Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

450 2014, ciężko odpala po lekkim przestygnięciu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Nie 18:38, 29 Kwi 2018    Temat postu: 450 2014, ciężko odpala po lekkim przestygnięciu.

Yoo, mam upierdliwy problem. Otòż motocykl jak jest zimny pali od strzała, jak zgaśnie i odpalam o razu to ròwnież, ale jak staniemy i minie kilka minut, to już grymasi. Trzeba kręcić dość długo, żeby załapał, a czasami odpala dopiero za drugim naciśnięciem startera..
Ktoś wie o co chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Nie 19:20, 29 Kwi 2018    Temat postu:

Podłączam się do pytania, zimny pali od strzała, jak zgaśnie to od razu mogę ponownie odpalić ale jak postoi z minutę dwie to już muszę ze ssaniem go palić i dosyć długo kręcić. Podobno może to zależeć od rozregulowanych zaworów???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:14, 29 Kwi 2018    Temat postu:

moze - ale jak masz wątpliwosc co do zaworów to od razu je sprawdź

ciezko tak na prawde troche diagnozować - jedna z opcji to uszkodzony wtrysk - na zamknietej pozycji delikatnie mu sie sączy paliwo i przylewa silnik.

mozesz tez sprawdzic czy to nie słaba pompa - dotknij guzika rozrusznika na ułamek sekundy - aby wzbudzic pompe i potem tez czy odpala dobrze czy kiepsko. jak dobrze to moze pompa wolno dobija cisnienie i tą " chwile" to trwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 7:43, 30 Kwi 2018    Temat postu:

Ja zawory u siebie wykluczam, bo są świeżo po regulacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:16, 30 Kwi 2018    Temat postu:

TPS do regulacji, filtry paliwa do wymiany lub słabe ciśnienie spowodowane usterką pompy. Przed odpaleniem wzbudź pompę paliwa aby nabiła ciśnienie i zobaczy czy odpali normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 13:07, 30 Kwi 2018    Temat postu:

Dzięki chłopy, jak będę przy moto, to sprawdzę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 19:33, 02 Maj 2018    Temat postu:

Ok, dzisiaj sprawdziłem, czy motocykl będzie łatwiej odpalał po wzbudzeniu pompy. Owszem po naciśnięciu słychać jak załącza się pompa i buduje ciśnienie, ale motocykl wcale przez to lepiej nie odpala.
Podejrzał przez wlew paliwa filtr i muszę stwierdzić, że jego kolor sugeruje już czas wymiany.
Zamòwiłem Mahle KL 97, jak wymienię, dam znać o efektach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 17:19, 05 Maj 2018    Temat postu:

Ok, problem rozwikłamy. Winowajcą okazał się filtr paliwa w baku.
Założyłem Mahle Kl97. Z racji tego, że nie miałem pod ręką opasek zaciskanych, założyłem skręcane.
Średnica zewnętrzna przewodu, to 10mm i takie opaski należy sobie przygotować. Na YouTube są tutoriale krok po kroku, jak by ktoś potrzebował.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Sob 17:19, 05 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin