|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil1989
Dołączył: 07 Wrz 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:03, 07 Wrz 2019 Temat postu: 450 exc -> supermoto |
|
|
Cześć,
chciałbym się poradzić. Mam exc 450 i ze względu na brak czasu nie mam jak uczestniczyc w wypadach do lasu itp. Zastanawiam się, żeby zamiast sprzedawać, to przerobić na supermoto w wersji podstawowej tzn. zrobić absolutne minimum i raczej bez oszczedzania. Moje pytanie to: jaki byłby mniej więcej koszt sumaryczny takiej przeróbki czy jest ktoś w PL, kto podejmuje się takich prac od A do Z ? Chcialbym pojsc na latwizne, wstawić moto i odebrać jako przerobione A może wystarczy je wstawić do dobrego serwisu KTM na takie prace ? dodam, że kierunki, lusterka, przełączniki itp mam gdzieś spakowane
Będę wdzieczny za pomoc i nakierowanie jak do tego podejść, a może ze względu na serwis nie warto się tego podejmować...
Kamil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:35, 07 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Kupujesz Koła +- 2500 duża tarcza plus adapter do zaciski lub cały zacisk najlepiej z aprilia sxv . Jak to ma być najtańszym kosztem to by było tyle .więc koło 3500 wyjdzie i smigasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil1989
Dołączył: 07 Wrz 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:45, 07 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
dzieki za odpowiedz. Najtanszym nie muso byc, wole dolozyc i miec ogarniete wszyatko co trzeba a jak z serwisami ? zwieksza sie czestotliwosc mocno ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:29, 07 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
No na asfalcie wg mnie to trochę szybciej bija mtg ale to zależy jak będziesz jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pon 6:05, 09 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Pyrkanie po asfalcie nie zwiększa czasokresów wymiany np oleju.
Serwisówka nowych exc 450 podaje czasookres 15mth na olej.
Jak ma cieższe warunki to można bliżej 10mth a jak będziesz jechał po trasie z tirami to i 20mth na jednym oleju da rade.
Jak nie chcesz oszczedzać, ja bym kupił wszystko nowe od GN Motors.
Wyjdzie Cię wtedy około 6 tyś cały zestaw - opony, koła, tarcze, adapter.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:37, 09 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
motogodziny nie lecą szybciej, ale w terenie co chwile sa przystanki bo ciezko kondycyjnie wyrobic, na asfalcie sie jeździ i jeździ wiec serwisowo wyjdzie duzo wiecej, jak latałem swoim 525 po asfalcie to olej zmieniałem co kilka dni czasami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|