|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Pią 16:42, 03 Paź 2014 Temat postu: Brak iskry exc 450 2003r |
|
|
witam ! tak wiec iskra zniknela .. szukając przyczyny , wymieniłem swiece , cewke , przewod i nic... rezystancja z impulsatora wynosi 100 ohm ... co sprawdzić dalej ? jak dokładnie zweryfikować awarie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 16:48, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Podłącz miernik do masy i kabelka (niebiesko-biały?) dochodzącego do cewki zapłonowej. Jeśli nie ma impulsów jak zakręcisz rozrusznikiem to uszkodzony moduł lub stator. W tej sytuacji podłą miernik do kabli wychodzących ze statora (cewki ładowania CDI), jeśli i tu nie ma impulsów po zakręceniu to cewka ładowania CDI na statorze do przewinięcia.
Ale w pierwszej kolejności sprawdź wyłącznik zapłonu, wszystkie kable i połączenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Pią 18:21, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wylacznik raczej odpada bo jeszcze niedawno byla slaba iskra a teraz znikla calkowicie i bezpowrotnie dzięki za podpowiedz , jutro biorę miernik i sprawdzimy. Tak orientacyjnie ile kosztuje przewiniecie cewki CDI ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:30, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
znam kogoś kto robi to za 120zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 18:45, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
studencik napisał: | Wylacznik raczej odpada bo jeszcze niedawno byla slaba iskra a teraz znikla calkowicie i bezpowrotnie dzięki za podpowiedz , jutro biorę miernik i sprawdzimy. Tak orientacyjnie ile kosztuje przewiniecie cewki CDI ? |
cewki zapłonowej się nie przewija, to jest na tyle tania część że można kupić nową lub używaną
ps. w twoim motocyklu nie ma cewki cdi. Jest osobno cewka zapłonowa osobno CDI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Pią 19:02, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wiec chodzi o cewke na statorze ... Trzeba przewinac caly stator czy czy za to odpowiedzialna jest odrebna czesc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 19:21, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | cewki zapłonowej się nie przewija, to jest na tyle tania część że można kupić nową lub używaną
ps. w twoim motocyklu nie ma cewki cdi. Jest osobno cewka zapłonowa osobno CDI |
Tak, cewki zapłonowej się nie przewija. Ale na statorze/stojanie jest cewka która "ładuje" kondensator w CDI (module). Tę cewkę się przewija (tylko tę) jeśli jest uszkodzona. Za oświetlenie i ładowanie akumulatora odpowiadają inne cewki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Pią 19:39, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
O taka odpowiedz właśnie mi chodzilo ... Jeszcze raz dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Śro 22:07, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zabralem sie dziś za pomiary ... na cewce , zero napiecia , na impulsatorze tez nic , na statorze również nic... Opornosc impulsatora 100 ohm , opornosc na kostce ze statora ok 10 ohm ... skoro wogole nie ma napiecia z cewki ladowania kondensatora CDI na statorze , mam winowajce braku iskry prawda ? Czy moze byc tak ze caly stator będzie uszkodzony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
terazmy123@o2.pl
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:46, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
masz uszkodzony stator, trzeba przewinąć cewkę tą nawiniętą cienkim drutem(gruby jest od ładowania) oporność powinna być min 12.8 ja przewijałem na 14 wtedy łatwiej mi odpalał
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 12:57, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Z ciekawości spytam jak został temat rozwiązany?
Przewinełeś stator, te cewki w magneci czy jak?
jak tak gdzie to zrobiłeś i za ile?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Sob 20:33, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wyslalem instalacje do firmy znanej z forum , mianowicie DIGITECH z Będzina . Zdiagnozowano usterke cewki na statorze tak jak koledzy wyżej podpowiadali . Przewiną cewke do konca tygodnia , koszt ok 300 zł. Gdy wszystko będzie złożone dam znac co z tego wyszlo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 21:34, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Coś wyszło konkretnego, bo swoją instalację wysyłam im?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Wto 22:41, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Cewka przewinięta , wszystko działa jak należy , problem rozwiązany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkoo_2005
Dołączył: 15 Wrz 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wawa
|
Wysłany: Nie 15:41, 15 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
grzegorzszw napisał: | Podłącz miernik do masy i kabelka (niebiesko-biały?) dochodzącego do cewki zapłonowej. Jeśli nie ma impulsów jak zakręcisz rozrusznikiem to uszkodzony moduł lub stator. W tej sytuacji podłą miernik do kabli wychodzących ze statora (cewki ładowania CDI), jeśli i tu nie ma impulsów po zakręceniu to cewka ładowania CDI na statorze do przewinięcia.
Ale w pierwszej kolejności sprawdź wyłącznik zapłonu, wszystkie kable i połączenia. |
witam, pacjent exc250f '10 świeca itp sprawdzone. Zgodnie z zaleceniami Podłączyłem miernik do masy i niebiesko-biały -nie pojawił się żaden impuls podczas kręcenia. Teraz mam podłączyć miernik do statora (cewki ładowania CDI)- które to kable bo wychodzi ich 6 (zielony i czerwony-nie wiem jak to nazwać-pulser coil ) oraz ze statora (żołty i biały na wsówki) (czarno-czerwony i czerwono-biały)??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|