Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co wybrać 250 tpi czy 300 tpi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:31, 10 Mar 2020    Temat postu:

chodzi o to że co roku unia coraz bardziej kastruje wszystkie motocykle, jednym z problemów są szmery ssania - bo one potrafia być głośniejsze niz wyciszony wydech, dlatego airboxy w nowych modelach są coraz bardziej "szczelne" i robione "na cebulke" i juz od 2017 roku mozna poprawiać nieco osiągi poprawiajac dopływ swiezego powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 14:46, 12 Mar 2020    Temat postu:

A co powiecie o wersjach crosss country .np ktm xc albo huska tx oba 300
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 14:50, 12 Mar 2020    Temat postu:

mniej typowe, mniej chodliwe, trudniej kupic ( chyba ze uzywki ) trudniej sprzedać. do cross country spoko,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:30, 12 Mar 2020    Temat postu:

A do upalania po lasach?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:58, 13 Mar 2020    Temat postu:

ja jeżdżę tx - moim zdaniem super, jeżdżę tylko hard enduro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:07, 13 Mar 2020    Temat postu:

Henio nie wiem co nietypowego w tx? zwieszenie powietrzne jak w crosie ale z innym setem (ja akurat mam swoje także nie używam), skrzynia troszkę inna (chyba jedynka dłuższa) mi do hard enduro bardzo pasuje. Tx-y nowe dostępne są od ręki, co do sprzedawalności kolega swój roczny sprzedał w tydzień i wziął kolejnego. Wśród moich znajomych 5 osób jeździ na tx. Ja polecam Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pią 7:10, 13 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:28, 13 Mar 2020    Temat postu:

chodziło mi ze mniej popularne - kazdemu pasuje co innego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:35, 13 Mar 2020    Temat postu:

to się zgadza, ale i to się powoli zmienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:37, 21 Mar 2020    Temat postu:

Jestem po pierwszych testach.

Seryjna 250 TPI MY18 na przełożeniu 13x52 nie chciała zbytnio współpracować. Słaby i zamulony dół mocno przeszkadzał w terenie w którym jeżdżę (hard Enduro, przeważnie strome techniczne podjazdy). Już nawet zacząłem chwilę jeździć na 12x52 ale 2 bieg był za wolny, a 3 bieg za słaby, musiałem przebijać w trakcie z 3 na 2. Sprzęgło nic nie pomagało. Nie chciał wstać i już.

Obecnie wprowadziłem kilka modów, między innymi polecane przez Was dziury w Airbox, założyłem membranę V-Force 4, dyfuzor DEP. I znów wróciłem do przełożenia 13x52. Powiem Wam że różnica jest mocno odczuwalna, oczywiście na plus. Wreszcie ten motocykl chce jechać, aż jestem w szoku. Motocykl wreszcie jedzie dolem. Miałem już chęć sprzedać i kupić 300TPI ale w tej chwili zostaje na przy tym na jeszcze jeden sezon.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:58, 21 Mar 2020    Temat postu:

załóż jeszcze obciążenie magneta, ponoć super się sprawdza Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:30, 21 Mar 2020    Temat postu:

Mówisz serio czy żartujesz? Ta buźka na końcu mnie myli Very Happy

Czytałem co nieco na ten temat. Ale obecnie nie wiem czy jest mi to potrzebne. Choć jeśli rzeczywiście motocykl lepiej łapie trakcje i wstaje nie tak ostro to może warto było by to sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Nie 7:16, 22 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:04, 22 Mar 2020    Temat postu:

serio

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:05, 22 Mar 2020    Temat postu:

tylko nie sprzęgło a magneto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:16, 23 Mar 2020    Temat postu:

W Polsce gdzieś jest do dostania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 13:54, 23 Mar 2020    Temat postu:

my mamy do 2017 na pewno, ale chyba tpi ma taki sam stator
mam to zalozone w 300tce, i są wady i zalety rozwiazania, ale im wolniej sie jedzie tym bardziej te obciążenie pomaga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin