Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciężko kręci i nie może przełamać kompresji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 16:11, 31 Mar 2016    Temat postu: Ciężko kręci i nie może przełamać kompresji

Witam chłopaki dziś w końcu złożyłem swoją 520 którą kupiłem w zimie wiec dziś dopiero chciałem odpalić i pojeździć .

Problem to kłopot z odpaleniem tzn motor kręci ale kompresja go przystawia więc kręci z obrotu na obrót bez szans na odpalenie (po wciśnięciu dekompresatora kręci ) .
Podłączyłem nawet kablami rozruchowymi akumulator samochodowy lecz problem nie znikł niestety Sad Nie wiem jak było wcześniej bo jak kupiłem to bateria siedziała i nie odpalałem na rozrusznik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cross-c1




Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 16:34, 31 Mar 2016    Temat postu:

Odpal kopka, u mnie tez cieżko kręci jak aku słabe.

A czy na wciśniętym deko kreci ale cieżko ?
Miałem przypadek ze złożyłem silnik bez uszczelki miedzy kartery (dałem victora reinza) i cieżko wał chodził, bo za bardzo kartery go ścisnęły i było tarcie.
Ale następnego dnia bo rozebraniu silnika i wydaniu kolejnych 230 zł na uszczelkę głowicy i cylindra i włożeniu uszczelki miedzy kartery problem minął Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cross-c1 dnia Czw 16:35, 31 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 16:37, 31 Mar 2016    Temat postu:

Dodam że ostatnio regulowałem zawory dla pewności żeby mieć spokojna głowę wszystkie ustawiłem na 0,10 luźno, krzywki skierowane w dół i śruba dolna wkrecona dla blokady. Może coś źle ustawiłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 16:42, 31 Mar 2016    Temat postu:

Na wciśniętym dekomp. Kręci lekko a jak puszczę to przystawia w GMP na kopa też ciężko pali, akumulator z samochodu próbowałem jak pisałem wyżej i to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbi456




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 18:59, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Temat zamknięty :śrubka od obrotów była za dużo wkręcona i efektem tego był powyższy problem .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin