|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 1:10, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli Twoje enduro nie zbliża się do trialu - 500/530.
Jeśli tylko miasto (nie potrzeba Ci dłuższych przelotów po 140km/h) to wystarczy 450ka.
530ka jest trochę za mocna w technicznym, bardzo ciężkim terenie a 450ce trochę brakuje przy dużych prędkościach na asfalcie.
Im nowszy tym lepszy w teren. Na asfalt to i poczciwe 520 będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Nie 1:15, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 15:32, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem o 570 - super sprzęt!
Ten z linku kolegi - możesz brać w ciemno. Biegów, mocy i prędkości max mu nie brakuje:)
Tak olej co 2 dni.
10-15mth w jeden weekend na supermoto to sprawa normalna.
Chyba, że latasz tylko po bułki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22:28, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
10 mth to kolo 100 litrow paliwa, jak ktos w 2 dni robi 1000 km na supermoto to juz dobry mocarz musi byc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lionix dnia Nie 22:30, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:45, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Na asfalcie 10 mth wychodzi na ok 600km. Tylko teraz na horyzoncie widzę dyskusję na temat - czy zmieniać olej patrząc na licznik mth, czy ilość przepalonego paliwa, oraz czy moto dostaje bardziej w tyłek w terenie czy na asfalcie , no i serwisówka wskazuje zmianę oleju na 15mth
Z resztą, jeśli kogoś stać na moto za +/- 25 tyś to nie kupi oleju? Im częściej, tym lepiej i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:03, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
serwisówka chyba też podaje ile godzin to ile paliwa i ile km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23:18, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
w serwisowce od berga krotko na temat: olej co 100 litrów. i tego sie trzymam. Zalezy ile komu pali. Jeden jezdzi powoli to poli 6 a drugi daje w pizde to polo 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:25, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
lionix napisał: | w serwisowce od berga krotko na temat: olej co 100 litrów. i tego sie trzymam. Zalezy ile komu pali. Jeden jezdzi powoli to poli 6 a drugi daje w pizde to polo 10 |
masz podane co 15mth lub 100 l paliwa
U siebie zmieniałem olej co 10-15mth i już był taki w sam raz do wymiany.
10-15mth robiłem przez jeden weekend czyli jakieś 4-5 zbiorników czyli około 400-500km
Jak sobie pyrkasz po domowej działce to możesz wymieniać co 100l
Jednak jak śmigasz średnio 120-160km/h to uwierz mi, że nie miałbyś co wymieniać w tym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 10:16, 15 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
ja jezdze po lasach i poligonach bez scigania sie i dawania w pizde wiec olej spuszczam czysty.
skoro producent pisze 15h lub 100l to chyba wie o co chodzi, to chyba nie są mietki z garażu u pana wiesia
zresztą i tak te wymiany wychodzą pewnie co 60 litrow bo zawsze jak cos robie to zmieniam olej bo tylko 1l
jezdzilem w zeszlym roku z 10 razy a zmienialem olej 3
ostatnio olej zmienialem w marcu i od tamtej pory nie jezdzilem
miesiac temu jak chcialem sie pierwszy raz przejechac po dlugej przerwie to sie rozjebalo to lozysko na popychaczu
i tez olej zmienilem
wiec w sumie nowy na nowy
za kazdym razem filtr itp
powietrza co 2-3 jazdy i tez czysty
jak chce jezdzic w trasy to biore motor do tego przystosowany co lecąc 160 ma lekko a nie 1 tłoczek i 40 koni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lionix dnia Wto 10:24, 15 Lis 2016, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:09, 15 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
czyli latasz tylko enduro
a temat odnosi się do supermoto a w supermoto lata się ile fabryka dała i tam olej czarnieje w oczach:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qh
Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobierzyce
|
Wysłany: Śro 18:27, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
No to mnie pocieszyłeś.
U mnie olej czernieje od razu po wymianie ... w nowym GSXR tez.
Moim zdaniem nie ma moto enduro i SM. Jesli jest to jakiś kompromis typu ... Vstrom .
W DRZ mam koła supermoto i na enduro zawiasie nie da sie tym latać po zakrętach bo sie widelec gnie jak guma. Przód puszcza co chwila. SM zawias nie wyrobi znowu w terenie. No chyba, ze to ma być szuter po lesie to pewnie ze sie da.
Jak ktos chce jeździć i tu i tu to potrzebuje dwa motocykle. Dlatego mam GSXR i exc. Sorry inaczej sie nie da. By sie dało, to bym sie nie kosztował na dwa motongi. W suieprzydalbynsie i trzeci SM i jeszcze czwarty do turystyki ...
Jak ktos chce lekko tu i tu ... to sie da nawet na MZ. Albo dr albo vstromie albo czymkolwiek dualowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|