|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 21:30, 21 Lip 2013 Temat postu: co ile mth wymiana tlok 250 2t |
|
|
siemka chlopaki co ile motogodzin zmieniacie tlok w 250 2t przy enduro amatorskiej jezdzie ? tlok wossner a olej to ipone. Powiedzcie cos bo nie mam kogo sie dobrze poradzic a musze cos obliczyc Dzieki z gory za odp!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:42, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
wszystko zależy od jazdy, warunków w jakich sie jeździ. co innego pyrkanie po lesie płaskim, a co innego jak np ktoś mieszka w górach i ciągle ma wieksze obciążenia dla maszyny. najlepsza opcja to okresowo zdjąc cylinder i dać do pomiarów. uszczelka kosztuje grosze, pomiar jak ma sie znajomosci też a wiesz czy juz zmieniac czy mozna jeszcze polatać. w tak duzych moto praktycznie nei czuc spadku mocy jak jest w stanie przechodzonym mocno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:55, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tak jak wyżej pisze, ciężko określić i lepiej kontrolować to co jakiś czas. Ja przejechałem na asfalcie 4tys km i tłok dał by jeszcze rade ale korba przejechała 2 tłoki i nie bd ryzykował. Dbaj o filtr powietrza a na pewno się opłaci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Six days
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Wto 1:18, 23 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Już pisałem o tym ... 100 mth średnio i nie ma co przeciągać . Taniej kupić w KTM-ie zestaw za 550 niż cylinder , przy takim serwisie Krywult mówi że cztery tłoki cylinder wytrzyma , potem komplet cylinder, wał , i masz nowy motorek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 8:59, 23 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Sam polecam kupować nowy cylinder jak ktoś ma starsze moto lub często remontowane. U mnie mam wrażenie że gwinty są gumowe a był remontowany prawdopodobnie 2-3razy w 125 też było słabo co chwila jeden z gwintów zerwany. Może to zależy gdzie go odnawiali ale moje wrażenie jest takie jak napisałem wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Wto 9:02, 23 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|