|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalaki
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:11, 17 Lut 2013 Temat postu: cieknący olej ze skrzyni EXC 250 2T |
|
|
Witam!
Jestem posiadaczem EXC 250 2t z 2002 r.Mam następujący problem. Przy zimnym silniku olej kapie ze skrzyni biegów. W przeciągu całego dnia ze skrzyni wylatuje mi około 50ml. Jakby problemów było mało na początku myślałem, że może dwie śruby przy skrzyni są niedokręcone (tam głównie było mokro) i przy dokręcaniu jedna ze śrub strzeliła i urwała się w połowie na gwincie. (skrzynia jest dokręcona bo olej mocniej nie leci). nie wiem czy warto mi teraz rozbierać wszystko czy lepiej spróbować zakleić mały wyciek silikonem.
Dodam, że moto posiadam od paru tygodni i jestem trochę zielony w sprawach mechanicznych.
proszę o pomoc czy mogę coś samemu zrobić czy lepiej oddać do jakiegoś serwisu.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 17:12, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wymień uszczelkę na nową i problem powinien zniknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalaki
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:54, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
sorry za laicką odpowiedź ale czy jest to duży problem by zrobić to samemu w garażu. Szukałem trochę na forum i nic nie znalazłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:11, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
zależy która to uszczelka jak od pokrywy skrzyni to troche roboty jest nie jest to trudne ale jednak
trzeba wyjąc silnik, sciagnca cylinder, magneto, dopiero wtedy ta połówkę
jęsli dokręciłeś i nie cieknie to możesz poprawić to pasta np dirko nie żadne silikony ale nie wiem czy pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalaki
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:24, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a z tą ukręconą śrubą co zrobić? myślałem o tym żeby wziąć małe wiertło i przewiercić wtedy powinno puścić, wyczyścić wszystko i nakręcić nową?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:23, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Co do gwintu możesz nagwintować ale najlepiej było by zastosować zestaw HELICOIL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 19:33, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ze jak śrube ukręcileś? Da się ukręcić śrube w aluminiowym gwincie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:02, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
bully napisał: | ze jak śrube ukręcileś? Da się ukręcić śrube w aluminiowym gwincie? |
da i to nie raz już widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:52, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja sam ukręciłem śrubę u siebie w silniku.
Stalową w aluminiowym karterze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 19:25, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wymienić uszczelkę a gwint zrobić na "HELIKOLE" tak jak pisał kolega wyżej, jest to bardzo dobre i skuteczne rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Śro 22:35, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Polecam te zestawy naprawcze do gwintów. Wkręcona sprężyna trzyma lepiej niż oryginalny gwint w alu. Mam 3 regenerowane otwory, dekiel od pompy oleju mi nie trzymał, ciekło fest. 2 gwinty zerwałem podczas zamykania nowej uszczelki. Po zastosowaniu zestawu i dokręceniu dekla ze znacznie większą siłą niż w alu nawet się nie poci, suchutko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|