|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 10:14, 31 Mar 2012 Temat postu: Cewka -> Moduł -> Impulsator-> JEDNAK SLIZG i ROZRZ |
|
|
Siemka szybkie pytanie i bardzo potrzebne.
Spaliła mi się chyba cewka w ktm'ie exc 400 2002r, ponieważ nie mam iskry ://
Z kąd skołować cewkę bo na necie mało tego;/.
I taka od skutera by była dobra?
[link widoczny dla zalogowanych]
Z wyglądu taka sama ale czy voltarz będzie taki sam i podejdzie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 21:09, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 11:57, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A taka: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 12:03, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
hmm, to oryginalna od ktm, widzialem ja, ale glownie interesuje mnie czy taka od skutera podejdzie bo ja wszedzie kupie a na taka na przesylke bd musial czekac a na czasie mi zalezy ;d. teoretycznie ta skuterowa co podalem jest taka sama tylko czy takie samo napiecie da..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:57, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
spokojnie pojezdzisz na takiej Chińskiej skuterowej ale wiadomo ze z parametrami i jakoscia nie bedzie rewelacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:05, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki, ale jest lipa w ch*j . . .
Sprawdziłęm 2 cewki . . . Jedna od ceerki 125cc, druga od dt 50cc i żadna nie dała iskry, więc chyba moduł do wymiany bo co by innego??
Więc ma może ktoś na sprzedaż moduł, lub na pierw przetestwanie czy to moduł walnął na pewno??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 20:24, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdzałeś kable, połączenia, magneto, elektrykę? może przyczyna jest gdzieś tam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:26, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
modułu sam nie sprawdzisz, cewki w statorze mniej wiecej mozesz pomierzyc, tak samo impulsator, i cewke zapłonowa.
Jak pomiary wyjda poprawne, połaczenia i przejscia na przewodach sa ok to dopiero pomysl nad modułem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:35, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Spawdziłem 2 cewki, 2 świece, kable nie są rozłączone, bezpieczniki całe . . . Już zaczynam rozglądać się za modułem. Jutro zamówię jeszcze multimetr i bedę wszystko mierzył ale sprawa nie wygląda fajnie . . .
Ogólnie to było tak:
Byłem z kumpel na torze i ogólnie na niezłym wypadzie. Moto latało jak marzenie. Potem wróciliśmy na lajcie do domu, ja schowałem moto(była sobota), i zająłem się własnymi sprawami. Potem w niedzielę pojechałem na studia tzn i w piątek przyjechjałem. Odpaliłem moto wsiadłęm b jechać i ak jakoś mówię dziwnie chodzi ale jadę. Tak jakby nie miał tej mocy co wcześniej nie wkręcał się do końca coś takiego, to sobię pomyślałęm że może dysza w gaźniku się przypchała więc mówię odkręcę moto bardziej może przedmucha się sama a jak nie to wyczyszczę gaźnik. Po krótkiej przejażdżę jakieś 20minut (5-8km) widzę że moto zachowuje się cały czas tak samo. Podjechałem pod dom, zgasiłem go wziąłem plecak odpaliłęm go ponownie po jakiś 5minut, wbiłęm jedynkę i rusyzłem. Po przejechaniu jakiś 300m, zbliżam się do skrzyżowania więc zredukowałem biegi, wbiłem jedynke i nagle moto odcięcie jak by ktoś stacyjkę przekręcił zgasło . . . Wyczyściłęm gaźnik etc i potem zczaiłem że nie mam iskry i resztę znacie
Aaaa ludzie często też mówią że impulsator pada . . . gdyby to on się okazał trzeba oryginalny ktm'owski czy taki jak w skuterach 4 jest taki sam?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Sob 21:37, 31 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:33, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
najlatwiej impulsator zmierzyc, powinien miec okolice 100 ohm, od chinola pewnie by jakis dopasowal bo jest ich sporo rodzaji ale nie warto zachodu, lepiej zamówic nówke albo uzywany byle oryginal bo tragedii z cena nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:37, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra kolejna dawka informacji
Stwierdziłem że ściągnę osłone magneta by przygotować moto na badanie stojanu i impulsatora.
Niżej zaraz bd zdjęcia i powiem tak:
teretycznie jeszcze n ie badałem ale chyba mam walnięty impulsator bo jak widać jest z lekka odgięty od od koła magnesowego a tak nie może być tak bardzo i tak nie było bo mam fotki jak pierwszy raz rozbierałem na porównanie.
Ale spadłem z deszczu pod rynnę, bo mam już podejrzanego (impulsator), ale za to pod nim znalazłem jakiś kawałek plastiku. . . Nie jest on ani od stojanu ani od impulsatora bo dokładnie oblookałem, więc chyba czeka mnie ściąganie magneta i zobaczenie czy czasem coś za kołem magnesowym sie nie rozpierniczyło bo z kosmosu taki kawałek plastiku by się nie wziął.
i to on mógł uderzyć w impulsator i go tak wykrzywić??
Oraz takie pytanie czy jeśli by sie okazało że impulsator jest sprawny mogę go z powrotem dogiąć by był w dobrej odległości od koła magnesowego czy lepiej nowy kupić??
Załączam foty:
1. Po zdjęciu pokrywy
2. Z zaznaczonym plastikiem
3. Sam plastik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:46, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
lepiej sprawdź ślizgi bo na moje oko to kawałek ślizgu. lub tego koszyczka który jest pod magnetem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:51, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Hmm, właśnie myslę bo kurdę co by innego .. żadnych plastików prucz ślizgów nie ma chyba pod kołem magnesowym . . . Chyba zamówię ściągacz i w środę rozbiórka. Odpowie może ktoś jeszcze czy stary impulsator jeśli okaże się sprawny można dogiąć do pierwotnego stanu??
I nowe pytanie to jeśli okaże się ślizg łańcuszka rozrządu, to czy bez ściągania głowicy od dołu go wymienię czy raczej trzeba głowicę ściągnąć i wszystko od początku od góry wsadzać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:59, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
mozesz go podgiąc. przecież nie wyginasz impulsatora tylko blaszke do której jest przymocowany.
jak padły slizgi to musisz pokrywe głowicy sciągnać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 20:08, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ok, w środę ściagam magneto bo ściagacz załatwiony i zobaczymy co się okazało.
Jak ślizg nie problem na allegro kupić, ale też za kołem magnesowym są zabezpieczenia przed spadnięciem i zaklinowaniem łańcuszka rozrządu kolega mi mówi i jeśli by się okazało że one się wyłamały to gdzie takie coś kupię
?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|