Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cieknie płyn odpowietrzeniem pompy wody

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Wto 14:57, 13 Lis 2012    Temat postu: Cieknie płyn odpowietrzeniem pompy wody

Wszystko wymieniałem nowe niedawo i tu znowu zonk, cieknie ... , zdjąłem pokrywę pompy i co dalej?! Wymieniałem te zimeringi i oringi ale w modelu 2003 a tam są nawiercone otwory do wyciągania tej tulei , w której są wciśnięte zimeringi, a u mnie w 2001 niet Confused . Macie jakiś patent na wyciągnięcie tej tulei? Model 520 EXC z 2001r.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 15:30, 13 Lis 2012    Temat postu:

U mnie w 2002r exc 400 normalnie w tej tulei mam gwiny by ją wyciagać ale to tak na marginesie.
Skoro u ciebie nie ma usisz zrzucić pokrywę głowicy i wtedy tulejkę od góry popchasz płaskim śrubokrętem i wyjdzie innej rady nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Wto 15:33, 13 Lis 2012    Temat postu:

Ja akurat mam 2002r to już dziurki są.
Ja bym spróbował wyciągnąć simmeringa i spróbował wyciągnąć za środek.
Ostatecznie bym ściągnął klawiaturę.
Może ktoś inny coś poradzi, musi być jakiś sposób, w serwisówce nie ma podanego sposobu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:11, 13 Lis 2012    Temat postu:

hahaq a moze masz tą tulejke załozoną w drugą strone ? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:12, 13 Lis 2012    Temat postu:

tez pomyslalem to samo ze moze włozona jest odwrotnie. pokaz fotke najlepiej. Jutro postaram sie obejrzec dokładnie swoja i zobacze ile i gdzie tam jest material bo moze lepiej bedzie nawiercic i nagwintowac takie otworki samemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Wto 21:42, 13 Lis 2012    Temat postu:

Dla potomnych:
2001r. nie ma otworów w tej tulejce, aby wymienić zimeringi i oringi należy odkręcić napinacz łańcucha , zdjąć pokrywę głowicy, tulej przekręcić tak aby nacięcia były prostopadle do ziemi i wtedy dopiero można wysunąć tulej z zimeringami innej opcji nie ma ponieważ ta tulej ma przetoczenie z tyłu a w korpusie głowicy jest frez , w który wchodzi przetoczenie tulei i nie ma opcji aby wysunąć Confused , ten patent KTM poprawił w 2002r. , co sprawia , że wymiana zimeringów trwa 80% krócej Wink . Zauważyłem znaczne wytarcia na wałku i zastanawiam się czy nie założyć zimeringi o mniejszym otworze wewnętrznym. Nie zdążyłem sprawdzić czy po wymianie zimeringów nie cieknie , no cóż sąsiedzi byliby niezadowileni Wink , jutro się okaże czy jest dobrze, w najgorszym wypadku do poprawki z innymi zimeringami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:09, 13 Lis 2012    Temat postu:

mniejsza srednica o 1 mm to za duzo. oryginalne były wczesniejsze ? bo one są dosyc luźne, z corteco są nieco casniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Wto 22:29, 13 Lis 2012    Temat postu:

Były orginały a założyłem obecnie zimeringi co były w kpl. uszczelek, nie wiem jakiej firmy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:39, 13 Lis 2012    Temat postu:

A to są simeringi jedno czy dwu wargowe?
Bo jak jedno to może można zastąpić je dwu wargowymi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:42, 13 Lis 2012    Temat postu:

a i jeszcze troche patent jaki mi polecił znajomy żeby ich nie wciskać do samego konca, żeby minimalnie wystawały ( jak sie komus nie podoba to z zewnatrz pierscien mozna spiłować sobie ) wtedy pracuje to nie w srodku wytartego rowka tylko minimalnie obok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Śro 7:21, 14 Lis 2012    Temat postu:

Jednowargowy , faktycznie przesunięcie dałoby to , że zimering nie "chodziłby" w wytartym miejscu , ale z tym szlifowaniem pierścienia bym nie ryzykował

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:40, 14 Lis 2012    Temat postu:

orginał jest (2004) z wargą pyłowa jak kto woli dwu wargowe ale rozmiary podobne ciezko dostac lub sa bez sprezynkowe testowałem ten temat
najlepszy patent lekko głebiej lub płycej i orginalne inne zaczynają szybko puszczac
tez testowałem różnica cenowa niewielka
org chyba 8.20 inne 3-4 zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Śro 12:25, 14 Lis 2012    Temat postu:

Temat opanowany nie cieknie... Wink ,mam nadzieję , że na dłużej zapomnę o cieknącym płynie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin