Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cieknie olej przy zebatce exc200

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rapanui




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo

PostWysłany: Pon 10:15, 18 Lut 2013    Temat postu: Cieknie olej przy zebatce exc200

Witam. Tak jak w temacie cieknie mi troche olej przy zebatce ktora napedza lancuch. Jak myslicie wystarczy wymienic ten oring czy cos jeszcze??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:36, 18 Lut 2013    Temat postu:

a skąd mamy wiedziec ? moze masz luz na łozysku i wymiana czegokolwiek niewiele da bo sie znów wybije. moze masz tulejke wyrobioną i też wymiana moze cos dac na krótko. moze rzeczywiscie wystarczy wymienic oring za 50gr i problem zniknie, a moze uszczelniacz tez do wymiany. nikt jasnowidzem nie jest zeby wywrózyc co padło u ciebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rapanui




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo

PostWysłany: Pon 10:41, 18 Lut 2013    Temat postu:

Zeby dobrac sie do lozyska i uszczelniacza trzeba przepolawiac silnik?
To chyba nie tylko oring. Przed chwila zdjalem zebatke, tulejke i ten oring i wtedy zaczelo juz ladnie leciec. Tak wiec raczej co w srodku.NIE DOBRZE!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rapanui dnia Pon 11:25, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:46, 18 Lut 2013    Temat postu:

Bo do takiej operacji kładzie się motor na bok. Zmień oring i simering. Najprościej, najłatwiej i najtaniej jak będzie dalej lecieć to będziesz myślał dalej. Tulejke możesz przelecieć papierem wodnym 2500.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartek85 dnia Pon 11:47, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:13, 18 Lut 2013    Temat postu:

wszystko jak wyżej czyli oring i uszczelniacz
u mnie też cieknie czasami i głównie przez oring z tym że jest za mało dociskany
wytnij sobie z puszki okrąg i nałóż go na wąłek zdawczy na tulejke i dopiero wtedy zębatkę u mnie pomogło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 19:28, 18 Lut 2013    Temat postu:

Mi też ciekło bo miałem luz na tulejce to dorzuciłem oring za tulejkę(między tulejkę a zębatkę) i trzymało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:41, 18 Lut 2013    Temat postu:

Czasami można dostać ciutke grubszy oring lepsze to niż jakieś podkładki itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 0:01, 19 Lut 2013    Temat postu:

mam zestaw naprawczy, oddam za 50% ceny serwisu bo mi zostalo po secie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rapanui1
Gość






PostWysłany: Wto 12:44, 26 Lut 2013    Temat postu:

Mam juz te czesci ale mam jeszcze pytanie. Jak gleboko trzeba wbic simering?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu
Gość






PostWysłany: Wto 13:45, 26 Lut 2013    Temat postu:

mam podobny problem. Jaki luz musi byc na zebatce jezeli walek nie jest wytarty, a jezeli jest dosc spory to czy mozna wlozyc cienka podkladke miedzy zebatke a tuleje???
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 19:20, 26 Lut 2013    Temat postu:

tulejka ma miec 12mm, wiec zmierz swoja i zobaczysz czy masz za duży luz.
Bo wałek poprzecznie Ci się nie wyślizgał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin