Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

blokada skrzyni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:11, 28 Maj 2012    Temat postu: blokada skrzyni

witam mialem wczoraj taka przypadlosc
zablokowala sie dzwignia miedzy 4-5,6 niechciala zrzucic na doł biegu po chwili bylo ok
czyzby cos siadało ??
mile widziane mądre przemyślane sugestie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:41, 28 Maj 2012    Temat postu:

dźwignia była zablokowana czy chodziła góra dól bez reakcji skrzyni? zobacz mechanizm przerzucający biegi pod koszem sprzęgłowym, kolega miał ostatnio podobnie i coś tam się posypało.

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:34, 28 Maj 2012    Temat postu:

Mi się też zacięła raz skrzynia gdy trochę za duży znajomy go obsiadł Razz
U mnie zacinała się zapadka która przerzuca biegi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:44, 28 Maj 2012    Temat postu:

u mnie w 525 też miałem podobnie, z tym że miałem wbitą chyba 2 ( a moze 1 ? ) i za cholerę nie mogłem zmienic biegu, od razu w panike wpadłem ;P poleciałem do garazu ( jakos dojechałem pyrkając ) sciągnąłem dekiel sprzegła i sie okazało że zaciał mi sie mechanizm. tak jakbym za mocno nacisnął dzwignie i ta częsc przymocowana do wałka zmiany biegów sie przywiesiła. ( chociaz biegi wrzucałem normalnie, w terenie nie raz mocniej "waliłem" w skrzynie ) wystarczyło palcem dotknąc i wskoczyło, załozyłem i działa do dzisiaj nie miałem powtórki. wiec dziwna sprawa moze u ciebie to samo było

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 4:29, 29 Maj 2012    Temat postu:

zawiecha dzwigni i po "mocniejszym "-(szarpanie gora -doł) wbiciu biegu odpusciła.
teraz zastanawiam sie czy rozbierac czy nie bo chodzi jak powinna ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 16:31, 29 Maj 2012    Temat postu:

mechanizm zmiany biegów jest prosty jak budowa cepa, jak coś to mogę pomóc bo składałem to nie raz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 16:17, 09 Wrz 2012    Temat postu:

Mam problem ze skrzynią biegów tzn. po złożeniu silnika były wszystkie i pom około 60 przejechanych kilometrach mam 1,2,3 i dalej już nie mogę wrzucić żadnego biegu Evil or Very Mad , rozebrałem silnik od strony sprzęgła. Rozebrałem automat do zmiany biegów. I teraz pytanie czy rolka ta do której przykręca się to ustrojstwo z tymi poprzecznymi prętami ( część automatu) ma luz około 1mm (luz osiowy), czy powinien być ten luz? Nie wiem jak złożyć teraz ten automat ponieważ po złożeniu jak zmieniam biegi to ta dźwignia od blokady (z takim małym łożyskiem) zawiesza się pomiędzy wycięciami i nie wskakuje w rowki (te od biegów).Czy może ktoś opisać jak złożyć prawidłowo ten automat. Krok po kroku łącznie z ustawieniem automatu np. jak powinny być ustawione te wycięcia po zdjęciu automatu (półksiężyce - jeden miniejszy drugi większy). Nie wiem czy napisałem zrozumiale ale nie wiem jak się nazywają te części Sad .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin