|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomekktm74
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:57, 26 Lut 2015 Temat postu: Brak maksymalnych obrotów w KTM EXC 300 |
|
|
Mam KTM EXC 300 z 2004 roku. Motocykl chodzi, nie gaśnie, czy ciepły, czy zimny, nie przerywa, brakuje mu mocy. Chciałbym wiedzieć co jest tego przyczyną. Nie wiem też czy mam nikasil czy tuleję. Jak to sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:07, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wyjaśniłeś dokładnie co mu dolega. W tytule piszesz że nie ma maxymalnych obrotów a w poście że nie ma mocy...jak to rozumieć?
Ściągnij dyfuzor i przez kanał wydechowy dotknij magnesem do ściany cylindra, nicasil nie przyciągnie magnesu a żeliwo tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomekktm74
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:13, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ściągałem dyfuzor i magnes ciągnie. To znaczy, że na tuleji nie będzię już tak chodził jak na nikasilu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 19:17, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
jak brakuje mu mocy do R1 to normalne, ta "moc" to pojęcie względne
Jak rzeczywiście brakuje mu wysokich obrotów to albo zawór się zapiekł, albo za duża dysza główna w gaźniku.
odkręć lewą boczna klapkę na cylindrze sprawdz czy zawór wogóle się otwiera jak pokręcisz ponad 6000, wykręć świecę zobacz na kolor itp itd
temat rozległy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bully dnia Czw 19:19, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:17, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli tuleja jest dobrze zrobiona, układ korbowo tłokowy jest w dobrym stanie i pod to wszystko gaźnik dobrze ustawiony to powiedzmy że jakoś to będzie działać. Ale napewno nie tak jak na nicasilu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 19:22, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
jakiś tam gatunek nikasilu przyciąga delikatnie magnes, zaznaczam - Delikatnie, teraz mam na stole oryginalny cylek z 450SX i lekko ciągnie, poprzednio miałem na stole KX65 i też to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:34, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
tyle rzeczy ile jest w silniku tyle może być przyczyną
począwszy od świecy na zajechanym silniku kończąc
świeca
zawalony wydech nagarem
zawalony zawór wydechowy nagarem
źle ustawiony zawór wydechowy
uszkodzony zawór wydechowy
niewyregulowany gaźnik
uszkodzone części gaźnika
może masz blokadę na 12kW
może masz źle spasowaną tuleję i nie otwiera się zawór do końca
może masz problem z membraną
może masz uszkodzone uszczelniacze wału
może ci się ślizga sprzęgło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czop9541
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Myślenic
|
Wysłany: Czw 21:31, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
W moim przypadku przy podobnych objawach problemem okazał się kabel zapłonowy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|