|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Pon 10:15, 18 Lut 2013 Temat postu: Cieknie olej przy zebatce exc200 |
|
|
Witam. Tak jak w temacie cieknie mi troche olej przy zebatce ktora napedza lancuch. Jak myslicie wystarczy wymienic ten oring czy cos jeszcze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:36, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a skąd mamy wiedziec ? moze masz luz na łozysku i wymiana czegokolwiek niewiele da bo sie znów wybije. moze masz tulejke wyrobioną i też wymiana moze cos dac na krótko. moze rzeczywiscie wystarczy wymienic oring za 50gr i problem zniknie, a moze uszczelniacz tez do wymiany. nikt jasnowidzem nie jest zeby wywrózyc co padło u ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Pon 10:41, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zeby dobrac sie do lozyska i uszczelniacza trzeba przepolawiac silnik?
To chyba nie tylko oring. Przed chwila zdjalem zebatke, tulejke i ten oring i wtedy zaczelo juz ladnie leciec. Tak wiec raczej co w srodku.NIE DOBRZE!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rapanui dnia Pon 11:25, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:46, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Bo do takiej operacji kładzie się motor na bok. Zmień oring i simering. Najprościej, najłatwiej i najtaniej jak będzie dalej lecieć to będziesz myślał dalej. Tulejke możesz przelecieć papierem wodnym 2500.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek85 dnia Pon 11:47, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:13, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
wszystko jak wyżej czyli oring i uszczelniacz
u mnie też cieknie czasami i głównie przez oring z tym że jest za mało dociskany
wytnij sobie z puszki okrąg i nałóż go na wąłek zdawczy na tulejke i dopiero wtedy zębatkę u mnie pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 19:28, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mi też ciekło bo miałem luz na tulejce to dorzuciłem oring za tulejkę(między tulejkę a zębatkę) i trzymało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:41, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Czasami można dostać ciutke grubszy oring lepsze to niż jakieś podkładki itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 0:01, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
mam zestaw naprawczy, oddam za 50% ceny serwisu bo mi zostalo po secie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui1
Gość
|
Wysłany: Wto 12:44, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mam juz te czesci ale mam jeszcze pytanie. Jak gleboko trzeba wbic simering?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Gość
|
Wysłany: Wto 13:45, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
mam podobny problem. Jaki luz musi byc na zebatce jezeli walek nie jest wytarty, a jezeli jest dosc spory to czy mozna wlozyc cienka podkladke miedzy zebatke a tuleje???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 19:20, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
tulejka ma miec 12mm, wiec zmierz swoja i zobaczysz czy masz za duży luz.
Bo wałek poprzecznie Ci się nie wyślizgał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|