dołem to będzie Ci mało bo nie ma takiego momentu jak 450 czy 300,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 11:31, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Teraz jeżdżę dołem, bo taki mam sprzęt. Ale jak trzeba będzie odkręcić, to też nie będzie problemu. Ja śmigam na 13x50 w 4.5 teraz i dla mnie rządzi to przełożenie w lesie. Tak że w 3.5 to tylko 51 lub 52 z tyłu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tpirat
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gryfino
|
Wysłany: Wto 7:26, 13 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Kurde, rozważałem zakup nowego modelu 350, ale jak czytam że ma słaby dòł, to mnie trochę zniechęca, bo szukam moto do lasu, czyli podjazdy, korzenie i potoki. Z drugiej strony jak mówicie, ze moc oddaje liniowo, to akurat im plus.
Jak całkiem odbije, to wezmę Tpi |
W gęstym lesie do 60km/h 350 naprawdę daje radę, na torze super enduro bez problemu skaczesz każdą przeszkodę i mocy jest pod dostatkiem. Ale może ja jestem słaby ale jak lecisz powyżej 70km/h i chcesz dużą kałuże polecieć na kole to ręcę wyrywasz z łokciami.
Jestem z nizin tu jest dużo szybkiej jazdy mało przeszkód każda prosta pole itd... to dla funu jazda na kole efekt jest taki że po niedzielnym upalaniu mam łokcie powyrywane. Za to w górach w Rumunii potoki robiłem bez problemu czekając na innych więc na pewno na plus.
Musze przejechać się nowa 450 myślę że będzie zachowywać się podobnie jak stara 350 i w nowym roku to będzie moje nowe moto, tym chcę zrobić jeszcze kilka mth żeby nowego nie sprzedawać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nujorczesky
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z lasu
|
Wysłany: Pią 11:17, 16 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Hej!
ja miałem wcześniej 350tkę z 2013 roku - moto było skrojone pode mnie. Czas przyszedł na zmianę - zanabyłem drogą kupna 350tkę MY 2019 i po docieraniu miałem wrażenie, że coś jest nie tak (oba były "niesiksdejsami").... Przełożenia miałem takie same, bo 12/52 natomiast nie miałem akrapa, a seryjny wydech. I znajomek, który kilka miesięcy wcześniej nabył swojego KTMa powiedział mi, że w wydechu jest "łapacz iskier" - takie stożkowe sitko które należy usunąć.. Usunąłem i moto zaczęło za**erdalać jak płonąca wiewiórka! Do tego stopnia, że założyłem na tył zębatkę 50 a i tak mam wrażenie, że jest żwawszy od poprzednika.
Wspominałeś o sitku w wydechu...
pzdr!
m.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|