|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pilarz83
Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 9:33, 09 Mar 2020 Temat postu: Co wybrać 250 tpi czy 300 tpi |
|
|
Cześć! Stoję przed wyborem 250tpi a 300 tpi my20 i teraz problem który wybrać .ponoć 250 ma byc bardzo zwinny i poręczny A za to 300 ma miec lepszy dół Ale przez dodatkową moc ponoć moto nie jest juz tak poręczne. Dylemat na tą chwilę polega na tym że waze 110 kg 193 cm (nie chcę zrzucać wagi)i część kolegów sugeruje 300.obecnie upalam 500exc 14 .czekam na wasze opinie z porównania jeśli ktoś miał okazję jeździć na obu 2t
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pilarz83 dnia Pon 9:39, 09 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:57, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
jak nie masz doswiadczenia - a skoro pytasz to pewnie nie masz wybierz 250tke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pilarz83
Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 10:11, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Doświadczenie dopiero rośnie )))) w moich rejonach sporo podjazdów i walczenie z 500 jednak nie zawsze daje frajde😂 ..pytanie czy 250 ma dostateczny dół dla amatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:20, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
ma i 250 i 300 dół taki że nie wykorzystasz tego odpowiednio, 300ta w TPI jest na tyle ostra że bardziej meczy niz 250tka, wielkosc podjazdu nie ma znaczenia dla tych pojemnosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pilarz83
Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 13:19, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Kumpel swierzo zakupił 250 my 20 i stwierdził że poprzedni model miał więcej vigoru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pilarz83
Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 14:01, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Ale tym razem zaufam Heniowi . 😀
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:32, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
ja sam mam 300te i raczej na 250 bym nie zamienił ( mam gaźnikowca) ale TPI 300ta jest tak 'ostra" że bardziej przeszkadza niz pomaga, a tak na prawde ma mniejszy zakres regulacji niz gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 15:38, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieję że te 250 tpi odwdzieczy sie w ciezszym terenie i będzie można się cieszyć obiecaną przez wszystich łatwością prowadzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 15:49, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
250TPI to jedyne 2T na jakim mógłbym jeździć
mocy pod dostatkiem, fajny dół, żwawy na górze, można kręcić manetę i moto nie chce cię zabić jak 300
tylko nawierć otwory na airboxie bo inaczej zamulony będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pon 23:48, 09 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Kolega ostatnio stał przed podobnym dylematem 250vs300
W salonie mu ładnie wytłumaczyli i mi tez sie spodobało, bo to nawet pasuje do rzeczywistości.
Generalnie 300 wybierają amatorzy i zawodnicy PRO a 250 szybcy riderzy ale jeszcze nie na poziomie światowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 8:53, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Przesiadłem się z gaźnikowego 300 (wprawdzie nie KTM, tylko GG) na 250 TPI (Huska) i zmiana jak najbardziej na plus. Motocykl łagodniejszy, łatwiejszy do opanowania, dający więcej zabawy, mniej męczący.
@KristofSX - o co chodzi z tymi otworami w airboxie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:16, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
nie wiem... jak dla mnie jeśli tpi to 300, 250 fajne ale brakuje właśnie dołu, poręczniejsze i oczywiście wystarczy ale trzeba umieć "trzymać gaz"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 11:50, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
@KristofSX - o co chodzi z tymi otworami w airboxie? |
coś takiego musisz zrobić, albo kupić taką osłonę, (sa już dostępne w katalogu powerparts 2020)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Wto 11:51, 10 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pilarz83
Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 14:41, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Ponoc modele na 2020 są dużo lagodniejsze niz było to w gaznikach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:27, 10 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Cytat: |
@KristofSX - o co chodzi z tymi otworami w airboxie? |
coś takiego musisz zrobić, albo kupić taką osłonę, (sa już dostępne w katalogu powerparts 2020)
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Orientujesz się może jak wygląda sprawa w Husqvarna? Czy również dostępna jest taka osłona? (Już wiem że dostępna jest tylko do MY20).
Ale caly czas nie mogę sobie wyobrazić w którym miejscu nawiercać te dziurki.
Coś w ten deseń??
https://youtu.be/2kmZRllXyvY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Wto 17:12, 10 Mar 2020, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|