|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ronin53
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice Husaberg fe 570
|
Wysłany: Pon 6:16, 05 Paź 2015 Temat postu: 450 EXC vs 450 EXC six days |
|
|
Właśnie sprzedałem husaberga i jestem na etapie kupna nowego kata.
Czy warto kupić six daysa, czy lepiej zwykłego. Six days fajnie wygląda i dobrze doposażony ale waham się bo kolega kupił w zeszłym roku 250 2T w wersji six days i po kilku miesiącach ciekły mu już obie lagi. Czy to zawieszenie nie jest bardziej awaryjne od zwykłego ?
ps
aha, nasza jazda to czysta amatorka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Pon 8:22, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
No to jak amatorka, to po co przepłacać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:22, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ja w sumie miałem golasa EXC, i smigam amatorsko, ale zaraz kombinowałem a to dokupic płyte pod silnik, a to wiatrak, a to kilka błyskotek, fajny wydech i w sumie wyszła mi wersja FACtory RACING ( troche gorsza od sixdaysa) jak sie trafi z nieduzą róznicą w cenie to warto, jak spora róznica - lepiej kupic taniej a co ewentualnie by ci pasowało to sobie dokupisz, bo nie wszystkie dodatki są warte ceny
lagi generalnie do 2013/14 roku ( gdzie jeszcze nie było 4CS) to były dwukomorówki jak w SXie, ale róznia sie te lagi względem EXC tylko wkładem (kartridzami ) bo zewnętrzne rurki, uszczelniacze czy golenie wszystko było to samo exc/sx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:40, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A jak się kupuje np. nowe moto z salonu to trzeba wcześniej wpłacać jakaś zaliczkę,Czy dzwonie pytam czy maja na sklepie, przyjeżdżam place i zabieram?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:45, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ja w sumie miałem golasa EXC, i smigam amatorsko, ale zaraz kombinowałem a to dokupic płyte pod silnik, a to wiatrak, a to kilka błyskotek, fajny wydech i w sumie wyszła mi wersja FACtory RACING ( troche gorsza od sixdaysa) jak sie trafi z nieduzą róznicą w cenie to warto, jak spora róznica - lepiej kupic taniej a co ewentualnie by ci pasowało to sobie dokupisz, bo nie wszystkie dodatki są warte ceny
lagi generalnie do 2013/14 roku ( gdzie jeszcze nie było 4CS) to były dwukomorówki jak w SXie, ale róznia sie te lagi względem EXC tylko wkładem (kartridzami ) bo zewnętrzne rurki, uszczelniacze czy golenie wszystko było to samo exc/sx |
EXC nigdy nie miało dwukomorówek. Zawsze jest montowane jednokomorowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:01, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
z wiekszych różnic to tylko kute półki i lagi 4cs w six daysie, reszta to głównie wyglad. Wydechy sa te same, osłone pod silnik i osłony chłodnic mozna dokupic uzywane w dobrych pieniadzach. Zwykły seryjny exc przewyzsza mozliwosciami przecietnego amatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ronin53
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice Husaberg fe 570
|
Wysłany: Nie 19:50, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
wybór padł n six deysa, motorek już kupiony, odebrany i przez weekend przetestowany.
Tak na szybko porównując go do mojego wcześniejszego berga 570 to silnik w husabergu wg mnie dużo lepszy (kultura pracy, moc i lepszy dół ) i do tego ten seryjny wydech w ktm-ie to tragedia.
W fe570 też miałem seryjny ale jakoś brzmiał i tak nie dusił motocykla.
Też sprzęgło dużo ciężej w kacie chodzi, ale reszta to już duże plusy.
Fajny motorek tylko szybko muszę zmienić wydech bo źle mi się jeździ zwłaszcza na podjazdach jak silnika nie słyszę.
Co polecacie ( oczywiście poza acrapem ) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 21:51, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ronin53 napisał: | wybór padł n six deysa, motorek już kupiony, odebrany i przez weekend przetestowany.
Tak na szybko porównując go do mojego wcześniejszego berga 570 to silnik w husabergu wg mnie dużo lepszy (kultura pracy, moc i lepszy dół ) i do tego ten seryjny wydech w ktm-ie to tragedia.
W fe570 też miałem seryjny ale jakoś brzmiał i tak nie dusił motocykla.
Też sprzęgło dużo ciężej w kacie chodzi, ale reszta to już duże plusy.
Fajny motorek tylko szybko muszę zmienić wydech bo źle mi się jeździ zwłaszcza na podjazdach jak silnika nie słyszę.
Co polecacie ( oczywiście poza acrapem ) ? |
Silnik miałeś duuużo większy więc różnica nie powinna dziwić. Wydechy są coraz bardzie kastrowane przez ekologów i kolejne normy.
Kupuj FMFa - jakościowo w niczym nie ustępuje Akrapovi, nawet brzmi podobnie a kosztuje niemal połowę mniej.
Ah, no i gratulacje! Niech dobrze służy! 😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 21:56, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A przelot od SX-a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:51, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Katalizator wyjęty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ronin53
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice Husaberg fe 570
|
Wysłany: Pon 14:25, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Sai napisał: | Katalizator wyjęty? |
a tego to nie wiem, w serwisie mi go po kupnie odblokowali i nawet nie wiedziałem ze są
gdzie to sprawdzić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:09, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Między kolektorem a tłumikiem jest. Myślę że wyjęcie może trochę pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 15:54, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jak kupisz kompletny wydech, a taki Ci polecam bo zabójstwem dla silnika jest kupno samej końcówki, i nie jest tak jak niektórzy myślą, że jak motor na wtrysku to się bać o regulacje nie trzeba Dobrze by było zrobić korekcje mapy zapłonu i paliwa po wymianie, w EXC pewnie masz sonde, teoretycznie ona odpowiedzialna jest za skład mieszanki ale zapytaj u swojego dilera co by należało zrobić po zmianie tłumika i kolanka. W Husce jak zmieniałem to w instrukcji było napisane, że zaleca się korekty mapy wtrysku paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 16:34, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Teraz to bajki opowiadasz - zabić silnik samym slip on'em w moto na wtrysku?
Proszę Cię...
Założę się, że każdy z nas może wskazać dziesiątki przykładów z praktyki, że nic takiego się nie dzieje. Sam miałem kilkanaście motocykli, w których robiłem najróżniejsze mody z wydechami i jakoś nic nie klękło mimo, że lekko nie miały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:16, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ja do 525 jak zarzuciłem akrapa i w zasadzie nic nie zmieniałem moto hulało jak trzeba, nic sie nie przegrzewało skłąd był w porządku. chociaz pewnie korekta gaźnika dawała by dodatkowe osiągi - dlatego producenci zalecają korekty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|