|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warn
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:36, 19 Paź 2013 Temat postu: 400 na 450 |
|
|
Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?
Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 14:01, 19 Paź 2013 Temat postu: Re: 400 na 450 |
|
|
warn napisał: | Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?
Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja. |
hej
różnice w/g manuala
cylinder, tłok, inny skok tłoka, inny wałek rozrządu,
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warn
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:24, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No to rozwiałeś ostatecznie kwestie migracji, -nie ma sensu a szkoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:52, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
kup tlok i cylinder z thumperracing i masz 453cm
[link widoczny dla zalogowanych]
sa tez wersje na 470 i 490cm zachowujac ten sam skok tloka czyli tez korbe
i mozesz zachowac obecny modul i walek rozrzadu
do tego koszt jest nizszy niz kupno nowego cylindra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez madart dnia Sob 17:26, 19 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warn
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:53, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A gdzie później taki tłok można dokupić? Bo to chyba nie jednorazowy cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:37, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
cylinder ma wymiar taki jak w 525 wiec mozesz go odsprzedac albo kupic taki i zalozyc tlok za 225$
tlok mozna kupic z tego samego sklepu, nad wymiarow raczej nie znajdziesz bo nie o to chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|