|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:43, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Ja teoretycznie jeżdżę raczej agresywnie. I jeśli już miałbym testować takie rozwiązanie, nie chciałbym zrobić z moto trialowki, więc założyłbym najlżejsze z możliwych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Pon 14:49, 23 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:47, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
ja tak samo agresywnie lubie polatac, na podjazdach zwykle trzymam manete w opór - a dozuje moc na koło sprzegłem, wiec cały czas staram sie trzymac obroty, ale jeżdze tez trialowo - czyli praktycznie stanie w miejscu i wskakiwanie na przeszkody - przy tego typu jeździe obciążenie zdecydowanie pomaga, zauwazylem jedynie "spadki" osiągów przy przelotach, np przy wejsciu z wieksża prędkoscią w zakręt piaszczysty np na 5 biegu wczesniej ladnie wychodził z manetki, teraz trzeba redukować albo poganiać troche sprzęgłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:54, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Jak cenowo i wagowo to wygląda?
Jakie opcje są dostępne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:18, 23 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
jak chcesz dzwon do nas na serwis, ja nie pamietam ile to wazyło i jaka cena, szef sie zajmuje tym, bo to są kopie tego stealthy usa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:29, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
W tpi jest inne magneto, znajomy ma to w tpi 250 jeździ agresywnie i twierdzi, że to mu pomaga w każdym zakresie obrotów. Dorabiał to sam. Nadmienię tylko, że człowiek potrafi jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:00, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Ja miałem to w exc 250 2017 i trochę ciężej go było zdławić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:48, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Blu I Te, mówicie o nakładce na magneto Czy na sprzęgło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:04, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
No i jeszcze raz - gdzie to kupić w PL? Jakiś link, coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:07, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
na sprzegło obciązenia nie maja do konca sensu, jak juz to tylko magneto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:53, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 14:20, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
to jest gorsze rozwiazanie, bo element ma duzą mase, skupiona na małych srednicach, duuzo efektywniej jest cienki pierscien na samej zewnętrznej srednicy - czyli własnie np magneta, na sprzęgło było by spoko gdyby to było w formie np "przekładki" w trialówkach jest docisk sprzęgła ciezki z zewnatrz i ażurowy lekki w srodku - to ma sens
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:19, 24 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Ja próbowałem i ,nie zagłębiając się w fizykę, bardzo dobrze działa. Ale skoro wiesz lepiej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:54, 25 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
ja nie miałem tego, także polegam tylko na opinii znajomego, on najpierw miał na sprzęgło i twierdzi że to złe rozwiązanie, że dużo lepiej działa dociążenie magneta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|