|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crocop82
Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:45, 29 Lip 2018 Temat postu: 530 exc 2009 r odpalanie |
|
|
Witam,
Pisze pierwszy raz i zapewne ten temat się już przewinął jak cos to sorki i dajcie mi wskazówki mam problem od czerwca do momentu zakupu moja ktm nie pali z rozrusznika a zrobiłem: wymiana świecy,regulacja zaworów,regulacja czyszczenie gaznika, rozebranie rozrusznika i go sprawdzenie, problem na samym początku był z TORQUE LIMITER jak kupiłem motor kręcił rozrusznik bez przełożenia na silnik pomyślałem ok do wymiany i będzie gitara, okazało się że to się skręca i można jeszcze chwilę bez wydawania 500 zł pojeżdzić Więc to zrobiłem tzn. nie Ja kolega mechanik i pozniej po kolei jak wyżej pisałem zrobiliśmy i wygląda to tak: pali z kopki od strzała zimny i ciepły nieraz jak mu się ze chce zapali od rozrusznika ale jak jest nagrzany ale to przypadek,ręce opadają mechanicy tez rozkładają ręce a mnie
c...j strzela DZIĘKUJE!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Nie 19:05, 29 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Ja w swoim jak mam slaby aku to tez moge krecic i nie odpali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crocop82
Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:28, 29 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
hmmmm...mechanik mówił że wkładał nowy i lipa była wysłał mnie do elektryka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:40, 29 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
a jak podpinasz mocniejsze aku (np z samochodu) to kręci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crocop82
Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:10, 29 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
kurde nie próbowałem z samochodu akumulatora podpinać zrobię to - ps.normalnie na przewody tak jak bym odpalał auto od auta nie ma żadnych "myków" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:37, 29 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
można , tylko nie odpalaj samochodu lub najlepiej mieć duże aku całkiem wyjęte i niepodpięte pod auto,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crocop82
Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:16, 30 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
ok wyciągnę akumulator z auta i go spróbuje odpalić - dam znać ale po 15.08 czy dało efekt bo lecę na urlop i baba z domu juz mnie wyrzuci bo od 2 miesięcy tylko motor i motor po pracy a muszę chociaż na urlop się spakować ps. dziękuje!! Dziś pośmigałem wokół bloku nagrzałem go i 3 razy zapalił na pół przycisku a za czwartym i pozniej c...j już nie jak by mocy nie mia mocy ł i k...a na koniec te sprzęgiełko TORQUE LIMITER zaczeło się slizgac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pon 18:30, 30 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Wez jeszcze miernik w reke i zobacz jaki masz prad na aku i czy masz ladowanie. Nie znam nowszych silnikow ale w rfs exc jak pada wianek(bendiks) to jest tak samo. Zimny kreci i kreci anie odpali. A cieply tak bo metale rogrzane sie rozszerzaja i zalapie.
Wykrec swiece sobie i zobacz jak elektroda wyglada. Przeczysc ja.
Ja zawsze na zimnym silniku to nim odpale ze 2 lub 3 manetka gazu krece na fula zeby tloka skropic benzyna.
A tak dla beki z zycia to najlepiej lubie jak wystawie moto sam sie ubiore i zapomne korka z tlumika wyjac ) juz kilka razy zona ze mnie beke miala, jak pod kaskie klalem jak szewc ze cos sie rozwalili a zona do mnie z balkonu "korek z akrapa wyjmij" )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:22, 02 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Trochę przerobiłem tych słynnych niepalących 450/530 i mogę ci napisać na co zwrócić uwagę. Torque limiter masz bezdyskusyjnie do wymiany i od tego zacznij. Następnie ustaw luz zaworowy na dolny limit czyli ssące 0,1 i wydechy 0,12. Na tych ustawieniach silniki zaczynały palić z guzika, pomimo że wcześniej luz mieścił się w tolerancji. Dobrze jest wyregulować optymalnie gaźnik, głównie skład mieszanki(śruba pod spodem lub dysza), pozycja iglicy i otwarcie przepustnicy, przepustnice należy wyjąć i obejrzeć czy słynna blaszka nie jest pęknięta oraz czy cały wózek nie ma dużych luzów. Odkręć i przeczyść wszystkie łączenia kabli i kostki na drodze od akumulatora, przez przekaźnik do rozrusznika, oraz masę. Strasznie upierdliwe te silniki potrafią być, nieraz przestawał odpalać z rozrusznika bez przyczyny, inny po zmianie tłoka a jeszcze inny po założeniu akrapovic-a. W każdym przyczyny były inne ale mogę powiedzieć że regulacja zaworów tak jak wyżej pisałem często pomagała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crocop82
Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:31, 15 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Wróciłem z urlopu - biorę się za to dziękuje za wszystkie wskazówki, byłem pojezdzić i w taki upał w pełnym stroju odpalać go z kopa to jest masakra tracę 50 % mocy BARDZO BARDZO DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZI "BÓG ZAPŁAĆ"!!!Próbowałem reanimować tzn. mechanik ten Torque limiter ale widzę że już całkiem przepuszcza a jego dociskanie na 1/4 lub 1/8 nie pomogły (znalazłem na forum w USA opis że można go z reanimować ale mój już chyba taki w...e że nic nie pomaga trzeba 500 zł wywalić :-/ )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crocop82
Dołączył: 12 Cze 2018
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:05, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Witam, w końcu udało się kupić TORQUE LIMITER i to za 300 zł nowy w salonie KTM aż bardzo się zdziwiłem. Za czołem go sprawdzać po nr katalogu i okazał się w ogóle z innego roku bo 2010-2011 (mój KTM 2008 modelowo a rocznik 2009) i wynika z tego ze po prostu nie mają już w sprzedaży z nr katalogu 2008 r bo były wadliwe. Założyłem go i pomyślałem że "aa k....a znów zacznę od początku, zawory, przewody, świece,gaznik itd itd .." jak przez 3 miesiące a tu wcisnąłem przycisk start a moto odpaliło z pół obrotu rozrusznika pomyślałem "nie nie fuks " ale teraz kręci i pali jak nowy SZOK reasumując to tu chyba leżał problem że oryginalny zle przenosił moment a ten z modelu 2011 jest bez wad. Dziękuje za wskazówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|