|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9121
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:09, 10 Kwi 2016 Temat postu: brak odcięcia zapłonu ? |
|
|
Witam,pacjent to exc 400 na rfsie ,dziś podczas jazdy ciągłem go na maksa i nia miał odcinki ? (2 bieg więc chyba powinien dokręcić ).Niestety urwał się zawó podczas tego.Wydaje mi się,że coś było nie tak z układem elektrycznym ? Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:28, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
a co miał do tego układ elektryczny ? urwało zawór to jak miał złapać odcine
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:39, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ty nie masz problemu z elektryką tylko z zaworem w tłoku :v miałem problem z brakiem odcinki okazało sie ze sciety byl klin na wale i koło było przestawione kilka mm a jezdził normalne to bylo chyba w 525 z 03r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Nie 20:52, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się że podczas twoje jazdy układ elektryczny działa bardzo poprawnie,podczas dużych obrotów moduł zasilania zastosował odcięcie poprzez urwanie zaworu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9121
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:35, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Widzę,że panowie żartujecie a ja pytam powaźnie,nigdy go nie mogłem dokręcić do odcinki na biegu na jałowym nie próbowałem.
Zawory kupować zamienniki proxy czy ori ? Ma ktoś dostęp do tańszych części z serwisu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 6:55, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja mam dostep, pisz na PW
najlepsze oryginalne są
ciezko powiedziec co i jak, moze źle ustawiony gaźnik, moze słaba swieca - wiecej danych napisz co robiłes co kombinowałeś juz w temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 9:12, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie każdy motocykl da się rozpędzić do odcinki na biegu i nie jest to wina jakiejś usterki tylko budowy motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9121
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:49, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dziś rozebrałem trochę silnika i mam kilka fotek i pytań.
1)Jak widać na zdjęciu powycierane jest magneto dlaczego tak się stało? Jest konieczna wymiana tego ?
[link widoczny dla zalogowanych]
2)Cylinder podpasuje od 450 ? Chodzi dokładnie o ten [link widoczny dla zalogowanych] jego wymiar to 89.03.
Z mojego już raczej nic nie zrobi:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
3)Gniazdo w głowicy muszę dać nowe czy to jakoś dotrze do nowego zaworu ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawory
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I panowie mam do was jeszcze pytanie.Planuje zmienić komplet zaworów,cyl z tłokiem bez zmiany korby co o tym sądzicie,korba na przysłowiowe oko nie ma luzów.
Da się wgl jakoś sprawdzić stan tej korby,pomierzyć?I myślałem o wymianie łożysk na wałku balansującym czy odpuścić sobie rozpoławianie silnika?
Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:53, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Gdybym ja przy remoncie Berga wymienił korbę za 1200zł która była dobra to bym nim teraz jeździł i nie byłbym w plecy 4000zł
Wnioski wysuń sam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:29, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
jak dostał strzała to zablokowało silnik ? jak tak to warto powymienaic wiecej niz to co wypisałem bo wtedy idzie mocny udar na te częsci.
co do cylindra - idealny nie jest, ale podejrzewam że po honowaniu troche bys jeszcze polatał
450tka podpasuje tylko musiałbys wał tez zmieniac, bo 400 ma inne wykorbienie.
zawory nie wyglądały jeszcze tragicznie. widywałem gorsze ale jeżdzone na słabych luzach albo mocno cos brało olej bo wszystko usmolone nieźle.
a sama głowica - porób lepsze fotki, chyba płaszczyzny styku zawory z głowicą nie ruszyło mocno wiec pewnie do odratowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9121
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:41, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie poprostu zgasł potem pokopałem jeszcze żeby sprawdzić czy nie zablokowany to się kręcił i po którymś tam kopnięciu dopiero zablokowało (pewnie reszta zaworu gdzieś wpadła i stanął)
To muszę dać ten cylinder do pomierzenia,szkoda że od tej 450 nie podejdzie.
Zdjęcie głowicy wstawię jutro,a zawory nie wiem luz ustawiałem na 0.1 może wcześniej ktoś na innych jeździł,oleju nie zauważyłem,zeby ubywało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba9121 dnia Pon 19:43, 11 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:15, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
a sory rzeczywiscie cylinder moze byc ten sam
bo w sumie średnice tłoka są te same, niby sie tłoki rózniły denkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba9121
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:04, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dosyłam dokładniejsze zdjęcia głowicy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|