|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 21:29, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
O ile dobrze pamiętam to Dave Hokins z DJH i Travis z Thumper Racing zajmują się takimi przeróbkami. Można znaleźć info na KTMTalk. Wrzuciłbym jakiś link ale trzeba tam być zalogowanym, więc i tak nici byłyby z tego. Zainteresowani sami znajdą. Zresztą polecam KTMTalk, bo problemy, które dopiero się pojawiają w Polsce z nowszymi sprzętami tam już są dawno rozwiązane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:49, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
I Ci co mają duże 2T też powinni się tam zalogować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 22:14, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Proszę sobie odnaleźć taki wątek na KTMTalk (dla zalogowanych): Single Sump 08-11 450-530exc, Instructions
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Pią 22:22, 02 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 22:26, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Już tam czytam wątki.
Dziękuję za wskazówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alice in Wonderland
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:00, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki chłopaki za odpowiedzi
chyba jednak dopłacę do 530,
z tego co słyszę tego oleju nie bierze aż tak dużo, a silnik tak jak myślałem, oddaje moc bardziej agresywnie
Jestem tylko przywiązany do tych starych liczników,
czy można zmienić ten cieniutki paseczek w EXC 530 na taki z lat 2003-2007?
O na takii [link widoczny dla zalogowanych]
Zauważyłem też, że SX-F 250 z 2007 roku ma 6 biegową skrzynię, a nie tak jak większość 4 biegową, czy opłaca się go przerobić na Enduro/SM?
Cena tych modeli jest bardzo kusząca ponieważ są to już nowe silniki i stylistyka a kosztują tylko ok. 11 000 tysięcy złotych, więc mógłbym przeboleć rozwiązania instalacji elektrycznej która pewno nie byłaby tak komfortowa jak w EXC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Śro 14:05, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Odnośnie SX-F 250 to rzeczywiście ma on skrzynię 6 biegową ale jest ona ciaśniej zestopniowana. 1 jest szybsza, a 6 wolniejsza. Ale (tutaj znów się kłania KTMTalk) wiele osób s Stanach zakłada skrzynię z SXF do EXCF/XCFW i twierdzą, że ta skrzynia powinna być tam od początku. Czyni to motocykl bardziej sportowym, gdy oryginalna skrzynia jest dość "leniwa".
Aby dostosować SXF do enduro wypadałoby dostroić zawieszenie, a jeśli chcesz więcej mocy w dolnym zakresie to jeszcze można zmienić jeden z wałków rozrządu na ten z modelu XCF (nie pamiętam który), zmienić nastawy gaźnika. Moto będzie bardziej "Ready To Race"!
Jak są jeszcze jakieś pytania to służę pomocą.
PS: Osobiście polecam tę opcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 19:28, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Zapomnij o liczniku. W czasie jazdy nie będziesz miał czasu aby tam zaglądać i podziwiać jego walory estetyczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jess34
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Śro 19:31, 07 Lis 2012 Temat postu: licznik |
|
|
zerkij do działu giełda co do licznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:33, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
licznik to koniecznosc jak dla mnie, przynajmniej wiem ile jeszcze moge zrobic na paliwie które mam w zbiorniku i nie musze główkowac czu juz wyjezdziłem mth zeby zrobic serwis czy jeszcze nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Śro 22:35, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Alice in Wonderland napisał: | ... czy opłaca się go przerobić na Enduro/SM?
Cena tych modeli jest bardzo kusząca |
Kiedyś myślałem o zakupie KXF i zamontowaniu lampy (miałem na oku okaz podobno do rejestracji z USA). Zabawa w statory, regulatory napięcia i inne skutecznie mnie odwiodła od tego pomysłu. Wydaje mi się, że z SXF będzie podobnie.
Co do licznika mam w swoim 530 model Vector. Nie jest zły, większy od seryjnego KTM`a, lepsze podświetlenie. Nie liczy mth, przez co mam dodatkowo mały licznik założony pod siedzeniem. O ile w czasie jazdy, jak pisze Poramańcz, nie będziesz miał czasu na kontrole licznika to na postojach dobrze jest sprawdzić ile km się zrobiło, jak szybko się jechało, jaki czas pracy podczas samej jazdy, czy chociażby godzinę. Mnie się licznik przydaje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Śro 23:53, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kiedyś też myślałem, że warto mieć oświetlenie, rejestracje, liczniki, ubezpieczenia i przeglądy. Ale w pewnym momencie stwierdziłem, że asfaltu unikam jak ognia, z lampy skorzystałem raz, wiec po co mi to wszystko? Teraz mam sprzęt bez lamp (choć istnieje możliwość ich podłączenia) i rejestracji. Dla mnie to zbędna masa i rzeczy które można uszkodzić. Także każdy musi sobie odpowiedzieć sam czego potrzebuje.
PS: Jak jadę gdzieś dalej to i tak zakładam GPS-a, a mth liczę po spalonym paliwie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Śro 23:55, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:52, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ja zbytnio bym sie nie zastanawial nad wyborem, jezdzilem EXC 450 '08 i w porownaniu do mojego '04. jest przepasc.
W prowadzeniu jest jakby polowe lzejszy i niby troche mniejszy zdecydowanie bardzej poreczny. Nie wiem czy to zasluga nowej ramy, czy innej charakterystki silnika.
Jesli masz mozliwosc to przejedz sie jednym i drugim i sam ocenisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 12:05, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Własnie odkryłem złamane zaczepy żarówki w przedniej lampie.. Kolejny problem do ogarnięcia. Teraz mam lampę ale jakoś chwilowo bezużyteczną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 12:20, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
tez to przerabiałem po glebie, całe szczescie miałem tą gume ochraniającą i tam ten haczyk został i nie wypadł ( choc o peknieciu sie dowiedziałem z 2 tygodnie po glebie ) odtłusciłem i zmatowiłem elementy, i wszystko oblałem klejem na bazie epoksydów cos typu ciekły metal i dodatkowo owinałem to nitką z płótna szklanego. i sie do dzis trzyma idealnie a zeby podczas schnięcia nic sie nie zruszyłem dałem minimalną ilość kropelki żeby przyłapało w odpowiedniej pozycji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:43, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tam patrze na licznik podczas jazdy, nawet z obrotomierza korzystam
Jeszcze co do jazdy moto bez rejestracji to w przypadku byle wypadku i nie koniecznie z udziałem osób trzecich można mieć spore problemy.
Nie daj borze się wypierniczysz i złamiesz rękę, a droga na której to się stanie okaże się droga publiczna i zabierze cie karetka i problemy gwarantowane.
Jak zrobisz komuś krzywdę to już lepiej nie mówić....
zastanówcie się nad tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|