|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MIchał001
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Sob 13:02, 28 Kwi 2018 Temat postu: AP pompka przyspieszająa |
|
|
Witam, mam pytanie odnośnie pompki przyspieszającej w fcr 39 (exc 450 z 2004 r) j mianowicie daje za dużo i za długo, oring mod nie działa inne druty i tritko mody pewnie też chociaż nie sprawdzałem. Czy w moim modelu idzie wymienić dysze lub cokolwiek odpowiedzialnego za ten wtrysk? Gdzieś na forum przeczytałem że można bolczyk na membranie skrócić, ktoś ma jakieś większe doświadczenie na ten temat?
Druga sprawa. Między płytka (ta co lubi się wycierać i kruszyć) a tym wózkiem od przepustnicy powinna być jakaś uszczelka lub coś w rodzaju oringa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:17, 28 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
nie ma niestety zadnych dysz - jedyna regulacja to ta na srubce przy miejscu gdzie sie wpina linki gazu. mozna kombinowac z innymi membranami wtedy bedzie mniejsza ilosc paliwa w komorze bo szybciej dojdzie bolec do konca. widziałem tez patenty typu srubka od spodu pokrywki z kontra - i blokada otwarcia od spodu. ale chyba zaden z tych patentów nie jest 1000% skuteczny
jakbys chciał rozwązac problem moge stuningowac taki gaźnik eliminuje to problem czkawek i dodaje troche kopa - wiecej info na PW
co do oringa to tak idzie tam taki specjalny ( nie okrągły ) jakbys potrzebował tez zapraszam na PW mam taki oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MIchał001
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Namysłów
|
Wysłany: Wto 12:20, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Nie będę zakładał nowego tematu więc napiszę tutaj bo mam jeszcze pytanie. Po mojej regulacji gaźnika jest lepiej z tą pompką ale teraz zauważyłem że jak postoi trochę to na wolnych to lubi tak jak by czkńąć i zgasnąć. Dysze teraz oryginalne, śruba odkrecona na około 2.5 iglica a na środku. Odkręcać jeszcze ta śrubę od składu? Wcześniej miałem rozmiar większą dysze od wolnych. Dodam że wydech od sxf. Brak nieszczelności na krućcach. Gaśnie bo zalewa, nie dostaje tyle powietrza, czy jaki ch.. ? Położenie iglicy nie ma wpływu na wolne obroty tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:24, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
połozenie iglicy wypływa w niewielkim stopniu
jak po jakims czasie gasnie to go zalewa, czyli srubke składu nie wykręcaj tylko wkreć jak juz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|