Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AP pompka przyspieszająa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MIchał001




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Namysłów

PostWysłany: Sob 13:02, 28 Kwi 2018    Temat postu: AP pompka przyspieszająa

Witam, mam pytanie odnośnie pompki przyspieszającej w fcr 39 (exc 450 z 2004 r) j mianowicie daje za dużo i za długo, oring mod nie działa inne druty i tritko mody pewnie też chociaż nie sprawdzałem. Czy w moim modelu idzie wymienić dysze lub cokolwiek odpowiedzialnego za ten wtrysk? Gdzieś na forum przeczytałem że można bolczyk na membranie skrócić, ktoś ma jakieś większe doświadczenie na ten temat?

Druga sprawa. Między płytka (ta co lubi się wycierać i kruszyć) a tym wózkiem od przepustnicy powinna być jakaś uszczelka lub coś w rodzaju oringa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:17, 28 Kwi 2018    Temat postu:

nie ma niestety zadnych dysz - jedyna regulacja to ta na srubce przy miejscu gdzie sie wpina linki gazu. mozna kombinowac z innymi membranami wtedy bedzie mniejsza ilosc paliwa w komorze bo szybciej dojdzie bolec do konca. widziałem tez patenty typu srubka od spodu pokrywki z kontra - i blokada otwarcia od spodu. ale chyba zaden z tych patentów nie jest 1000% skuteczny

jakbys chciał rozwązac problem moge stuningowac taki gaźnik eliminuje to problem czkawek i dodaje troche kopa - wiecej info na PW

co do oringa to tak idzie tam taki specjalny ( nie okrągły ) jakbys potrzebował tez zapraszam na PW mam taki oryginał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MIchał001




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Namysłów

PostWysłany: Wto 12:20, 01 Maj 2018    Temat postu:

Nie będę zakładał nowego tematu więc napiszę tutaj bo mam jeszcze pytanie. Po mojej regulacji gaźnika jest lepiej z tą pompką ale teraz zauważyłem że jak postoi trochę to na wolnych to lubi tak jak by czkńąć i zgasnąć. Dysze teraz oryginalne, śruba odkrecona na około 2.5 iglica a na środku. Odkręcać jeszcze ta śrubę od składu? Wcześniej miałem rozmiar większą dysze od wolnych. Dodam że wydech od sxf. Brak nieszczelności na krućcach. Gaśnie bo zalewa, nie dostaje tyle powietrza, czy jaki ch.. ? Położenie iglicy nie ma wpływu na wolne obroty tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:24, 01 Maj 2018    Temat postu:

połozenie iglicy wypływa w niewielkim stopniu

jak po jakims czasie gasnie to go zalewa, czyli srubke składu nie wykręcaj tylko wkreć jak juz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin