|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karawar
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:43, 14 Gru 2014 Temat postu: 6days EXC 250 2015 |
|
|
Kupiłem nowego 6daysa i coś nie działa jak powinno.
Nie zrobiłem jeszcze nawet 1 motogodziny na nim, a już są spore problemy z jeżdżeniem. Silnik działa wyłącznie na ssaniu i tylko przez 1-2 minuty po czym gaśnie. Gaśnie zawsze przy dohamowaniu i zwłaszcza przy podjeżdżaniu pod górki. Bardzo trudno go odpalić z nogi, gdy akumulator już padnie. Trzeba czekać aż motocykl ostygnie i wtedy da się go po kilku kopnięciach odpalić.
Co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:48, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
hej
regulacja składu mieszanki powinna pomóc , zobacz manual , powinno być opisane jak do tego podejść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:51, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
odblokowane to porobione wszystkie rzeczy przed 1 jazdą czy tak o z salonu na jeżdzenie poszedł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 22:55, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Nowy? dawaj do serwisu, ma śmigać jak między nogami J Walkera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:47, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Po pierwszej motogodzinie powinieneś zrobić pierwszy przegląd w serwisie. Tak więc do serwisu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:16, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jak odbierałeś z salonu to sprzedawca oznajmił ci czy przygotowali go do jazdy? Przygotowanie do jazdy takiego dwusuwa polega na ściągnięciu homologowanego dyfuzora, ściągnięciu blokad i zmianie dysz w gaźniku. Jeśli któraś z tych czynności została pominięta może to skutkować tym co masz teraz.
Jeśli się nie znasz to oddaj motocykl do salonu na naprawę, Jeśli chcesz sam pogrzebać to:
1. ściągnij filtr powietrza i zobacz czy za nim nie ma żadnej zaślepki, zwężki
2. jaki masz założony dyfuzor?
3. rozkręć od dołu gaźnik i porównaj dysze z gaźnika z tymi zalecanymi według książki, oraz zajrzyj od góry do iglicy w jakiej jest pozycji
4. na zgaszonym moto, odkręć kranik, i zacznij przechylać moto na bok, przy jakim pochyleniu mniej więcej( w stopniach) zaczyna lecieć paliwo z przelewu gaźnika?
Najprawdopodobniej masz problem z regulacją. Jednak nie można również wykluczyć innej awarii mimo że moto jest nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|