|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc4891
Dołączył: 28 Lis 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:04, 12 Gru 2016 Temat postu: 450EXC 2011 Nie odpala |
|
|
Witam,jak w temacie ktm nie ma chęci zapalić po wymianie pierścieni.rozrząd ok,paliwo dostaje,iskra jest.Mam wrażenie że ma małe ciśnienie ale nie mam porównania.Palcem spokojnie zatykam otwór po świecy nawet z odłączonym dekompresatorem.Ma ktoś taki sprzęt żeby sprawdzić czy to normalne.nie raz tylko strzeli w tłumik i nic poza tym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merc4891 dnia Pon 13:05, 12 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:56, 12 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
palisz rozrusznikiem czy kopniakiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:21, 12 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
A zawory regulowałeś?? Czy chociażby sprawdzałeś luz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 19:49, 12 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Cudów nie ma, jak wcześniej palił to po wymianie pierścieni też musi.
Sprawdź jeszcze raz rozrząd, bo tu łatwo o pomyłkę, a potem się człowiek mota jak zorro i szuka dziury w całym
Pierścienie ułożyłeś prawidłowo, nie w linii?
No i oczywiście to co koledzy piszą, luzy zaworowe i aku czy dobre, bo bez tego ani rusz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc4891
Dołączył: 28 Lis 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:21, 12 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany i nauka dla przyszłych pokoleń!!przez brudne paluchy(choć nie uje....ne) dostał się syf pomiędzy pierścień a tłok co spowodowało zacięcie się pierścienia w pozycji na maxa zamkniętego,co za tym idzie za małe ciśnienie.po rozmątowaniu wszystkiego i wyczyszczeniu na błysk(tym razem rączki jak u chirurga czyściutkie)po dotknięciu startera od razu brapapap
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merc4891 dnia Pon 20:22, 12 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|