|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 18:38, 29 Kwi 2018 Temat postu: 450 2014, ciężko odpala po lekkim przestygnięciu. |
|
|
Yoo, mam upierdliwy problem. Otòż motocykl jak jest zimny pali od strzała, jak zgaśnie i odpalam o razu to ròwnież, ale jak staniemy i minie kilka minut, to już grymasi. Trzeba kręcić dość długo, żeby załapał, a czasami odpala dopiero za drugim naciśnięciem startera..
Ktoś wie o co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YoungEnduras
Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin (okolice)
|
Wysłany: Nie 19:20, 29 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Podłączam się do pytania, zimny pali od strzała, jak zgaśnie to od razu mogę ponownie odpalić ale jak postoi z minutę dwie to już muszę ze ssaniem go palić i dosyć długo kręcić. Podobno może to zależeć od rozregulowanych zaworów???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:14, 29 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
moze - ale jak masz wątpliwosc co do zaworów to od razu je sprawdź
ciezko tak na prawde troche diagnozować - jedna z opcji to uszkodzony wtrysk - na zamknietej pozycji delikatnie mu sie sączy paliwo i przylewa silnik.
mozesz tez sprawdzic czy to nie słaba pompa - dotknij guzika rozrusznika na ułamek sekundy - aby wzbudzic pompe i potem tez czy odpala dobrze czy kiepsko. jak dobrze to moze pompa wolno dobija cisnienie i tą " chwile" to trwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Pon 7:43, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Ja zawory u siebie wykluczam, bo są świeżo po regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:16, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
TPS do regulacji, filtry paliwa do wymiany lub słabe ciśnienie spowodowane usterką pompy. Przed odpaleniem wzbudź pompę paliwa aby nabiła ciśnienie i zobaczy czy odpali normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Pon 13:07, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopy, jak będę przy moto, to sprawdzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 19:33, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ok, dzisiaj sprawdziłem, czy motocykl będzie łatwiej odpalał po wzbudzeniu pompy. Owszem po naciśnięciu słychać jak załącza się pompa i buduje ciśnienie, ale motocykl wcale przez to lepiej nie odpala.
Podejrzał przez wlew paliwa filtr i muszę stwierdzić, że jego kolor sugeruje już czas wymiany.
Zamòwiłem Mahle KL 97, jak wymienię, dam znać o efektach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 17:19, 05 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ok, problem rozwikłamy. Winowajcą okazał się filtr paliwa w baku.
Założyłem Mahle Kl97. Z racji tego, że nie miałem pod ręką opasek zaciskanych, założyłem skręcane.
Średnica zewnętrzna przewodu, to 10mm i takie opaski należy sobie przygotować. Na YouTube są tutoriale krok po kroku, jak by ktoś potrzebował.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Sob 17:19, 05 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|