Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co wybrać 250 tpi czy 300 tpi
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pilarz83




Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 9:33, 09 Mar 2020    Temat postu: Co wybrać 250 tpi czy 300 tpi

Cześć! Stoję przed wyborem 250tpi a 300 tpi my20 i teraz problem który wybrać .ponoć 250 ma byc bardzo zwinny i poręczny A za to 300 ma miec lepszy dół Ale przez dodatkową moc ponoć moto nie jest juz tak poręczne. Dylemat na tą chwilę polega na tym że waze 110 kg 193 cm (nie chcę zrzucać wagi)i część kolegów sugeruje 300.obecnie upalam 500exc 14 .czekam na wasze opinie z porównania jeśli ktoś miał okazję jeździć na obu 2t

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pilarz83 dnia Pon 9:39, 09 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:57, 09 Mar 2020    Temat postu:

jak nie masz doswiadczenia - a skoro pytasz to pewnie nie masz wybierz 250tke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pilarz83




Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 10:11, 09 Mar 2020    Temat postu:

Doświadczenie dopiero rośnie )))) w moich rejonach sporo podjazdów i walczenie z 500 jednak nie zawsze daje frajde😂 ..pytanie czy 250 ma dostateczny dół dla amatora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:20, 09 Mar 2020    Temat postu:

ma i 250 i 300 dół taki że nie wykorzystasz tego odpowiednio, 300ta w TPI jest na tyle ostra że bardziej meczy niz 250tka, wielkosc podjazdu nie ma znaczenia dla tych pojemnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pilarz83




Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 13:19, 09 Mar 2020    Temat postu:

Kumpel swierzo zakupił 250 my 20 i stwierdził że poprzedni model miał więcej vigoru.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pilarz83




Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 14:01, 09 Mar 2020    Temat postu:

Ale tym razem zaufam Heniowi . 😀

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:32, 09 Mar 2020    Temat postu:

ja sam mam 300te i raczej na 250 bym nie zamienił ( mam gaźnikowca) ale TPI 300ta jest tak 'ostra" że bardziej przeszkadza niz pomaga, a tak na prawde ma mniejszy zakres regulacji niz gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 15:38, 09 Mar 2020    Temat postu:

Mam nadzieję że te 250 tpi odwdzieczy sie w ciezszym terenie i będzie można się cieszyć obiecaną przez wszystich łatwością prowadzenia
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 15:49, 09 Mar 2020    Temat postu:

250TPI to jedyne 2T na jakim mógłbym jeździć Razz
mocy pod dostatkiem, fajny dół, żwawy na górze, można kręcić manetę i moto nie chce cię zabić jak 300 Wink
tylko nawierć otwory na airboxie bo inaczej zamulony będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pon 23:48, 09 Mar 2020    Temat postu:

Kolega ostatnio stał przed podobnym dylematem 250vs300
W salonie mu ładnie wytłumaczyli i mi tez sie spodobało, bo to nawet pasuje do rzeczywistości.
Generalnie 300 wybierają amatorzy i zawodnicy PRO a 250 szybcy riderzy ale jeszcze nie na poziomie światowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 8:53, 10 Mar 2020    Temat postu:

Przesiadłem się z gaźnikowego 300 (wprawdzie nie KTM, tylko GG) na 250 TPI (Huska) i zmiana jak najbardziej na plus. Motocykl łagodniejszy, łatwiejszy do opanowania, dający więcej zabawy, mniej męczący.

@KristofSX - o co chodzi z tymi otworami w airboxie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:16, 10 Mar 2020    Temat postu:

nie wiem... jak dla mnie jeśli tpi to 300, 250 fajne ale brakuje właśnie dołu, poręczniejsze i oczywiście wystarczy ale trzeba umieć "trzymać gaz"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 11:50, 10 Mar 2020    Temat postu:

Cytat:


@KristofSX - o co chodzi z tymi otworami w airboxie?


coś takiego musisz zrobić, albo kupić taką osłonę, (sa już dostępne w katalogu powerparts 2020)
[link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Wto 11:51, 10 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pilarz83




Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 14:41, 10 Mar 2020    Temat postu:

Ponoc modele na 2020 są dużo lagodniejsze niz było to w gaznikach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:27, 10 Mar 2020    Temat postu:

KristofSX napisał:
Cytat:


@KristofSX - o co chodzi z tymi otworami w airboxie?


coś takiego musisz zrobić, albo kupić taką osłonę, (sa już dostępne w katalogu powerparts 2020)
[link widoczny dla zalogowanych]



Orientujesz się może jak wygląda sprawa w Husqvarna? Czy również dostępna jest taka osłona? (Już wiem że dostępna jest tylko do MY20).

Ale caly czas nie mogę sobie wyobrazić w którym miejscu nawiercać te dziurki.

Coś w ten deseń??

https://youtu.be/2kmZRllXyvY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Wto 17:12, 10 Mar 2020, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin