Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chromowanie dyfuzora

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sidu_pl




Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 12:22, 18 Maj 2017    Temat postu: Chromowanie dyfuzora

Witam mam dyfuzor firmy HGS i strasznie zardzewial i czy dalo by go rade wychromowac ile taka usluga moze mniej wiecej kosztować i czy chrom nie odleci z niego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:57, 18 Maj 2017    Temat postu:

nie ma szans, jakakolwiek powłoka nakładana jest w kąpielach, - jak ktos wrzuci taki dyfuzor do kwasów itp to cała wanna odczynnika bedzie do wywalenia - bo nagar z wydechu zanieczysci wiec nikt sie nie podejmie takiej usługi...

niewiele da sie tez z tym zrobic samemu, walnąc jedynie na czarno - troche wiochowato Very Happy albo próbowac spolerowac, moze jakis lakier bezbarwny - który sie wyjara przebarwi na brązowo i potem róznie sie zachowac... ale czasem taka opcja jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Czw 21:19, 18 Maj 2017    Temat postu:

Ładnie wyczyścić i spróbować pomalować farbą na wysoką temperaturę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Czw 21:41, 18 Maj 2017    Temat postu:

Ja kupilem w razie na podmnianke sobie zapasowy i byl tez caly w rdzy ale szczotka druciana na szlifierke i do roboty😉 potem palnik i jak nowka . Lepiej napewno wyglada niz jak kupilem, jest duzo filmikow na yt jak odnowic kolektor .Tylko nie wiem czy ze wszystkimi tak mozna zrobic bo chyba niektore sa z cienkiej blachy.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Daj znac jak ci poszlo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:59, 30 Maj 2017    Temat postu:

Siedze troche w starych motocyklach. Tłumikimala jaka galwanizarnia chromuje z tych wzlgledow własnie ze zanieczyszczaja kadzie z kwasem.

Szczotka druciana na wiertarke i jechana. na koncu filcem mozez pojechac jak juz bedzie oszczyszony dyfuzor. Im gładsza powieszchnia tym w przyszosci rdza nie bedzie sie go tak szybko czepiac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 13:16, 30 Maj 2017    Temat postu:

Temat przerabiałem już na kilku wydechach - jedyne rozsądne rozwiązanie do jazdy w terenie to czarna farba żaroodporna (nie licząc seryjnie chromowanych/niklowanych). W przypadku wypolerowania tłumika i zostawienia gołej blachy po pierwszym kontakcie z wodą znowu zardzewieje (zapobiegawczo po każdej jeździe możesz stosować WD40, dodatkowo w miejscu przegrzania zrobi się fajny kolorowy). Lakiery bezbarwne wyglądają ok ale przez jakiś czas (po czasie żółkną, wżera się w nie brud, olej itp) i do pierwszej gleby (jeżeli zrobisz na nim ślizga to lakier się zetrze i trzeba malować od nowa i wypalać w piecu). Czarny lakier/farba - po wypaleniu nie wżera się w nią brud, po ślizgu możesz pomalować bez zdejmowania dyfuzora z moto (podłoże musi byc oczywiscie oczyszczone i odtłuszczone), wypalić farbe na moto (nie jeździć po piachu) i nie będzie śladów jak w przypadku bezbarwnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 21:13, 07 Cze 2017    Temat postu:

ja w każdym swoim crossie cynkowalem, najdluzej mialem YZ125 i po 5 latach poza lekkimi przebarwieniami bo zle rozrobilem dimer i zrobilo zacieki to wydech jak nowy, a miałem dome, ktora jak wiadomo lubi ruda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin